juist nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:43 schreef Euc- het volgende:
als jullie komen moet je het wel zeggen!
quote:
Ik weet niet of je stagegeld krijgt... anders zou je toch een kamer in Mestreech moeten zoeken...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:44 schreef Euc- het volgende:
Er zit trouwens wel een addertjeonder het gras:
Doordat ik bij Da Vinci zoveel gewerkt heb en dus automatisch veel heb verdiend, krijg ik hoogstwaarschijnlijk geen OV. En om iedere week een retourtje weert - maastricht te dokken en 5 keer per jaar een week, zie ik niet zo zitten..
Van de andere kant is het weer een super stage, dubio ..
Ik heb bbq-kip op de webcam gezien, loop gewoon iedere avond ff rondje door het restaurant !quote:
Er circuleert van mij nog een foto van vorige week (FOKradio), maar die is behoorlijk onherkenbaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb bbq-kip op de webcam gezien, loop gewoon iedere avond ff rondje door het restaurant !
Van de andere kant, als je niks zegt, weet je ook niet of ik er dan wel ben..
ik hebbum gezienquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Er circuleert van mij nog een foto van vorige week (FOKradio), maar die is behoorlijk onherkenbaar
Enne... of je er wel of niet bent, daar kunnen we via slinkse wegen wel achter komen...![]()
Ik krijg geen stagegeld, daarbij heb ik maar 1 dag in de week stage (officieel dan, worden er toch wel meer), en moet 4 dagen p/w in eindhoven zijn. En Toine is wel goed, maar niet gek.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:46 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik weet niet of je stagegeld krijgt... anders zou je toch een kamer in Mestreech moeten zoeken...
Misschien vind Toine je wel zo goed, dat hij je OV wil betalen...
Tja, ik probeer ook maar een oplossing te zoeken, dit is natuurlijk een once-in-a-lifetime-mogelijkheid!!!
Ik zie je al vragen aan de bediening: "Is euc toevallig hier?"quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Er circuleert van mij nog een foto van vorige week (FOKradio), maar die is behoorlijk onherkenbaar
Enne... of je er wel of niet bent, daar kunnen we via slinkse wegen wel achter komen...![]()
SLINKSE wegen, zei ik!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik zie je al vragen aan de bediening: "Is euc toevallig hier?"
"euc??????"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha ha ha ha ha ha!!!quote:
Jij komt er nog wel achter..quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha ha!!!
Jij bent echt leuk!![]()
Ik hoop dat je niet kunt slapen van de warmtequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:55 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ga je voorbeeld volgen. Nee, geen school, die tijd heb ik gehad, maar wel bed opzoeken!
Truste!
Het is hier heerlijk afgekoeld, maar ik geef eerlijk toe, als je me dit gister had toegewenst, was ik in tranen uitgebarsten...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet kunt slapen van de warmte
Ik hou heel erg van me, ja!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:58 schreef Euc- het volgende:
Truste iedereen![]()
Houden jullie nog wel van me?![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van me, ja!
moet toch even het laatste woord hebben, sorry Martijn...
Neequote:Op woensdag 22 juni 2005 09:00 schreef Chielus het volgende:
Ook allemaal zo slecht geslapen door de warmte?![]()
Dat welquote:OOk zin een een stevige espresso?![]()
Oh dus dat zat er achter, vlegelquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb bbq-kip op de webcam gezien, loop gewoon iedere avond ff rondje door het restaurant !
Van de andere kant, als je niks zegt, weet je ook niet of ik er dan wel ben..
wellicht toen in bed?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh dus dat zat er achter, vlegel![]()
En nu zit ik te wachten tot ik jouw koppie zie, had je beloofd... maar je bent niet online... (wellicht nu naar school?)
Ik ga eens een cappuccino maken, wel erg lekker om mee te ontbijten met dit weer![]()
Ren Eucje ren....quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
wellicht toen in bed?
En moet nu maken dat ik aangekleed kom anders mis ik de bus haha!
Múts?!?quote:
Nee, elke avond even een koud voetenbadje nemen...!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:00 schreef Chielus het volgende:
![]()
Ook allemaal zo slecht geslapen door de warmte?![]()
Bar toegevoegd en nummering toegevoegd in de TTquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:00 schreef Chielus het volgende:
![]()
Où est-il le bar ?
Mooie taak voor Martijn, even corrigeren.
Dat is heel iets anders!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:07 schreef Euc- het volgende:
Net te horen gekregen: kan vakantiewerk gaan doen in de keuken van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven
Was net zo een mooie film, flauwerdquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben er weer
En jij (op MSN iig) bezet...
Ga je toch lekker storen in je bezigheden
Ow gaaf!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:25 schreef Drive-r het volgende:
Zo, ik ben eindelijk aangekomen in London. Meteen maar wat lekkers lopen eten in Chinatown en vanavond maar wat pints naar binnen gieten... Het wordt een lange zomer!
Sorry hoorquote:
*pok pok pok*quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
He, het gaat niet hier over voetbal ja!
Ow nee, ik ben weer zwart, dus moet mijn smoel houden
Foodsexquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Sorry hoor
Maar leuk je op de webcam te hebben![]()
Hehehehe, nee, we hebben het heel beschaafd gehoudenquote:
Op die watermeloen met een gat erin waarin en komkommer op en neer ging na danquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, nee, we hebben het heel beschaafd gehouden
Ik heb wat gemist, geloof ik...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Komkommer? dat was een aubergine hoor...
Know your vegetables Eucje!
Gelukkig hadden we die aïoli nog, anders paste het nooit
Tja...quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:07 schreef Euc- het volgende:
September,
Maar het is dus nog niet zeker.
Net te horen gekregen: kan vakantiewerk gaan doen in de keuken van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar toen ik Nederlands kreeg waren een stage in het schooljaar en vakantiewerk in de vakantieperiode toch best wel 2 verschillende dingen, kan het mishebben?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Tja...
Als ik, als ik in jouw schoenen stond, de keus kreeg tussen Ziekenhuis en Toine, dan denk ik dat het Toine werd...
Aan de andere kant, als het qua OV voor jou beter uitkomt, ja, dan moet je Ziekenhuis doen.
Heb je al een knoop doorgehakt?
Sorry... ik haalde het door elkaar, dus vergeef me mijn stomme opmerkingen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar toen ik Nederlands kreeg waren een stage in het schooljaar en vakantiewerk in de vakantieperiode toch best wel 2 verschillende dingen, kan het mishebben?
Zit alleen dat ik volgend jaar geen ov krijg, en dus niet op mijn STAGE kan komen..
Ik heb teveel verdiend in hun peilperiode zeg maar, en daarom krijg ik nu geen OV.quote:Op donderdag 23 juni 2005 02:17 schreef Chielus het volgende:
waarom krijg je geen OV? Je kunt toch een 0 lening aanvragen.
Nou.quote:
Okay!! Ga er zo aan beginnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:37 schreef Oblivion het volgende:
Om te sudderen dus?
ik zou het nu bijgooien...waarom zou dat niet kunnen?
Trekt er juist lekker in dan...![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Okay!! Ga er zo aan beginnen.
Dankjewel!!.
Dat is balen en daar is niets meer aan te doen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:53 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb teveel verdiend in hun peilperiode zeg maar, en daarom krijg ik nu geen OV.
quote:
Er moet eerst maar geproefd worden denk ik, als het lekker is dan post ik het morgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Kan je het precieze recept niet posten?![]()
In het langzaam koken topic?![]()
Okay dan...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Er moet eerst maar geproefd worden denk ik, als het lekker is dan post ik het morgen.
*proost!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:09 schreef NoSigar het volgende:
Ik ben een topic kwijt waarin iemand beweerde dat kaas alleen bij rode wijn hoort. Ik heb wat gezocht maar kan het dus niet vinden. Weet iemand het toevallig?
(ssssssmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllltttttttttt)![]()
{Ik neem nog een glaasje slecht maar ijskoude rosé}![]()
Heb even geproefd alvastquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Kan je het precieze recept niet posten?![]()
In het langzaam koken topic?![]()
Woei!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:43 schreef Auticia het volgende:
Ah, dit zal m zijn. Het centrale hoe maak je iets langzaam klaar topic
Of bedoelde je die niet, Obli?
Herkenbaar... na een enigszins comateuze avond (na een te hete dag) begin ik ook weer tot leven te komen... Helaas weet ik dat de wekker straks om 7.30 weer loeit, want er moeten 2 bloedjes netjes op school worden afgeleverd en daarna moet er gewerkt worden...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, daarstraks heerlijk liggen tukken van 9 tot 12...
Nu dus maar een poging tot studeren doen, afgelopen dagen kwam er zo weinig van door de hitte... ben al afgepeigerd als ik de douche uit kom
Dus nu vertrek ik met mijn leeswerk en koud drinken naar het balkon toe waar het koel is![]()
Ach, deze keer gaat het wel goed, wedden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga de zomer door (individuele scriptie schrijven en verslagen die ik nog moet doen) en ik hoop in oktober klaar te zijn(als alles goed gaat... en dat gaat het zelden bij mij...helaasch)
En er gaat zooooo'n groot feest komen als ik klaar ben
Ik *meen* het toch zeker te weten. Er was iemand die beweerde dat het algemeen bekend was dat je kaas alleen met rode wijn at/dronk. Ik wilde daar even melden dat dat niet klopte, met een heleboel voorbeelden,nou ja, bij deze danquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*proost!
Ik kan 'm ook niet vinden, was het wel in CUL?
Nee, voor geen meter dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie weet!
Weltrusten in ieder geval! Hoop dat je een beetje kunt slapen met die hitte
Super, werkt altijd wel...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, ik heb voor de bbq wat stukjes vis gehaald, van die cheapass koolvis ofzo.
dat kan toch prima met wat witte wijn en uienringen en wat peper in een pakketje aluminiumfolie, voor op de bbq?
Hoe lang moet ie dan op de BBQ?quote:
ik gooi m tussen de kolen, en als ik er n kwartiertje [of half uur] lter weer aan denk, visd ik m er weer uitquote:
En dan is ie goed?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik gooi m tussen de kolen, en als ik er n kwartiertje [of half uur] lter weer aan denk, visd ik m er weer uit
ja hoor. als je er met je tang een beetje in knijpt, en hij geeft goed mee, is ie van binnen lekker zacht en heel warm.quote:
Dat ga ik binnenkort zeker proberen heb ook nog bananenlikeur staan en dan wat ijs er bij....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja hoor. als je er met je tang een beetje in knijpt, en hij geeft goed mee, is ie van binnen lekker zacht en heel warm.
en als je er iets hebt ingestopt, ook nog lekker
wel goed in folie wikkelen, anders wordt ie zo smerig.
kan nooit mislukken m.i.
Was misschien oude kokos? Of iets te weinig?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had dr laatst kokos ingestopt, en wat stroop. was wel lekker, alleen de kokos proefde ik niet.
was dan wel weer jammer.
Ja, dat is nog wel eens gokken of het goed is... De ene keer is het goed, de andere keer net zaagsel...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
lijkt me wel
ik ga het wel vaker doen
maar dan gewoon in de oven
oh, die kokos was zo n zakkie kokos rasp, maar vond sowieso dat er vrij weinig smaak aan zat.
Stamppot Andijvie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |