Heel herkenbaar. Vooral met dit weer is het erg.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee ik ben verschrikkelijk wat betreft dag-nachtritme... en met dit weer is het helemaal erg...
Ik ben nu helemaal uitgerust... maar over een paar uur heb ik dan opeens weer slaap
Erg vervelend en ik kan er niet zo heel veel aan doen (ja, ijzeren discipline hebben, maar die heb ik niet...)
Dat principe heb ik bij FOKradio ook met succes toegepast!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Die Christiaan...![]()
Enne dutch-mama ik kook en dus de andere maakt het schoon...![]()
Ja, en het is ook nog weekend ook. Dus helemaal geen stok achter de deur om toch te gaan proberen te slapen.quote:
Zou voor de fruitsalade gaan BBQquote:Op zondag 26 juni 2005 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen "met een mysterieus goedje gevulde olijven", "mislukte aardappelsalade die wel lekker blek te zijn" en fruitsalade...
Zucht, keuzes, keuzes :p
De warmte hangt nog in huis...quote:Op zondag 26 juni 2005 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
He! Dutch mama, jij hier?
(kon je ook niet slapen?)
Vooral dat laatste weerhoudt me ervan in de tuin te gaan zitten... Maar met een open deur komt de koelte toch vlaagje voor vlaagje binnen.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Goor he... op balkon is het nu lekker, maar teveel muggen daar en geen pc
Dat viel niet tegen!quote:Op zondag 26 juni 2005 11:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedemorgen allemaal en allemaal nog een beetje kunnen slapen?
beter dan de afgelopen dagen, toch zeker 6 uu vannachtr.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedemorgen allemaal en allemaal nog een beetje kunnen slapen?
Ja, ik ook beter dan de afgelopen dagen. Maar hadden hier wel alles tegen elkaar open staan.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:41 schreef Chielus het volgende:
[..]
beter dan de afgelopen dagen, toch zeker 6 uu vannachtr.
Wij proberen ook elke avond af te wassenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet wel ff eerlijk zeggen dat we aan huis werken, dus we hebben ook nog de ontbijt- en lunchvaat, een paar schone glazen per dag, etc. En omdat ik dankzij mn schoonmams heb gezien dat elke keer tussendoor afwassen vrij prijzig is, streef ik ernaar het eens per dag te doen (al wordt het ook weleens minder vaak
). Maar we zijn nu eerst aan het sparen voor een Amerikaanse koelvriescombi, dus dat gaat voor
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Even nog zeggen dat ik Christiaan een topvent vind![]()
![]()
Tegenwoordig kan ik niet laat meer uitslapen op de een of andere manier.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:58 schreef Euc- het volgende:
Ik lag er gisteravond om half 12 in, om de een of andere manier was ik kapot. En om half 1 rolde ik vandaag mijn bed eens uit
Ikke heel jaloers zijn, vannacht weer van 3 tot half 9 geslapn......quote:Op zondag 26 juni 2005 15:58 schreef Euc- het volgende:
Ik lag er gisteravond om half 12 in, om de een of andere manier was ik kapot. En om half 1 rolde ik vandaag mijn bed eens uit
Zo... dat gálmde...! Wát een leegte...!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedenavond allemaal.
* Martijn_77 gooit de bar open.
Wat kuis voor zo'n ransbal...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik neem nog een cappuccino op Dutch Mamma
Het is nog een beetje vroeg voor port![]()
* BBQ-kip met haar dikke hol boven op Obli springt en boos kijktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat kuis voor zo'n ransbal...![]()
![]()
*hard wegrent....
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip met haar dikke hol boven op Obli springt en boos kijkt![]()
[afbeelding]
* BBQ-kip in Obli's kont knijpt en snel achter een boom springtquote:
Nou om een kont zo groot als het eerste plaatje te kunnen verbergen....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip in Obli's kont knijpt en snel achter een boom springt
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |