En de kipquote:
Aardappel, aardappelquote:Op maandag 4 juli 2005 18:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gepofte vork?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:
En het blauwe volk.
[..]
Aardappel, aardappelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als dat in de buurt is Griek of Thai halenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef Chielus het volgende:
tering, heb ik eindelijk vrij, heb ik echt geen enkele puf om ook maar iets te gaan kokkerellen. Vreemd eigenlijk, want normaal krijg ik daar alleen maar energie van, maar vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Moeder meldt zich ook... en is snel weer weg, het was een dag met een gaatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kat heeft zijn achterpoot nogal ernstig gebroken, en ik ben de halve middag bezig geweest met de dierenarts...
Beessie zal het overleven, no problemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar zal wel kreupel blijven. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, katten redden zich prima!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor de genezing moet ik hem wel 6 weken opsluiten in een hondenbench...! Dit gaat een drama worden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach gosj...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Moeder meldt zich ook... en is snel weer weg, het was een dag met een gaatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kat heeft zijn achterpoot nogal ernstig gebroken, en ik ben de halve middag bezig geweest met de dierenarts...
Beessie zal het overleven, no problemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar zal wel kreupel blijven. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, katten redden zich prima!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor de genezing moet ik hem wel 6 weken opsluiten in een hondenbench...! Dit gaat een drama worden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo, en nou ga ik relaxen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb ik wel verdiend!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Martijn_77 meldt zich ookquote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:
En het blauwe volk.
Hier bijnaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar hier is het nog steeds geen vakantie hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier ook niet en heb dit jaar eigenlijk geen echte vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar hier is het nog steeds geen vakantie hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mogen donderdag weer bellen of ze op de planning voor volgende week staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met haar Martijn?
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
En wat is houmousom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt serieus... Sterkte!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mogen donderdag weer bellen of ze op de planning voor volgende week staat.
[..]
Hummus misschien? Kikkererwtenprakje?quote:Ja dat vraag ik me ook af.
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef dutch-mamma het volgende:
Klinkt serieus... Sterkte!
Heel veel sterkte...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)
quote:Houmous
(Kikkererwtenpaté uit het M.Oosten)
300 gr kekererwten
1½ theel zout
3 teentjes knoflook
200 gr tahin (sesampasta)
sap van 2 citroenen
50 gr fijngesneden verse peterselie
event. tamari en/of cayennepeper
Week de erwten een nacht in water met het zout. Kook ze dan in ca. 1½ uur goed gaar. Plet de erwten tot een dikke pasta. De erwten even laten afkoelen en dan al de overige ingred. toevoegen.
Houmous kan worden gegeten als voorgerecht op geroosterd brood, of gekombineerd met salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop