Was nog niet klaar maar wou dit keer eerder zijn als jouquote:
Oke staat mij ook bij / Heb ik al vaker gehoordquote:Op maandag 7 maart 2005 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ja Martijn, je zou het moeten nakijken, maar ik dacht zo'n 20 graden minder.
Ja dat is behoorlijk off topic.Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn, overigens zou ik je baas die oven wel zien willen testen, maar da's off-topic
Hoe droog is ie? Kurk droog of meer richting half zoet?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:52 schreef Chielus het volgende:
Florencilla is een droge witte wijn uit de Rueda streek in Spanje (niet heel erg bijzonder hoor maar wel gewoon lekker,) Beetje kruidig, vol en droog. Gemaakt van Verdejo & Viura. Lekkere witte wijn voor in de winter.
Ik had eerst pittige mossels, gebakken in een kruidenboter van spaanse pepers, knoflook en prei.quote:Wat heb je gegeten?
En hoeveel was je kwijt?
Hmmm, lekker...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:54 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik had eerst pittige mossels, gebakken in een kruidenboter van spaanse pepers, knoflook en prei.
daarna een argetijnse tournedos, men vroeg hoe ik hem wilde en perfect gebakken met een rode port saus
en als dessert Tarte Tatin (gecarmeliseerde appeltaart met appel crunch ijs)
ze hebben ook een site. Maar dat is spammen. hun gehele menukaart staat daar op.
en dit alles voor 19,50
oke danquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, lekker...![]()
Is geen spam hoor, meer een tip.![]()
En in Eindhoven misschien een keer binnen lopen als ik in Eindhoven benquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:29 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
oke dan
www.restaurantsizzling.nl
Was het ook echt, ga donderdag weer, nu met schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |