Waarom moet die hond erbij als het om CUL gaat? Of roosteren we hem strakjes nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Je vergeet de CUL Watch-dog
En waarom ben ik er altijd bij als de SC vol is???????
Mijn pupjequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Euc- het volgende:
komtiedan =)
Ben nu mandarijnpartjes aan het konfijten in sinaasappelsap met de nodige suiker. Jummie, kunnen we morgen weer smullen
Heb je dan voor mij het recept van de echte chineese tomaten soep?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:11 schreef shredder het volgende:
[..]
Tja ben niets voor niets een Chinees![]()
Nee hoor, ik vind puppies liev![]()
Weet je wel hoeveel tijd ik heb gehad aan het schillen en compleet witvrij maken van alle partjes?quote:
Cola bij citroen brandewijn? Drink het altijd met ijsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef Chielus het volgende:
Oke oke, dan maar geen gekonfijte mandarijenen partjes.....
* Chielus zet nog een schaal toastjes met truffelpate op tafel Martijn, vind je het erg als ik een beetje Cola bij de Citroenbrandeijn doe?
Tja, ik dronk vroeger na mn werk wel eens (aangezien ik nogal een fan ben van Bacardi Lemon, maar dat was er nooit, dan is Citroen Brandewijn een prima vervanger). Puur vind ik het een beetje een oude vrouwen drankje (daar schenk ik het eigenlijk ook altijd aan).....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Cola bij citroen brandewijn? Drink het altijd met ijs
Ach ja is wel lekker als je aan een borrel toe bent. De fles is nu ook leegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, ik dronk vroeger na mn werk wel eens (aangezien ik nogal een fan ben van Bacardi Lemon, maar dat was er nooit, dan is Citroen Brandewijn een prima vervanger). Puur vind ik het een beetje een oude vrouwen drankje (daar schenk ik het eigenlijk ook altijd aan).....
O, jee neem een borrel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:38 schreef Chielus het volgende:
ik heb heel de avond aan de koffie gezeten, dus ik ben nu hyperactief...
En zo om de potentiele inkomstbronnen doen inkrimpen van mijn fellow people?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je dan voor mij het recept van de echte chineese tomaten soep?
Truffelpate, waar heb je die vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef Chielus het volgende:
* Chielus zet nog een schaal toastjes met truffelpate op tafel Martijn, vind je het erg als ik een beetje Cola bij de Citroenbrandeijn doe?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef the_disheaver het volgende:
Is er geen andere foto van de hond?
Oke hoe maak je dan foe yong hai saus?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef shredder het volgende:
[..]
En zo om de potentiele inkomstbronnen doen inkrimpen van mijn fellow people?
NEEN!Trouwens ik heb al eerder verteld hoe het gemaakt wordt in dat tomatensoep topic.
Hoe oud is ie nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ontopic: Hmmmm, tomatensoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |