Ik heb pas bij de slegte een HEEL mooi boek over suchi zien liggen, met allerlei recepten. Voor 7,99, helaas niet meegenomen omdat ik haast had (broertje stond te janken omdat ie een trainingsbroek met HARDCORE erop wou hebben en die niet kreegquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:11 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, net lekker sushi gegeten in Amsterdam...
En omdat het zo rustig is overal (Vakantietijd) was het 50 % af in de middag!![]()
![]()
Om het de volgende keer ook weer voor mij te vernaaien zeker!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:12 schreef Chielus het volgende:
Beter. Krijg nu al weer zin in,
ik hou mn handen wel thuis de volgende x..quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Om het de volgende keer ook weer voor mij te vernaaien zeker!?
Het is je goed recht ook![]()
Ik zal wel aan het werken zijn de volgende keer, gok ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik hou mn handen wel thuis de volgende x..
Volgende x wel een beetje scherp blijven hè
Jammie!! Maar dan wel van de goede grote!!quote:
Lekker bij die pittige Amsterdamse vlees-salade.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jammie!! Maar dan wel van de goede grote!!![]()
Is wel een erg mooi ding!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:26 schreef Euc- het volgende:
Half 10, en ik ga morgen zeker werken! Jackal_Omega komt morgen rond 6 uur mijn nieuw aangeschafte Poljot langsbrengen!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja! Ik kan eindelijk weer normaal ademenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Annemiek78 het volgende:
Helpen de medicijnen Euc.. dat je morgen weer gaat werken?
TOPPIE!!! Goed man!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja! Ik kan eindelijk weer normaal ademen
Vanwege het werken of vanwege het horloge?quote:
Wat denk je nou zelf!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vanwege het werken of vanwege het horloge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |