Martijn is ook voor een deel 3 in de TTquote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje beveelt wel deel 3 aan in de titel*
Dat klopt en het is voor ook veel mensen een toegankelijke wijn.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Maar om terug te komen op de wijn, ik ben dol op cotes du rhone omdat het gewoon lekkere wijn is, niks moeilijk.
En toch varieert het van simpel fruitig tot kruidig.
Maar die naam die je net noemde, dat is het merk? De wijngaard?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Maar om terug te komen op de wijn, ik ben dol op cotes du rhone omdat het gewoon lekkere wijn is, niks moeilijk.
En toch varieert het van simpel fruitig tot kruidig.
Oke zal de volgende openen alleen dan wordt niet vanavond want ik ga lekker slapen na al het geslow chat over eten, wijn en andere heerlijkhedenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef Oblivion het volgende:
Okay, 2 tegen 1...![]()
Fair is fair.
Enne martijn, volgende is voor jou...![]()
Nee joh ook niet voor vanavond!quote:Op zondag 27 februari 2005 23:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke zal de volgende openen alleen dan wordt niet vanavond want ik ga lekker slapen na al het geslow chat over eten, wijn en andere heerlijkheden
Ik zet net de tv uit...quote:Op zondag 27 februari 2005 23:30 schreef Spindizzy het volgende:
Voor bij de wijn: op The Box is het ouwelullenavond met ouwelullenmuziek (80's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |