meid, het stortregent hier..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij gaan BBQ-en hiero
En ik zit nu aan een megabak fruitsalade, heerlijk!
Brood met tomaten uit de oven gaan we morgen eten, lekker met die hitte
Ook lekkerquote:
Niet doen!!! Het is maar een klein buitje!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
meid, het stortregent hier..
Al het bbq-vlees gaat de pan in![]()
![]()
Arme jongen! *aai aai*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:28 schreef Euc- het volgende:
[..]
meid, het stortregent hier..
Al het bbq-vlees gaat de pan in![]()
![]()
Het heeft hier vanochtend geregend en begint nu weer donker te worden. Weet nog niet wat we gaan eten. Vanavond wordt de vaatwasser ingebouwd dus ik weinig zin om veel vies te maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier is het nog stralend weer... voorlopig nog niks te vrezen denk ik
Vaatwasser, wat een luxe! Die wil ik ook zo graagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het heeft hier vanochtend geregend en begint nu weer donker te worden. Weet nog niet wat we gaan eten. Vanavond wordt de vaatwasser ingebouwd dus ik weinig zin om veel vies te maken.
De oude was echt op dus er moest echt een nieuwe komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Vaatwasser, wat een luxe! Die wil ik ook zo graag![]()
Ja dat heb je soms... als dingen op gaan...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De oude was echt op dus er moest echt een nieuwe komen.
Waar woonde je ook alweer en wanneer ben je niet thuis?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:44 schreef Euc- het volgende:
Wij hebben zo een prof. ding (ook wel te bewonderen in restaurants). Dingen vies erin, 4 minuten later (afhankelijk hoe je je timer insteld) schoon eruit. Ff afdrogen en klaar
Voor een prikkie kunnen kopen, en in onze compleet rvs keuken staat hij erg mooi
Hoezo? Wou je gezellig een bakkiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer en wanneer ben je niet thuis?![]()
Je mag em kopen: ¤10.000,= Vriendenprijsjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, als ik toch je vaatwasser eruit aan het bikken ben, is een kopje koffie ook best lekker erbij
Gemenerd...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:55 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je mag em kopen: ¤10.000,= Vriendenprijsje![]()
Fikken met dat ding!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een BBQ gekocht, en vlees en en en en en het is bewolkt maar een heerlijk tempje, dus als het vandaag niets wordt dan morgen
Die smog komt echt niet door die bbq, hoor...!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fikken met dat ding!
Er ligt toch al een laag smog over Nederland heen, dus waarom niet
BBQ roels![]()
Een vaatwasser is een must. Altijd. Zeker als je een huishouden van meer dan 1 persoon hebt...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat heb je soms... als dingen op gaan...
In een volgend huis komt er zeker een vaatwasser in
Hoef ik niet zoveel van mijn troep meer handmatig af te wassen
Wij zijn met z'n tweetjes hier maar ik vind een vaatwasser echt grote onzin nu. Die paar bordjes en bekertjes per dag is prima af te wassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:22 schreef dutch-mamma het volgende:
Een vaatwasser is een must. Altijd. Zeker als je een huishouden van meer dan 1 persoon hebt...
Weet wel dat het niet door de BBQ-ers komtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:21 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die smog komt echt niet door die bbq, hoor...!
En is trouwens alweer opgelost. (ik ben er wel hondsberoerd van geweest... en geloof me, zelfs met een erge bbq-damp ben ik niet zo ziek!)
Paar bordjes?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij zijn met z'n tweetjes hier maar ik vind een vaatwasser echt grote onzin nu. Die paar bordjes en bekertjes per dag is prima af te wassen![]()
Mochten er ooit kleine stukjes fruit komen, is het natuurlijk te overwegen om er een aan te schaffen![]()
Vrouw naar mijn hart!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Paar bordjes?![]()
Mijn hele keuken staat altijd voor met teringzooi als ik gekookt heb![]()
LOL, wij hebben hier een ontbijtbord van mij en een schaaltje van vriendlief, met lepel en mes. Als we thuis zijn, bordje voor de lunch met mes en kopje. En dan 's avonds een paar pannetjes met twee borden en bestek en twee glazen.quote:
aah duidelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
Dit was dan wel voor vier personen, maar het had net zo goed een doordeweekse dag kunnen zijn...![]()
[afbeelding]
Ik haat afwassen...![]()
Dus heb al jaren een afwasmachine!![]()
Bij ons is het andersom....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
aah duidelijkIk kook meestal iets gestructureerder
Laat het een troost zijn dat als vriendlief kookt, het wel een zegen zou zijn om een vaatwasser te hebben.
Hoe oud is zusje?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb net chocofondue gemaakt, met Marshmellows (wilde mijn zusje) en wat aardbeien,banaan en appel. Stieken zonder dat mijn vader het zag er wat Malibu bij gedaan
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
Dit was dan wel voor vier personen, maar het had net zo goed een doordeweekse dag kunnen zijn...![]()
[afbeelding]
Ik ben ook een ehhh, redelijk enthousiaste kokerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bij ons is het andersom....![]()
Ik wil gewoon vrij kunnen koken, potje hier blikje daar, pannetjes hier en vele vorken etc etc etc
daar.
Maar dit was wel extreem, meestal wel rommel en rotzooi maar soms met makkelijke maaltijden ruim ik het wel gelijk op. In de vaatwasser uiteraard...![]()
Ik moet wel ff eerlijk zeggen dat we aan huis werken, dus we hebben ook nog de ontbijt- en lunchvaat, een paar schone glazen per dag, etc. En omdat ik dankzij mn schoonmams heb gezien dat elke keer tussendoor afwassen vrij prijzig isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL, wij hebben hier een ontbijtbord van mij en een schaaltje van vriendlief, met lepel en mes. Als we thuis zijn, bordje voor de lunch met mes en kopje. En dan 's avonds een paar pannetjes met twee borden en bestek en twee glazen.
Vind ik nou niet echt de moeite om een afwasmachine voor te kopen![]()
Deze foto zou zo van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:22 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Ik haat afwassen...![]()
Dus heb al jaren een afwasmachine!![]()
12 en nog een van 10 en een broertje van 4. die hebben het allemaal gegetenquote:
*profiel bekijkt*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
12 en nog een van 10 en een broertje van 4. die hebben het allemaal gegeten.
Idd dat doe ik ook we zijn maar met zijn tweeen maar ik wil gewoon niet iedere keer tegen een afwas aan zitten te hikken. Kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bij ons is het andersom....![]()
Ik wil gewoon vrij kunnen koken, potje hier blikje daar, pannetjes hier en vele vorken etc etc etc
daar.
Maar dit was wel extreem, meestal wel rommel en rotzooi maar soms met makkelijke maaltijden ruim ik het wel gelijk op. In de vaatwasser uiteraard...![]()
Dat laatste denk ik dan ook iedere ochtend/middag/avond en zodoende moet ik hier om de 4 dagen wel afwassen omdat dan alle bordjes, schaaltjes, bestek e.d. vies zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd dat doe ik ook we zijn maar met zijn tweeen maar ik wil gewoon niet iedere keer tegen een afwas aan zitten te hikken. Kan mijn tijd wel beter besteden.![]()
![]()
Ja bij ons was het een vervanging van een bestaande. Hebben pas een vaatwasser sinds we dit huis hebben maar het is zo makelijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Dus wanneer het kan, komt de vaatwasser er![]()
Het is nu dat het afgekoeld is idd erg lekker BBQ weer!!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
BBQ-en is prima gegaan, er kwamen wat schapenwolkjes langs waardoor het lekker wat afkoelde en daarna vertrokken die weer
Prachtig weer gehad en heerlijk gebbq-ed
Daarna lekker een tukje gedaan en nu ben ik hier weer![]()
Slaap je dan niet in een keer door en ben je morgen vroeg en uitgerust wakker?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik heb dus net liggen tukken en nu heb ik zin om iets te gaan doen (ben zoiezo een nachtdiertje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |