Waarom moet die hond erbij als het om CUL gaat? Of roosteren we hem strakjes nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Je vergeet de CUL Watch-dog
En waarom ben ik er altijd bij als de SC vol is???????
Mijn pupjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef shredder het volgende:
Of roosteren we hem strakjes nog?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:07 schreef Euc- het volgende:
komtiedan =)
Ben nu mandarijnpartjes aan het konfijten in sinaasappelsap met de nodige suiker. Jummie, kunnen we morgen weer smullenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja ben niets voor niets een Chineesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn pupjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je dan voor mij het recept van de echte chineese tomaten soep?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:11 schreef shredder het volgende:
[..]
Tja ben niets voor niets een Chineesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, ik vind puppies lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je wel hoeveel tijd ik heb gehad aan het schillen en compleet witvrij maken van alle partjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noem maar een tijd!
Cola bij citroen brandewijn? Drink het altijd met ijsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef Chielus het volgende:
Oke oke, dan maar geen gekonfijte mandarijenen partjes.....
* Chielus zet nog een schaal toastjes met truffelpate op tafel Martijn, vind je het erg als ik een beetje Cola bij de Citroenbrandeijn doe?
Tja, ik dronk vroeger na mn werk wel eens (aangezien ik nogal een fan ben van Bacardi Lemon, maar dat was er nooit, dan is Citroen Brandewijn een prima vervanger). Puur vind ik het een beetje een oude vrouwen drankje (daar schenk ik het eigenlijk ook altijd aan).....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Cola bij citroen brandewijn? Drink het altijd met ijs
Ach ja is wel lekker als je aan een borrel toe bent. De fles is nu ook leegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, ik dronk vroeger na mn werk wel eens (aangezien ik nogal een fan ben van Bacardi Lemon, maar dat was er nooit, dan is Citroen Brandewijn een prima vervanger). Puur vind ik het een beetje een oude vrouwen drankje (daar schenk ik het eigenlijk ook altijd aan).....
O, jee neem een borrel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:38 schreef Chielus het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb heel de avond aan de koffie gezeten, dus ik ben nu hyperactief...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zo om de potentiele inkomstbronnen doen inkrimpen van mijn fellow people?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je dan voor mij het recept van de echte chineese tomaten soep?
Truffelpate, waar heb je die vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:21 schreef Chielus het volgende:
* Chielus zet nog een schaal toastjes met truffelpate op tafel Martijn, vind je het erg als ik een beetje Cola bij de Citroenbrandeijn doe?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef the_disheaver het volgende:
Is er geen andere foto van de hond?
Oke hoe maak je dan foe yong hai saus?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:44 schreef shredder het volgende:
[..]
En zo om de potentiele inkomstbronnen doen inkrimpen van mijn fellow people?
NEEN!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Trouwens ik heb al eerder verteld hoe het gemaakt wordt in dat tomatensoep topic.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe oud is ie nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ontopic: Hmmmm, tomatensoepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop