TVP-tje???quote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Together-Alone het volgende:
Mag ik een klein tvptje plaatsen? Owja, bosui frituren is ook tof.![]()
Nee. Tis iets arbeidsintensiever.quote:Op zondag 17 april 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
Hoi iedereen!![]()
Enne hoe frituur je bosuien dan? Beetje groen ervan af, en gewoon de frituur in gooien?
Zeker eens doen, een heerlijke gegrillde ribeye met vers gemalen zwarte peperquote:Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
grieks is echt belachelijk lekker![]()
argentijn ben ik nog nooit geweest eik..
toch maar ns doen
Kan kloppen, hij heeft al een tijdje een ban te pakkenquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Together-Alone het volgende:
Ik mis Pietverdriet de laatste tijd trouwens, kan dat..?
Jah, ik kwam wel af en toe kijken jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan kloppen, hij heeft al een tijdje een ban te pakken![]()
Was jij trouwens voorheen een CUL-lurker?(heb niet het idee dat ik je vaak ben tegen gekomen, klopt dat?)
lekker klinkt datquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker eens doen, een heerlijke gegrillde ribeye met vers gemalen zwarte peper![]()
die eerste had ik al in het kiprecepten topic gepost, dus die wist ik nog te staanquote:Hoe schud jij trouwens zo snel al die Tajine recepten uit je mouw?
Wat ook erg okee is:quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Piet heeft een ban aan zijn broek gehad, en wil nu niet meer terug komen...![]()
En versieren is heel erg leuk! Maar moet wel haalbaar zijn...![]()
Oh en grieks eten vind ik dus niet echt lekker, te weinig saus...
Ben een echte saus-freak..![]()
tzatziki vind ik maar zo zo...quote:Op zondag 17 april 2005 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Obli: en tzatziki dan? dat kun je toch ook overal overheen mikken?
Bij "mijn" Griek hebben ze een heerlijk ovenschoteltje, ossenhaas in saus met Metaxa, subliem zou ik het willen noemen ja
Dat klinkt ook heel lekker ja...quote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Wat ook erg okee is:
Van die afbakciabatta's in de lengte in heel dunne plakken snijden. Die besmeren met een mengsel van pesto en olie, of tuinkruidenpasta en olie, en daarna lekker knapperig bakken in de oven.
Ook gewoon zo lekker, als sjipsvervanger.
Ik zag ze laatst bij de Xenos staan voor wènag (op zijn Haags uitsprekenquote:
Dag dag!quote:Op zondag 17 april 2005 22:55 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik duik mn bedje in. Morgen weer vroeg school.![]()
Allereerst goedenavondquote:Op zondag 17 april 2005 22:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
tzatziki vind ik maar zo zo...
Ben echt een meut met eten, maar dat andere kan ik allicht een keer proberen.![]()
Griekse dikke yoghurt kopen of yoghurt een nachtje laten "uithangen".quote:Op zondag 17 april 2005 22:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Allereerst goedenavond
Heeft er iemand een goed recept voor tzatziki?
Maak een grieks topic...quote:Op zondag 17 april 2005 22:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Allereerst goedenavond
Heeft er iemand een goed recept voor tzatziki?
Oei, dat wordt flink modden morgenquote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maak een grieks topic...![]()
Alleen dan moet BBQ-kip het wel even strak in de gaten houden, want ja, daar komt natuurlijk commentaar op.![]()
Lekker op z'n grieks....![]()
![]()
Ik ben echt weg nu!![]()
Zal morgen mijn griekse kookboek pakken en een goede OP verzinnenquote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef Oblivion het volgende:
Maak een grieks topic...![]()
Alleen dan moet BBQ-kip het wel even strak in de gaten houden, want ja, daar komt natuurlijk commentaar op.![]()
Truste Obliquote:
klinkt goed!!quote:Op maandag 18 april 2005 08:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb een heerlijk CUL weekend gehad, een pastameet, echt verrukkelijk gegeten
Laat mij maar weer zitten met een hele bak zelfgemaakte tiramisu die vandaag opmoetquote:Op maandag 18 april 2005 08:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een heerlijk CUL weekend gehad, een pastameet, echt verrukkelijk gegeten
quote:Op maandag 18 april 2005 09:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Laat mij maar weer zitten met een hele bak zelfgemaakte tiramisu die vandaag opmoet
Goedemorgenquote:Op maandag 18 april 2005 09:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Laat mij maar weer zitten met een hele bak zelfgemaakte tiramisu die vandaag opmoet
Lust jij geen tiramsu?quote:
Jawel. Maar geen tweede portie na het eten van twee voorgerechten, een hoofdgerecht en twee nagerechtenquote:
Dat je nog daar heen gaat dan? Zou me toch wel lichtelijk ergeren.quote:Op maandag 18 april 2005 08:57 schreef Troel het volgende:
[..]
klinkt goed!!
Gisteren hebben we chinees gegeten. Nou gaat er bij die chinees wel vaker wat mis, maar nu hadden we witte rijst in plaats van nasi. Nou was het gigantisch druk bij de chinees en had vriendje geen zin meer om nog langer te wachten, maar nee, ik vond het toch niet echt denderend
Daarnaast was het gewoon lauw en niet lekker warm
Ik vind dat altijd erg zonde.
Zaterdag heb ik lekker doperwtjes, uiblokjes, spekdobbeltjes en gebakken aardappeltjes gemaakt, heerlijk
Je was dus lekker voldaan...quote:Op maandag 18 april 2005 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel. Maar geen tweede portie na het eten van twee voorgerechten, een hoofdgerecht en twee nagerechten
Het was afhaal... Tja, en in Eemnes is dat de enige chineesquote:Op maandag 18 april 2005 09:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat je nog daar heen gaat dan? Zou me toch wel lichtelijk ergeren.
Dingen kunnen wel eens niet goed gaan, maar lauw eten?Neuh, echt niet...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |