TVP-tje???quote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik een klein tvptje plaatsen? Owja, bosui frituren is ook tof.![]()
Nee. Tis iets arbeidsintensiever.quote:Op zondag 17 april 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
Hoi iedereen!![]()
Enne hoe frituur je bosuien dan? Beetje groen ervan af, en gewoon de frituur in gooien?
Zeker eens doen, een heerlijke gegrillde ribeye met vers gemalen zwarte peperquote:Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
grieks is echt belachelijk lekker![]()
argentijn ben ik nog nooit geweest eik..
toch maar ns doen
Kan kloppen, hij heeft al een tijdje een ban te pakkenquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Together-Alone het volgende:
Ik mis Pietverdriet de laatste tijd trouwens, kan dat..?
Jah, ik kwam wel af en toe kijken jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan kloppen, hij heeft al een tijdje een ban te pakken![]()
Was jij trouwens voorheen een CUL-lurker?(heb niet het idee dat ik je vaak ben tegen gekomen, klopt dat?)
lekker klinkt datquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker eens doen, een heerlijke gegrillde ribeye met vers gemalen zwarte peper![]()
die eerste had ik al in het kiprecepten topic gepost, dus die wist ik nog te staanquote:Hoe schud jij trouwens zo snel al die Tajine recepten uit je mouw?
Wat ook erg okee is:quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Piet heeft een ban aan zijn broek gehad, en wil nu niet meer terug komen...![]()
En versieren is heel erg leuk! Maar moet wel haalbaar zijn...![]()
Oh en grieks eten vind ik dus niet echt lekker, te weinig saus...
Ben een echte saus-freak..![]()
tzatziki vind ik maar zo zo...quote:Op zondag 17 april 2005 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Obli: en tzatziki dan? dat kun je toch ook overal overheen mikken?
Bij "mijn" Griek hebben ze een heerlijk ovenschoteltje, ossenhaas in saus met Metaxa, subliem zou ik het willen noemen ja
Dat klinkt ook heel lekker ja...quote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Wat ook erg okee is:
Van die afbakciabatta's in de lengte in heel dunne plakken snijden. Die besmeren met een mengsel van pesto en olie, of tuinkruidenpasta en olie, en daarna lekker knapperig bakken in de oven.
Ook gewoon zo lekker, als sjipsvervanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |