Ik heb pas bij de slegte een HEEL mooi boek over suchi zien liggen, met allerlei recepten. Voor 7,99, helaas niet meegenomen omdat ik haast had (broertje stond te janken omdat ie een trainingsbroek met HARDCORE erop wou hebben en die niet kreegquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:11 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, net lekker sushi gegeten in Amsterdam...
En omdat het zo rustig is overal (Vakantietijd) was het 50 % af in de middag!![]()
![]()
Om het de volgende keer ook weer voor mij te vernaaien zeker!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:12 schreef Chielus het volgende:
Beter. Krijg nu al weer zin in,
ik hou mn handen wel thuis de volgende x..quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Om het de volgende keer ook weer voor mij te vernaaien zeker!?
Het is je goed recht ook![]()
Ik zal wel aan het werken zijn de volgende keer, gok ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik hou mn handen wel thuis de volgende x..
Volgende x wel een beetje scherp blijven hè
Jammie!! Maar dan wel van de goede grote!!quote:
Lekker bij die pittige Amsterdamse vlees-salade.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jammie!! Maar dan wel van de goede grote!!![]()
Is wel een erg mooi ding!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:26 schreef Euc- het volgende:
Half 10, en ik ga morgen zeker werken! Jackal_Omega komt morgen rond 6 uur mijn nieuw aangeschafte Poljot langsbrengen!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja! Ik kan eindelijk weer normaal ademenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Annemiek78 het volgende:
Helpen de medicijnen Euc.. dat je morgen weer gaat werken?
TOPPIE!!! Goed man!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja! Ik kan eindelijk weer normaal ademen
Vanwege het werken of vanwege het horloge?quote:
Wat denk je nou zelf!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vanwege het werken of vanwege het horloge?
Ehhh was een beetje vragen naar de bekende wegquote:
Lastige broertjes...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb pas bij de slegte een HEEL mooi boek over suchi zien liggen, met allerlei recepten. Voor 7,99, helaas niet meegenomen omdat ik haast had (broertje stond te janken omdat ie een trainingsbroek met HARDCORE erop wou hebben en die niet kreeg), misschien eens ff terug gaan wanneer ik tijd heb
Cool!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:55 schreef Euc- het volgende:
Ik heb vandaag wel nog wat nuttigs gedaan![]()
Ik heb horloges gekocht! Heb een Citizen duikertje op de kop getikt, hij is wel een beetje beschadigd op de bezel, maar ik b en aan het hopen dat ik ergens een nieuwe bezel kan vinden en die erop kan zetten, dan zou het grootste probleem verholpen zijn: http://stores.ebay.nl/Global-Watch-Straps_W0QQsspagenameZL2QQtZkm
Verder ook nog een Vostok Europe gekocht, de N1 Rocket:
[afbeelding]
Hoogstwaarschijnlijk bloot en zweterig...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef Euc- het volgende:
Hoe was de sauna trouwens obliv?
Wil ik ook in Almere...!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Als mijn vrouw straks weer meer conditie heeft toch maar eens terug naar Leiden. Ze hebben daar erg leuke kookwinkels zoals Dille en Kamille etc.
WOu net dezelfde vraag stellen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef Euc- het volgende:
Hoe gaat het nou eigenlijk? Kan ze alles alweer een beetje doen? Of is het nog rustig aan het opbouwen?
Snel moe etc zeker?
Ze mag tot eind aug zeker niet zwaar tillen auto rijden en fietsen. Ze is idd wel snel moe maar je merkt toch ook wel dat ze iedere dag meer kan en minder last heeft van haar operatie wond enzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:25 schreef Euc- het volgende:
Hoe gaat het nou eigenlijk? Kan ze alles alweer een beetje doen? Of is het nog rustig aan het opbouwen?
Als wij mogen komen ga ik er wel langs en breng iets leuks meequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:28 schreef dutch-mamma het volgende:
Als ik straks een huis heb en een housewarming geef, zet ik hier wel een verlanglijstje...![]()
Vergeet die narcose niet, daar kan je nog wel even moe van blijven (ik ha na mijn neusoperatie meer problemen van de narcose dan van de genezing zélf... wrakke vergelijking, ik geef het toe!).quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze mag tot eind aug zeker niet zwaar tillen auto rijden en fietsen. Ze is idd wel snel moe maar je merkt toch ook wel dat ze iedere dag meer kan en minder last heeft van haar operatie wond enzo.
Ik ben het wel van plan!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als wij mogen komen ga ik er wel langs en breng iets leuks mee![]()
Ja, van die narcose heeft ze ook nog last wij zijn gisteren ook even naar een pannenkoekenrestaurant geweest en als je dan 80 Km rijdt gaat alles toch nog te snel voor haar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:38 schreef dutch-mamma het volgende:
Vergeet die narcose niet, daar kan je nog wel even moe van blijven (ik ha na mijn neusoperatie meer problemen van de narcose dan van de genezing zélf... wrakke vergelijking, ik geef het toe!).
Maar ze gaat elke dag een beetje beter, dát horen we graag!
We zijn niet gegaan........quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk bloot en zweterig...![]()
Obliiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We zijn niet gegaan........![]()
Volgende keer nog een keer proberen.
Lijkt me ook wel lekker een sauna heb het eigenlijk nog nooit gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:50 schreef Oblivion het volgende:
We zijn niet gegaan........![]()
Volgende keer nog een keer proberen.
Oeh, wat een welkom...quote:
ik ook niet... weet eigenlijk niet zeker of ik het wel wil... Ik klaag al als het warmer dan 25 graden is!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lekker een sauna heb het eigenlijk nog nooit gedaan![]()
Echt gesneden Obli of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef Oblivion het volgende:
En ik heb net het blikje tonijn opengemaakt en lelijk mijn vingertop bezeerd...
Not Funny...![]()
quote:
Ieuw...!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef Oblivion het volgende:
En ik heb net het blikje tonijn opengemaakt en lelijk mijn vingertop bezeerd...
Not Funny...![]()
à la Johnny Depp in Sjakie en de chocoladefabriek, als er weer een kind iets overkomtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Onder mijn nagel aan het blik....
Ah ja, kan gebeuren...![]()
quote:
Ja, dat zei Jack de Ripper ook...quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, dat zei Jack de Ripper ook...![]()
Ieuw...!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Het zit gewoon op een zeer rottig plek....![]()
Joa! Stom blik!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je het wel gedesinfecteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |