juist nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:43 schreef Euc- het volgende:
als jullie komen moet je het wel zeggen!
quote:
Ik weet niet of je stagegeld krijgt... anders zou je toch een kamer in Mestreech moeten zoeken...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:44 schreef Euc- het volgende:
Er zit trouwens wel een addertjeonder het gras:
Doordat ik bij Da Vinci zoveel gewerkt heb en dus automatisch veel heb verdiend, krijg ik hoogstwaarschijnlijk geen OV. En om iedere week een retourtje weert - maastricht te dokken en 5 keer per jaar een week, zie ik niet zo zitten..
Van de andere kant is het weer een super stage, dubio ..
Ik heb bbq-kip op de webcam gezien, loop gewoon iedere avond ff rondje door het restaurant !quote:
Er circuleert van mij nog een foto van vorige week (FOKradio), maar die is behoorlijk onherkenbaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb bbq-kip op de webcam gezien, loop gewoon iedere avond ff rondje door het restaurant !
Van de andere kant, als je niks zegt, weet je ook niet of ik er dan wel ben..
ik hebbum gezienquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Er circuleert van mij nog een foto van vorige week (FOKradio), maar die is behoorlijk onherkenbaar
Enne... of je er wel of niet bent, daar kunnen we via slinkse wegen wel achter komen...![]()
Ik krijg geen stagegeld, daarbij heb ik maar 1 dag in de week stage (officieel dan, worden er toch wel meer), en moet 4 dagen p/w in eindhoven zijn. En Toine is wel goed, maar niet gek.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik weet niet of je stagegeld krijgt... anders zou je toch een kamer in Mestreech moeten zoeken...
Misschien vind Toine je wel zo goed, dat hij je OV wil betalen...
Tja, ik probeer ook maar een oplossing te zoeken, dit is natuurlijk een once-in-a-lifetime-mogelijkheid!!!
Ik zie je al vragen aan de bediening: "Is euc toevallig hier?"quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Er circuleert van mij nog een foto van vorige week (FOKradio), maar die is behoorlijk onherkenbaar
Enne... of je er wel of niet bent, daar kunnen we via slinkse wegen wel achter komen...![]()
SLINKSE wegen, zei ik!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zie je al vragen aan de bediening: "Is euc toevallig hier?"
"euc??????"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha ha ha ha ha ha!!!quote:
Jij komt er nog wel achter..quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha ha!!!
Jij bent echt leuk!![]()
Ik hoop dat je niet kunt slapen van de warmtequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ga je voorbeeld volgen. Nee, geen school, die tijd heb ik gehad, maar wel bed opzoeken!
Truste!
Het is hier heerlijk afgekoeld, maar ik geef eerlijk toe, als je me dit gister had toegewenst, was ik in tranen uitgebarsten...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet kunt slapen van de warmte
Ik hou heel erg van me, ja!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:58 schreef Euc- het volgende:
Truste iedereen![]()
Houden jullie nog wel van me?![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van me, ja!
moet toch even het laatste woord hebben, sorry Martijn...
Neequote:Op woensdag 22 juni 2005 09:00 schreef Chielus het volgende:
Ook allemaal zo slecht geslapen door de warmte?![]()
Dat welquote:OOk zin een een stevige espresso?![]()
Oh dus dat zat er achter, vlegelquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb bbq-kip op de webcam gezien, loop gewoon iedere avond ff rondje door het restaurant !
Van de andere kant, als je niks zegt, weet je ook niet of ik er dan wel ben..
wellicht toen in bed?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh dus dat zat er achter, vlegel![]()
En nu zit ik te wachten tot ik jouw koppie zie, had je beloofd... maar je bent niet online... (wellicht nu naar school?)
Ik ga eens een cappuccino maken, wel erg lekker om mee te ontbijten met dit weer![]()
Ren Eucje ren....quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
wellicht toen in bed?
En moet nu maken dat ik aangekleed kom anders mis ik de bus haha!
Múts?!?quote:
Nee, elke avond even een koud voetenbadje nemen...!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:00 schreef Chielus het volgende:
![]()
Ook allemaal zo slecht geslapen door de warmte?![]()
Bar toegevoegd en nummering toegevoegd in de TTquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:00 schreef Chielus het volgende:
![]()
Où est-il le bar ?
Mooie taak voor Martijn, even corrigeren.
Dat is heel iets anders!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:07 schreef Euc- het volgende:
Net te horen gekregen: kan vakantiewerk gaan doen in de keuken van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven
Was net zo een mooie film, flauwerdquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben er weer
En jij (op MSN iig) bezet...
Ga je toch lekker storen in je bezigheden
Ow gaaf!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:25 schreef Drive-r het volgende:
Zo, ik ben eindelijk aangekomen in London. Meteen maar wat lekkers lopen eten in Chinatown en vanavond maar wat pints naar binnen gieten... Het wordt een lange zomer!
Sorry hoorquote:
*pok pok pok*quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
He, het gaat niet hier over voetbal ja!
Ow nee, ik ben weer zwart, dus moet mijn smoel houden
Foodsexquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Sorry hoor
Maar leuk je op de webcam te hebben![]()
Hehehehe, nee, we hebben het heel beschaafd gehoudenquote:
Op die watermeloen met een gat erin waarin en komkommer op en neer ging na danquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, nee, we hebben het heel beschaafd gehouden
Ik heb wat gemist, geloof ik...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Komkommer? dat was een aubergine hoor...
Know your vegetables Eucje!
Gelukkig hadden we die aïoli nog, anders paste het nooit
Tja...quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:07 schreef Euc- het volgende:
September,
Maar het is dus nog niet zeker.
Net te horen gekregen: kan vakantiewerk gaan doen in de keuken van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar toen ik Nederlands kreeg waren een stage in het schooljaar en vakantiewerk in de vakantieperiode toch best wel 2 verschillende dingen, kan het mishebben?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tja...
Als ik, als ik in jouw schoenen stond, de keus kreeg tussen Ziekenhuis en Toine, dan denk ik dat het Toine werd...
Aan de andere kant, als het qua OV voor jou beter uitkomt, ja, dan moet je Ziekenhuis doen.
Heb je al een knoop doorgehakt?
Sorry... ik haalde het door elkaar, dus vergeef me mijn stomme opmerkingen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar toen ik Nederlands kreeg waren een stage in het schooljaar en vakantiewerk in de vakantieperiode toch best wel 2 verschillende dingen, kan het mishebben?
Zit alleen dat ik volgend jaar geen ov krijg, en dus niet op mijn STAGE kan komen..
Ik heb teveel verdiend in hun peilperiode zeg maar, en daarom krijg ik nu geen OV.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:17 schreef Chielus het volgende:
waarom krijg je geen OV? Je kunt toch een 0 lening aanvragen.
Nou.quote:
Okay!! Ga er zo aan beginnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:37 schreef Oblivion het volgende:
Om te sudderen dus?
ik zou het nu bijgooien...waarom zou dat niet kunnen?
Trekt er juist lekker in dan...![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Okay!! Ga er zo aan beginnen.
Dankjewel!!.
Dat is balen en daar is niets meer aan te doen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb teveel verdiend in hun peilperiode zeg maar, en daarom krijg ik nu geen OV.
quote:
Er moet eerst maar geproefd worden denk ik, als het lekker is dan post ik het morgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Kan je het precieze recept niet posten?![]()
In het langzaam koken topic?![]()
Okay dan...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Er moet eerst maar geproefd worden denk ik, als het lekker is dan post ik het morgen.
*proost!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:09 schreef NoSigar het volgende:
Ik ben een topic kwijt waarin iemand beweerde dat kaas alleen bij rode wijn hoort. Ik heb wat gezocht maar kan het dus niet vinden. Weet iemand het toevallig?
(ssssssmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllltttttttttt)![]()
{Ik neem nog een glaasje slecht maar ijskoude rosé}![]()
Heb even geproefd alvastquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Kan je het precieze recept niet posten?![]()
In het langzaam koken topic?![]()
Woei!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:43 schreef Auticia het volgende:
Ah, dit zal m zijn. Het centrale hoe maak je iets langzaam klaar topic
Of bedoelde je die niet, Obli?
Herkenbaar... na een enigszins comateuze avond (na een te hete dag) begin ik ook weer tot leven te komen... Helaas weet ik dat de wekker straks om 7.30 weer loeit, want er moeten 2 bloedjes netjes op school worden afgeleverd en daarna moet er gewerkt worden...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, daarstraks heerlijk liggen tukken van 9 tot 12...
Nu dus maar een poging tot studeren doen, afgelopen dagen kwam er zo weinig van door de hitte... ben al afgepeigerd als ik de douche uit kom
Dus nu vertrek ik met mijn leeswerk en koud drinken naar het balkon toe waar het koel is![]()
Ach, deze keer gaat het wel goed, wedden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga de zomer door (individuele scriptie schrijven en verslagen die ik nog moet doen) en ik hoop in oktober klaar te zijn(als alles goed gaat... en dat gaat het zelden bij mij...helaasch)
En er gaat zooooo'n groot feest komen als ik klaar ben
Ik *meen* het toch zeker te weten. Er was iemand die beweerde dat het algemeen bekend was dat je kaas alleen met rode wijn at/dronk. Ik wilde daar even melden dat dat niet klopte, met een heleboel voorbeelden,nou ja, bij deze danquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*proost!
Ik kan 'm ook niet vinden, was het wel in CUL?
Nee, voor geen meter dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie weet!
Weltrusten in ieder geval! Hoop dat je een beetje kunt slapen met die hitte
Super, werkt altijd wel...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, ik heb voor de bbq wat stukjes vis gehaald, van die cheapass koolvis ofzo.
dat kan toch prima met wat witte wijn en uienringen en wat peper in een pakketje aluminiumfolie, voor op de bbq?
Hoe lang moet ie dan op de BBQ?quote:
ik gooi m tussen de kolen, en als ik er n kwartiertje [of half uur] lter weer aan denk, visd ik m er weer uitquote:
En dan is ie goed?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik gooi m tussen de kolen, en als ik er n kwartiertje [of half uur] lter weer aan denk, visd ik m er weer uit
ja hoor. als je er met je tang een beetje in knijpt, en hij geeft goed mee, is ie van binnen lekker zacht en heel warm.quote:
Dat ga ik binnenkort zeker proberen heb ook nog bananenlikeur staan en dan wat ijs er bij....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja hoor. als je er met je tang een beetje in knijpt, en hij geeft goed mee, is ie van binnen lekker zacht en heel warm.
en als je er iets hebt ingestopt, ook nog lekker
wel goed in folie wikkelen, anders wordt ie zo smerig.
kan nooit mislukken m.i.
Was misschien oude kokos? Of iets te weinig?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had dr laatst kokos ingestopt, en wat stroop. was wel lekker, alleen de kokos proefde ik niet.
was dan wel weer jammer.
Ja, dat is nog wel eens gokken of het goed is... De ene keer is het goed, de andere keer net zaagsel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
lijkt me wel
ik ga het wel vaker doen
maar dan gewoon in de oven
oh, die kokos was zo n zakkie kokos rasp, maar vond sowieso dat er vrij weinig smaak aan zat.
Stamppot Andijvie?quote:
meid, het stortregent hier..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij gaan BBQ-en hiero
En ik zit nu aan een megabak fruitsalade, heerlijk!
Brood met tomaten uit de oven gaan we morgen eten, lekker met die hitte
Ook lekkerquote:
Niet doen!!! Het is maar een klein buitje!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
meid, het stortregent hier..
Al het bbq-vlees gaat de pan in![]()
![]()
Arme jongen! *aai aai*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
meid, het stortregent hier..
Al het bbq-vlees gaat de pan in![]()
![]()
Het heeft hier vanochtend geregend en begint nu weer donker te worden. Weet nog niet wat we gaan eten. Vanavond wordt de vaatwasser ingebouwd dus ik weinig zin om veel vies te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier is het nog stralend weer... voorlopig nog niks te vrezen denk ik
Vaatwasser, wat een luxe! Die wil ik ook zo graagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het heeft hier vanochtend geregend en begint nu weer donker te worden. Weet nog niet wat we gaan eten. Vanavond wordt de vaatwasser ingebouwd dus ik weinig zin om veel vies te maken.
De oude was echt op dus er moest echt een nieuwe komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Vaatwasser, wat een luxe! Die wil ik ook zo graag![]()
Ja dat heb je soms... als dingen op gaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De oude was echt op dus er moest echt een nieuwe komen.
Waar woonde je ook alweer en wanneer ben je niet thuis?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef Euc- het volgende:
Wij hebben zo een prof. ding (ook wel te bewonderen in restaurants). Dingen vies erin, 4 minuten later (afhankelijk hoe je je timer insteld) schoon eruit. Ff afdrogen en klaar
Voor een prikkie kunnen kopen, en in onze compleet rvs keuken staat hij erg mooi
Hoezo? Wou je gezellig een bakkiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer en wanneer ben je niet thuis?![]()
Je mag em kopen: ¤10.000,= Vriendenprijsjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, als ik toch je vaatwasser eruit aan het bikken ben, is een kopje koffie ook best lekker erbij
Gemenerd...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:55 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je mag em kopen: ¤10.000,= Vriendenprijsje![]()
Fikken met dat ding!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een BBQ gekocht, en vlees en en en en en het is bewolkt maar een heerlijk tempje, dus als het vandaag niets wordt dan morgen
Die smog komt echt niet door die bbq, hoor...!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fikken met dat ding!
Er ligt toch al een laag smog over Nederland heen, dus waarom niet
BBQ roels![]()
Een vaatwasser is een must. Altijd. Zeker als je een huishouden van meer dan 1 persoon hebt...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat heb je soms... als dingen op gaan...
In een volgend huis komt er zeker een vaatwasser in
Hoef ik niet zoveel van mijn troep meer handmatig af te wassen
Wij zijn met z'n tweetjes hier maar ik vind een vaatwasser echt grote onzin nu. Die paar bordjes en bekertjes per dag is prima af te wassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:22 schreef dutch-mamma het volgende:
Een vaatwasser is een must. Altijd. Zeker als je een huishouden van meer dan 1 persoon hebt...
Weet wel dat het niet door de BBQ-ers komtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:21 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die smog komt echt niet door die bbq, hoor...!
En is trouwens alweer opgelost. (ik ben er wel hondsberoerd van geweest... en geloof me, zelfs met een erge bbq-damp ben ik niet zo ziek!)
Paar bordjes?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n tweetjes hier maar ik vind een vaatwasser echt grote onzin nu. Die paar bordjes en bekertjes per dag is prima af te wassen![]()
Mochten er ooit kleine stukjes fruit komen, is het natuurlijk te overwegen om er een aan te schaffen![]()
Vrouw naar mijn hart!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Paar bordjes?![]()
Mijn hele keuken staat altijd voor met teringzooi als ik gekookt heb![]()
LOL, wij hebben hier een ontbijtbord van mij en een schaaltje van vriendlief, met lepel en mes. Als we thuis zijn, bordje voor de lunch met mes en kopje. En dan 's avonds een paar pannetjes met twee borden en bestek en twee glazen.quote:
aah duidelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
Dit was dan wel voor vier personen, maar het had net zo goed een doordeweekse dag kunnen zijn...![]()
[afbeelding]
Ik haat afwassen...![]()
Dus heb al jaren een afwasmachine!![]()
Bij ons is het andersom....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
aah duidelijkIk kook meestal iets gestructureerder
Laat het een troost zijn dat als vriendlief kookt, het wel een zegen zou zijn om een vaatwasser te hebben.
Hoe oud is zusje?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb net chocofondue gemaakt, met Marshmellows (wilde mijn zusje) en wat aardbeien,banaan en appel. Stieken zonder dat mijn vader het zag er wat Malibu bij gedaan
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
Dit was dan wel voor vier personen, maar het had net zo goed een doordeweekse dag kunnen zijn...![]()
[afbeelding]
Ik ben ook een ehhh, redelijk enthousiaste kokerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bij ons is het andersom....![]()
Ik wil gewoon vrij kunnen koken, potje hier blikje daar, pannetjes hier en vele vorken etc etc etc
daar.
Maar dit was wel extreem, meestal wel rommel en rotzooi maar soms met makkelijke maaltijden ruim ik het wel gelijk op. In de vaatwasser uiteraard...![]()
Ik moet wel ff eerlijk zeggen dat we aan huis werken, dus we hebben ook nog de ontbijt- en lunchvaat, een paar schone glazen per dag, etc. En omdat ik dankzij mn schoonmams heb gezien dat elke keer tussendoor afwassen vrij prijzig isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL, wij hebben hier een ontbijtbord van mij en een schaaltje van vriendlief, met lepel en mes. Als we thuis zijn, bordje voor de lunch met mes en kopje. En dan 's avonds een paar pannetjes met twee borden en bestek en twee glazen.
Vind ik nou niet echt de moeite om een afwasmachine voor te kopen![]()
Deze foto zou zo van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Ik haat afwassen...![]()
Dus heb al jaren een afwasmachine!![]()
12 en nog een van 10 en een broertje van 4. die hebben het allemaal gegetenquote:
*profiel bekijkt*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
12 en nog een van 10 en een broertje van 4. die hebben het allemaal gegeten.
Idd dat doe ik ook we zijn maar met zijn tweeen maar ik wil gewoon niet iedere keer tegen een afwas aan zitten te hikken. Kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bij ons is het andersom....![]()
Ik wil gewoon vrij kunnen koken, potje hier blikje daar, pannetjes hier en vele vorken etc etc etc
daar.
Maar dit was wel extreem, meestal wel rommel en rotzooi maar soms met makkelijke maaltijden ruim ik het wel gelijk op. In de vaatwasser uiteraard...![]()
Dat laatste denk ik dan ook iedere ochtend/middag/avond en zodoende moet ik hier om de 4 dagen wel afwassen omdat dan alle bordjes, schaaltjes, bestek e.d. vies zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd dat doe ik ook we zijn maar met zijn tweeen maar ik wil gewoon niet iedere keer tegen een afwas aan zitten te hikken. Kan mijn tijd wel beter besteden.![]()
![]()
Ja bij ons was het een vervanging van een bestaande. Hebben pas een vaatwasser sinds we dit huis hebben maar het is zo makelijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Dus wanneer het kan, komt de vaatwasser er![]()
Het is nu dat het afgekoeld is idd erg lekker BBQ weer!!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
BBQ-en is prima gegaan, er kwamen wat schapenwolkjes langs waardoor het lekker wat afkoelde en daarna vertrokken die weer
Prachtig weer gehad en heerlijk gebbq-ed
Daarna lekker een tukje gedaan en nu ben ik hier weer![]()
Slaap je dan niet in een keer door en ben je morgen vroeg en uitgerust wakker?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik heb dus net liggen tukken en nu heb ik zin om iets te gaan doen (ben zoiezo een nachtdiertje)
Heel herkenbaar. Vooral met dit weer is het erg.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee ik ben verschrikkelijk wat betreft dag-nachtritme... en met dit weer is het helemaal erg...
Ik ben nu helemaal uitgerust... maar over een paar uur heb ik dan opeens weer slaap
Erg vervelend en ik kan er niet zo heel veel aan doen (ja, ijzeren discipline hebben, maar die heb ik niet...)
Dat principe heb ik bij FOKradio ook met succes toegepast!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Die Christiaan...![]()
Enne dutch-mama ik kook en dus de andere maakt het schoon...![]()
Ja, en het is ook nog weekend ook. Dus helemaal geen stok achter de deur om toch te gaan proberen te slapen.quote:
Zou voor de fruitsalade gaan BBQquote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen "met een mysterieus goedje gevulde olijven", "mislukte aardappelsalade die wel lekker blek te zijn" en fruitsalade...
Zucht, keuzes, keuzes :p
De warmte hangt nog in huis...quote:Op zondag 26 juni 2005 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
He! Dutch mama, jij hier?
(kon je ook niet slapen?)
Vooral dat laatste weerhoudt me ervan in de tuin te gaan zitten... Maar met een open deur komt de koelte toch vlaagje voor vlaagje binnen.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Goor he... op balkon is het nu lekker, maar teveel muggen daar en geen pc
Dat viel niet tegen!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedemorgen allemaal en allemaal nog een beetje kunnen slapen?
beter dan de afgelopen dagen, toch zeker 6 uu vannachtr.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedemorgen allemaal en allemaal nog een beetje kunnen slapen?
Ja, ik ook beter dan de afgelopen dagen. Maar hadden hier wel alles tegen elkaar open staan.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:41 schreef Chielus het volgende:
[..]
beter dan de afgelopen dagen, toch zeker 6 uu vannachtr.
Wij proberen ook elke avond af te wassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet wel ff eerlijk zeggen dat we aan huis werken, dus we hebben ook nog de ontbijt- en lunchvaat, een paar schone glazen per dag, etc. En omdat ik dankzij mn schoonmams heb gezien dat elke keer tussendoor afwassen vrij prijzig is, streef ik ernaar het eens per dag te doen (al wordt het ook weleens minder vaak
). Maar we zijn nu eerst aan het sparen voor een Amerikaanse koelvriescombi, dus dat gaat voor
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Even nog zeggen dat ik Christiaan een topvent vind![]()
![]()
Tegenwoordig kan ik niet laat meer uitslapen op de een of andere manier.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:58 schreef Euc- het volgende:
Ik lag er gisteravond om half 12 in, om de een of andere manier was ik kapot. En om half 1 rolde ik vandaag mijn bed eens uit
Ikke heel jaloers zijn, vannacht weer van 3 tot half 9 geslapn......quote:Op zondag 26 juni 2005 15:58 schreef Euc- het volgende:
Ik lag er gisteravond om half 12 in, om de een of andere manier was ik kapot. En om half 1 rolde ik vandaag mijn bed eens uit
Zo... dat gálmde...! Wát een leegte...!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedenavond allemaal.
* Martijn_77 gooit de bar open.
Wat kuis voor zo'n ransbal...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik neem nog een cappuccino op Dutch Mamma
Het is nog een beetje vroeg voor port![]()
* BBQ-kip met haar dikke hol boven op Obli springt en boos kijktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat kuis voor zo'n ransbal...![]()
![]()
*hard wegrent....
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip met haar dikke hol boven op Obli springt en boos kijkt![]()
[afbeelding]
* BBQ-kip in Obli's kont knijpt en snel achter een boom springtquote:
Nou om een kont zo groot als het eerste plaatje te kunnen verbergen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip in Obli's kont knijpt en snel achter een boom springt
[afbeelding]
En jij denkt dat wij jou willen kennen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:28 schreef Euc- het volgende:
zullen we ons samen vervelen?
Gaat er morgen toevallig iemand naar six flags? Ik zal er ook vanaf 12 uur ofzo rond lopen (voor zover mogelijk met alcohol)
Als het me niet lukt roep ik altijd Captain Underpantsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou om een kont zo groot als het eerste plaatje te kunnen verbergen....
Bestaan die wel?![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als het me niet lukt roep ik altijd Captain Underpants
[afbeelding]
Die zorgt ervoor dat ik de juiste onderbroek heb waarin ik mijn billetjes kan verbergen
![]()
Cheers!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik neem nog een cappuccino op Dutch Mamma
Het is nog een beetje vroeg voor port![]()
vertel eens een mop dan...quote:
quote:
Marimba?!?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef Euc- het volgende:
Bierrrrr
Blegh, moet zo naar marimba les, geen kloot zin in, en ziek melden is ook al geen optie (tevaak gedaan, en het kost teveel om niet te gaan)
Lekker! Met de hand of met een BBM?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens brooddeeg maken, hebben we straks lekker vers warm brood bij de tomaatjes
Je moet ook niet die "specials" nemen, daar zit me toch een chemische meuk in...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef Euc- het volgende:
Over dat senseo trouwens, ik weet niet wat het voor rotzooi is, maar ik vind het dus gewoon niet te drinken op de een of andere manier. Gewoon niet lekker![]()
Dark Roast vind ik ook de lekkerste van de senseo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef dutch-mamma het volgende:
Je moet ook niet die "specials" nemen, daar zit me toch een chemische meuk in...![]()
Maar mijn dag is niet compleet zonder de Dark Roast (niet noodzakelijk van DE zelf).
Nu worden we heel erg offtopic (en verdorie, ik ben het briefje met je mailadres kwijt...) maar dit ruikt naar HaFaBra... Ik heb zelf een ver, oud Drumcorps-verleden (DCH)...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:09 schreef Euc- het volgende:
So hey! Je bent de eerste die ik op internet tegen kom die uberhaubt weet wat het is
Ben nk kleine trom, nouja, in mijn devisie dan (1e devisie, mag volgende keer naar de ere)
Met het handje gekneedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:50 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lekker! Met de hand of met een BBM?
En een speciaal broodje of een gewoon broodje?
Zo duur was mijn espressoapparaat niet en de molen die ik er later bij heb gekocht ook niet. Ik ben nu maar wat blij dat ik niet zo'n overpriced Senseo-ding heb gekocht...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:51 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je moet ook niet die "specials" nemen, daar zit me toch een chemische meuk in...![]()
Maar mijn dag is niet compleet zonder de Dark Roast (niet noodzakelijk van DE zelf).
Maar als ik de dubbele espresso van BBQ-kip zie, tja...! Dat is écht culinair dakken natuurlijk!![]()
Ik vind dat een ex-CUL-mod zoals jij toch wel Haggis moet eten daarquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk om te horen dat je zo'n gave dag hebt gehad
Nog last gehad van het fust bier op je maag zo 's ochtends vroeg?
Ik heb ook nog een leuk nieuwtje, ik vertrek volgende week zaterdag voor een week naar Schotlandmet mijn zusjes
(en ik heb er zo ontzettend veel zin in!)
Heb ik vorig jaar al een keer of 3, 4 gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind dat een ex-CUL-mod zoals jij toch wel Haggis moet eten daar
msn dood?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar al een keer of 3, 4 gedaan![]()
Maar dit jaar gewoon weer hoor en mijn zusjes moeten ook eten![]()
Ah, stond nog op offline weergeven... vandaar dat niemand me aanspreektquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind dat een ex-CUL-mod zoals jij toch wel Haggis moet eten daar
Mits er originele zure zult bij is (of iets anders met kopvlees). Of rolpens...!quote:
Klinkt leuk! Trek maar een nieuw topic open, hoor!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik maak dit weekend een stripverhaal over rijst. (leuke cul-onzin zeg maar)
De foto's zijn aangeleverd door eenuser
![]()
Mag ik daar een gewoon topic over openen of moet dat in SC ????
Idd ben wel benieuwd naar het resultaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:45 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Trek maar een nieuw topic open, hoor!
Hmmm, valt me niet echt op... Maar het zou kunnen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:03 schreef Euc- het volgende:
Als het goed is ga ik volgend weekend werken in mestreeg
Hey, is het snel reageren vak kleiner geworden?
Volgens mij zit het in de lucht... Er is vandaag geen beweging in te krijgen hier...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben echt superduf zeg.... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Maar eens koffie zetten
Dan moet je wel goede zult hebben. Zult van Merkxs uit Kaatsheuvel ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mits er originele zure zult bij is (of iets anders met kopvlees). Of rolpens...!
Klinkt erg lekker. Als het recept goed is wel met ons delen hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Vriendje is druk bezig in de keuken, ik ruik een moussaka in wording
Pepermolentje hier, stukje feta daar....
Ik heb honger!
Hmmm, gedroogde aubergine...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Knorr heeft ook zo'n pak waarmee je moussaka kunt maken, met gedroogde aubergine erin.
Dit wat wij aten was natuurlijk vele malen lekkerder
Nee, ken ook mensen die zo'n zakje gedroogde nasi groenten gebruiken om nais te maken.quote:
Voor vakantie? Ga je de regen opzoeken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef BBQ-kip het volgende:
En had ik jullie al verteld dat ik naar Schotland ging? (weet wel dat ik dat al gedaan had hoor) Hihi, ik ben helemaal happy!
Loch Lomond, het mooiste loch van Schotlandquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Scotland![]()
!
Wij zijn er ook flieft op
[afbeelding]
En ik heb heeeeel stoer haggis gegeten
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haggis
Als je niet weet wat het is ziet het er best normaal uit, die Haggisquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Scotland![]()
!
Wij zijn er ook flieft op
[afbeelding]
En ik heb heeeeel stoer haggis gegeten
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haggis
Zeg let eens op, wil jequote:
Has je het dan niet op de achtergrond aanstaan?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar Robbie Williams en Pink Floyd is wel leuk
Ik heb er helaas niets van meegekregen, heb lekker aan de salades, hapjes en rose gezeten en zitten ouwehoeren
Nope, ik hou niet zo van die zieltjespoetserij...quote:Op zondag 3 juli 2005 11:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Has je het dan niet op de achtergrond aanstaan?
Dat schild hangt dus binnenkort ergens in het restaurant bij jullie?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef karper het volgende:
goede dag laatse dagen flink hard gewerkt 12 uur beginnen 11 uur klaar... maar dat is niet erg.
gisteren hadden we de lions op bezoek dit is een vrienden club(wereldwijd) die zich ook inzet voor goede doelen, me chef kreeg naar het diner een schild van deze club omdat ze ons restaurant als clubhuis zien!
De Loinsclub als klanten dat is goed voor de omzet.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef karper het volgende:
goede dag laatse dagen flink hard gewerkt 12 uur beginnen 11 uur klaar... maar dat is niet erg.
gisteren hadden we de lions op bezoek dit is een vrienden club(wereldwijd) die zich ook inzet voor goede doelen, me chef kreeg naar het diner een schild van deze club omdat ze ons restaurant als clubhuis zien!
Welk lions district, mijn vader zit er namelijk ook bijquote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef karper het volgende:
Muse was in Parijsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Euc- het volgende:
Faithless in Berlijn, een of andere vage metalband in Parijs, Nelson net in Johannes Burg, aaah, ik houd van live streams en internet
Is dat niet terug te kijken op internet?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:33 schreef dutch-mamma het volgende:
Pink Floyd...! Wow!!!!
Maar... Manu Chao was in Parijs, waarom hebben we daar niks van gezien of gehoord... *snik*
Vást, maar ik heb het niet gevonden...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat niet terug te kijken op internet?
Ja morgen vrijquote:Op maandag 4 juli 2005 02:33 schreef karper het volgende:
morgen vrij he!
ov inleveren! echt jammer!
ik neem nog een glas water
En. wie heeft gewonnen? Ik zag trouwens dat je hobby zeilen was. Doe je dat in Sailcenter Limburg?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:30 schreef Euc- het volgende:
Het Oud Limburgs Schuttersfeest (OLS) is nu aan de gang, dat is een enorm schuttersfeest waar honderden schutterijen aan meedoen. Nu kun je gaan schutten als je bij een schutterij zit, en de laatste 6tallen zijn nu aan het kavelen. Er zijn nog 28 schutterijen over, waaronder die uit mijn dorp! Het is echt een enorme eer in limburg (belgisch en nederlands) om "D'n Um" te winnen, wat de hoofdprijs is, en betekend dat jij in alle ronden niet gemist hebt. En wiijjj ziijnnnn nooog in de raaacceee!!!!!!
Ik kan tegen een geintje, ik heb humor (misschien niet jouw soort humor). Ik zet mezelf te kijk, ik maak blunders. ik doe aan zelfspotquote:Op maandag 4 juli 2005 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat jij niet tegen een geintje kunt of wel een heel "aparte" humor hebt, vind ik zelf erger eigenlijk...
I have noticed it, girl. I have.Kijk eerst eens naar al mijn 30k post voordat je een aanname doet. Generaliseren is ook een vak. ik trek me jouw scheldpartijen niet aan, ik lach erom. Shark.Bait is niet voor niets mijn nickname.quote:Waarom moet je toch altijd en overal een discussie van maken hier, er zijn meer dingen in het leven hoor... in case you haven't noticed...
quote:Oh, vergeet ik nog bijna er een leuke PI bij uit te zoeken
Jouw manier van negeren of de mijne...quote:
Gepofte vork?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook nasi
Maar wij hebben weer een gepofte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |