Martijn is ook voor een deel 3 in de TTquote:Op zondag 27 februari 2005 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje beveelt wel deel 3 aan in de titel*
Dat klopt en het is voor ook veel mensen een toegankelijke wijn.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Maar om terug te komen op de wijn, ik ben dol op cotes du rhone omdat het gewoon lekkere wijn is, niks moeilijk.
En toch varieert het van simpel fruitig tot kruidig.
Maar die naam die je net noemde, dat is het merk? De wijngaard?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Maar om terug te komen op de wijn, ik ben dol op cotes du rhone omdat het gewoon lekkere wijn is, niks moeilijk.
En toch varieert het van simpel fruitig tot kruidig.
Oke zal de volgende openen alleen dan wordt niet vanavond want ik ga lekker slapen na al het geslow chat over eten, wijn en andere heerlijkhedenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef Oblivion het volgende:
Okay, 2 tegen 1...![]()
Fair is fair.
Enne martijn, volgende is voor jou...![]()
Nee joh ook niet voor vanavond!quote:Op zondag 27 februari 2005 23:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke zal de volgende openen alleen dan wordt niet vanavond want ik ga lekker slapen na al het geslow chat over eten, wijn en andere heerlijkheden
Ik zet net de tv uit...quote:Op zondag 27 februari 2005 23:30 schreef Spindizzy het volgende:
Voor bij de wijn: op The Box is het ouwelullenavond met ouwelullenmuziek (80's)
Wij kunnen inderdaad best wel een CUL-Lunchje houden...quote:Op zondag 27 februari 2005 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Hee Oblivion, zin in een CUL meetje?
quote:
Echt zo smerig...quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Ieuwwww droge witte....![]()
Ieder zijn/haar smaak toch?
quote:Zoiets...
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:34 schreef Oblivion het volgende:
Ben eigenlijk alleen maar gek van 1 wijn, en dat is japanse plum wijn...Met een ijsklontje. Heerlijk, als het maar zoet is!
Jij ook?quote:
Is ie alleen in de toko te koop?quote:Op maandag 28 februari 2005 11:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
En ik heb nog een toko gevonden waar ik 'm kan kopen ook! Helemaal geweldig, want ik dacht eerder dat ie niet te koop was in de winkel.
Zal eens gaan kijken waar smaakt het naar? Gewoon hele zoete wijn?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:19 schreef Oblivion het volgende:
Gewoon een wijnflesje, martijn...![]()
Wat had je verwacht?
Ik heb 'm alleen nog maar gezien in Zeist.
Maar misschien kan je het aan die mevrouw die in de toko staat vragen?
Of zij er aan kan komen.
Zal ik doen alleen ik kom vaker in de toko dan bij de Jap....quote:Op maandag 28 februari 2005 23:30 schreef Oblivion het volgende:
Hele lekkere zoete, zonder bittere nadronk wijn, van pruimen.![]()
Neem de volgende keer als je naar de Jap gaat een glaasje, weet je gelijk of je het lekker vindt!
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zal ik doen alleen ik kom vaker in de toko dan bij de Jap....
Het ligt er aan hoe zoet zoet is.......quote:Op maandag 28 februari 2005 23:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Is ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper...![]()
Ik snap je, gewoon vragen wellicht kunnen ze het voor je bestellen!
Hou je van zoet? Of zeg je....mwoah....
Zal eens kijken of ik een flesje op de kop kan tikken.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
Ja, plumwijn is wel een dessertwijn. (dacht ik)
Zelfs nog wel zoeter, maar heerlijk!
Smaken verschillen.![]()
Hell yeah! Mijn pa neemt altijd een flesje mee na een examen, die gaan daar ceremonieel zitten kantelenquote:Op maandag 28 februari 2005 11:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
En ik heb nog een toko gevonden waar ik 'm kan kopen ook! Helemaal geweldig, want ik dacht eerder dat ie niet te koop was in de winkel.
Waar jij het over hebt, is sake. (denk ik)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hell yeah! Mijn pa neemt altijd een flesje mee na een examen, die gaan daar ceremonieel zitten kantelenWe hebben zelfs een poseleinen setje ervoor; klein vaasje en vier kopjes. Geweldig spul, vooral 'warm'.
Ik weet dat ze ze idd bij de toko verkopen, maar ook Simonis in Scheveningen (die in de havens) heeft het. Zit in een witte doos met bloesem erop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |