En jij denkt dat wij jou willen kennen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef Euc- het volgende:
zullen we ons samen vervelen?
Gaat er morgen toevallig iemand naar six flags? Ik zal er ook vanaf 12 uur ofzo rond lopen (voor zover mogelijk met alcohol)
Als het me niet lukt roep ik altijd Captain Underpantsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou om een kont zo groot als het eerste plaatje te kunnen verbergen....
Bestaan die wel?![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als het me niet lukt roep ik altijd Captain Underpants
[afbeelding]
Die zorgt ervoor dat ik de juiste onderbroek heb waarin ik mijn billetjes kan verbergen
![]()
Cheers!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik neem nog een cappuccino op Dutch Mamma
Het is nog een beetje vroeg voor port![]()
vertel eens een mop dan...quote:
quote:
Marimba?!?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef Euc- het volgende:
Bierrrrr
Blegh, moet zo naar marimba les, geen kloot zin in, en ziek melden is ook al geen optie (tevaak gedaan, en het kost teveel om niet te gaan)
Lekker! Met de hand of met een BBM?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens brooddeeg maken, hebben we straks lekker vers warm brood bij de tomaatjes
Je moet ook niet die "specials" nemen, daar zit me toch een chemische meuk in...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef Euc- het volgende:
Over dat senseo trouwens, ik weet niet wat het voor rotzooi is, maar ik vind het dus gewoon niet te drinken op de een of andere manier. Gewoon niet lekker![]()
Dark Roast vind ik ook de lekkerste van de senseo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef dutch-mamma het volgende:
Je moet ook niet die "specials" nemen, daar zit me toch een chemische meuk in...![]()
Maar mijn dag is niet compleet zonder de Dark Roast (niet noodzakelijk van DE zelf).
Nu worden we heel erg offtopic (en verdorie, ik ben het briefje met je mailadres kwijt...) maar dit ruikt naar HaFaBra... Ik heb zelf een ver, oud Drumcorps-verleden (DCH)...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:09 schreef Euc- het volgende:
So hey! Je bent de eerste die ik op internet tegen kom die uberhaubt weet wat het is
Ben nk kleine trom, nouja, in mijn devisie dan (1e devisie, mag volgende keer naar de ere)
Met het handje gekneedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lekker! Met de hand of met een BBM?
En een speciaal broodje of een gewoon broodje?
Zo duur was mijn espressoapparaat niet en de molen die ik er later bij heb gekocht ook niet. Ik ben nu maar wat blij dat ik niet zo'n overpriced Senseo-ding heb gekocht...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je moet ook niet die "specials" nemen, daar zit me toch een chemische meuk in...![]()
Maar mijn dag is niet compleet zonder de Dark Roast (niet noodzakelijk van DE zelf).
Maar als ik de dubbele espresso van BBQ-kip zie, tja...! Dat is écht culinair dakken natuurlijk!![]()
Ik vind dat een ex-CUL-mod zoals jij toch wel Haggis moet eten daarquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk om te horen dat je zo'n gave dag hebt gehad
Nog last gehad van het fust bier op je maag zo 's ochtends vroeg?
Ik heb ook nog een leuk nieuwtje, ik vertrek volgende week zaterdag voor een week naar Schotlandmet mijn zusjes
(en ik heb er zo ontzettend veel zin in!)
Heb ik vorig jaar al een keer of 3, 4 gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind dat een ex-CUL-mod zoals jij toch wel Haggis moet eten daar
msn dood?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar al een keer of 3, 4 gedaan![]()
Maar dit jaar gewoon weer hoor en mijn zusjes moeten ook eten![]()
Ah, stond nog op offline weergeven... vandaar dat niemand me aanspreektquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind dat een ex-CUL-mod zoals jij toch wel Haggis moet eten daar
Mits er originele zure zult bij is (of iets anders met kopvlees). Of rolpens...!quote:
Klinkt leuk! Trek maar een nieuw topic open, hoor!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik maak dit weekend een stripverhaal over rijst. (leuke cul-onzin zeg maar)
De foto's zijn aangeleverd door eenuser
![]()
Mag ik daar een gewoon topic over openen of moet dat in SC ????
Idd ben wel benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:45 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Trek maar een nieuw topic open, hoor!
Hmmm, valt me niet echt op... Maar het zou kunnen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:03 schreef Euc- het volgende:
Als het goed is ga ik volgend weekend werken in mestreeg
Hey, is het snel reageren vak kleiner geworden?
Volgens mij zit het in de lucht... Er is vandaag geen beweging in te krijgen hier...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben echt superduf zeg.... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Maar eens koffie zetten
Dan moet je wel goede zult hebben. Zult van Merkxs uit Kaatsheuvel ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mits er originele zure zult bij is (of iets anders met kopvlees). Of rolpens...!
Klinkt erg lekker. Als het recept goed is wel met ons delen hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Vriendje is druk bezig in de keuken, ik ruik een moussaka in wording
Pepermolentje hier, stukje feta daar....
Ik heb honger!
Hmmm, gedroogde aubergine...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Knorr heeft ook zo'n pak waarmee je moussaka kunt maken, met gedroogde aubergine erin.
Dit wat wij aten was natuurlijk vele malen lekkerder
Nee, ken ook mensen die zo'n zakje gedroogde nasi groenten gebruiken om nais te maken.quote:
Voor vakantie? Ga je de regen opzoeken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef BBQ-kip het volgende:
En had ik jullie al verteld dat ik naar Schotland ging? (weet wel dat ik dat al gedaan had hoor) Hihi, ik ben helemaal happy!
Loch Lomond, het mooiste loch van Schotlandquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Scotland![]()
!
Wij zijn er ook flieft op
[afbeelding]
En ik heb heeeeel stoer haggis gegeten
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haggis
Als je niet weet wat het is ziet het er best normaal uit, die Haggisquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Scotland![]()
!
Wij zijn er ook flieft op
[afbeelding]
En ik heb heeeeel stoer haggis gegeten
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haggis
Zeg let eens op, wil jequote:
Has je het dan niet op de achtergrond aanstaan?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar Robbie Williams en Pink Floyd is wel leuk
Ik heb er helaas niets van meegekregen, heb lekker aan de salades, hapjes en rose gezeten en zitten ouwehoeren
Nope, ik hou niet zo van die zieltjespoetserij...quote:Op zondag 3 juli 2005 11:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Has je het dan niet op de achtergrond aanstaan?
Dat schild hangt dus binnenkort ergens in het restaurant bij jullie?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef karper het volgende:
goede dag laatse dagen flink hard gewerkt 12 uur beginnen 11 uur klaar... maar dat is niet erg.
gisteren hadden we de lions op bezoek dit is een vrienden club(wereldwijd) die zich ook inzet voor goede doelen, me chef kreeg naar het diner een schild van deze club omdat ze ons restaurant als clubhuis zien!
De Loinsclub als klanten dat is goed voor de omzet.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef karper het volgende:
goede dag laatse dagen flink hard gewerkt 12 uur beginnen 11 uur klaar... maar dat is niet erg.
gisteren hadden we de lions op bezoek dit is een vrienden club(wereldwijd) die zich ook inzet voor goede doelen, me chef kreeg naar het diner een schild van deze club omdat ze ons restaurant als clubhuis zien!
Welk lions district, mijn vader zit er namelijk ook bijquote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef karper het volgende:
Muse was in Parijsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Euc- het volgende:
Faithless in Berlijn, een of andere vage metalband in Parijs, Nelson net in Johannes Burg, aaah, ik houd van live streams en internet
Is dat niet terug te kijken op internet?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:33 schreef dutch-mamma het volgende:
Pink Floyd...! Wow!!!!
Maar... Manu Chao was in Parijs, waarom hebben we daar niks van gezien of gehoord... *snik*
Vást, maar ik heb het niet gevonden...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat niet terug te kijken op internet?
Ja morgen vrijquote:Op maandag 4 juli 2005 02:33 schreef karper het volgende:
morgen vrij he!
ov inleveren! echt jammer!
ik neem nog een glas water
En. wie heeft gewonnen? Ik zag trouwens dat je hobby zeilen was. Doe je dat in Sailcenter Limburg?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:30 schreef Euc- het volgende:
Het Oud Limburgs Schuttersfeest (OLS) is nu aan de gang, dat is een enorm schuttersfeest waar honderden schutterijen aan meedoen. Nu kun je gaan schutten als je bij een schutterij zit, en de laatste 6tallen zijn nu aan het kavelen. Er zijn nog 28 schutterijen over, waaronder die uit mijn dorp! Het is echt een enorme eer in limburg (belgisch en nederlands) om "D'n Um" te winnen, wat de hoofdprijs is, en betekend dat jij in alle ronden niet gemist hebt. En wiijjj ziijnnnn nooog in de raaacceee!!!!!!
Ik kan tegen een geintje, ik heb humor (misschien niet jouw soort humor). Ik zet mezelf te kijk, ik maak blunders. ik doe aan zelfspotquote:Op maandag 4 juli 2005 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat jij niet tegen een geintje kunt of wel een heel "aparte" humor hebt, vind ik zelf erger eigenlijk...
I have noticed it, girl. I have.Kijk eerst eens naar al mijn 30k post voordat je een aanname doet. Generaliseren is ook een vak. ik trek me jouw scheldpartijen niet aan, ik lach erom. Shark.Bait is niet voor niets mijn nickname.quote:Waarom moet je toch altijd en overal een discussie van maken hier, er zijn meer dingen in het leven hoor... in case you haven't noticed...
quote:Oh, vergeet ik nog bijna er een leuke PI bij uit te zoeken
Jouw manier van negeren of de mijne...quote:
Gepofte vork?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook nasi
Maar wij hebben weer een gepofte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |