En de kipquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:
En het blauwe volk.
[..]
Aardappel, aardappel
Als dat in de buurt is Griek of Thai halenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef Chielus het volgende:
tering, heb ik eindelijk vrij, heb ik echt geen enkele puf om ook maar iets te gaan kokkerellen. Vreemd eigenlijk, want normaal krijg ik daar alleen maar energie van, maar vandaag
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Moeder meldt zich ook... en is snel weer weg, het was een dag met een gaatje
Kat heeft zijn achterpoot nogal ernstig gebroken, en ik ben de halve middag bezig geweest met de dierenarts...
Beessie zal het overleven, no problemmaar zal wel kreupel blijven. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, katten redden zich prima!
Voor de genezing moet ik hem wel 6 weken opsluiten in een hondenbench...! Dit gaat een drama worden!
Ach gosj...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef dutch-mamma het volgende:
Moeder meldt zich ook... en is snel weer weg, het was een dag met een gaatje
Kat heeft zijn achterpoot nogal ernstig gebroken, en ik ben de halve middag bezig geweest met de dierenarts...
Beessie zal het overleven, no problemmaar zal wel kreupel blijven. Wat op zich geen probleem hoeft te zijn, katten redden zich prima!
Voor de genezing moet ik hem wel 6 weken opsluiten in een hondenbench...! Dit gaat een drama worden!
Zo, en nou ga ik relaxen...Heb ik wel verdiend!
* Martijn_77 meldt zich ookquote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:
En het blauwe volk.
Hier bijnaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar hier is het nog steeds geen vakantie hoor
Hier ook niet en heb dit jaar eigenlijk geen echte vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar hier is het nog steeds geen vakantie hoor
Mogen donderdag weer bellen of ze op de planning voor volgende week staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met haar Martijn?
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
Klinkt serieus... Sterkte!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mogen donderdag weer bellen of ze op de planning voor volgende week staat.
[..]
Hummus misschien? Kikkererwtenprakje?quote:Ja dat vraag ik me ook af.
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef dutch-mamma het volgende:
Klinkt serieus... Sterkte!
Heel veel sterkte...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)
quote:Houmous
(Kikkererwtenpaté uit het M.Oosten)
300 gr kekererwten
1½ theel zout
3 teentjes knoflook
200 gr tahin (sesampasta)
sap van 2 citroenen
50 gr fijngesneden verse peterselie
event. tamari en/of cayennepeper
Week de erwten een nacht in water met het zout. Kook ze dan in ca. 1½ uur goed gaar. Plet de erwten tot een dikke pasta. De erwten even laten afkoelen en dan al de overige ingred. toevoegen.
Houmous kan worden gegeten als voorgerecht op geroosterd brood, of gekombineerd met salade.
Anders echt heel lekker hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:30 schreef Euc- het volgende:
Klinkt afschuwelijk, maar mag pas oordelen als ik het geproeft heb
Hehequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:42 schreef Chielus het volgende:
Hik, ben een beetje dronken van de Limoncello.......
Rare gerechtenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Euc- het volgende:
Enige keuken die ik ken is italiaans en frans, met al die rare gerechten moet je mij niet aankomen hoor![]()
En uiteraard de nederlandse chinese keuken
Ik heb het gelezen... Heel veel sterkte, en hopelijk wordt ze heel snel geholpen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zie ook Aneurisma (Verwijding AORTA)
In dit verband kan ik wel een geintje hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Euc- het volgende:
Enige keukens die ik "ken" zijn de klassieke italiaanse en franse keukens, met al die rare gerechten uit streken die te warm zijn voor een blanke (een grapje, snappie? ) moet je mij niet aankomen hoor![]()
En uiteraard de nederlandse chinese keuken
Ja, de vrouwen achter de toonbank zekerquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:48 schreef Euc- het volgende:
truste kip!
(flauw hoor)
Enne, ik lust ook wel wat dingen van de surinaamse toko
Brr, vrouwen uit een land waar dik zijn betekend dat je veel geld hebt?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen achter de toonbank zeker
Hehe, oh, ik ging slapen....![]()
Dag dag!
Zitten toch soms best mooie wijffies tussen al zeg ik het zelf als vrouw zijndequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Brr, vrouwen uit een land waar dik zijn betekend dat je veel geld hebt?![]()
Heb je allerlei gerechten die mijn overbuurvrouw op Curaçau altijd klaarmaakte, geen idee hoe ze heten ofzo, maar ze waren wel altijd heerlijk![]()
Hmmm... er klopt hier iets niet danquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:51 schreef Euc- het volgende:
vrouwen uit een land waar dik zijn betekend dat je veel geld hebt?![]()
quote:
tja, das natuurlijk gewoon Kl&^%&te, maar ja daarom bestaat de warme bakker nog steeds voor dit soort momenten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef Euc- het volgende:
Godsamme, doe je de halve morge moeit om zelf broodjes te maken, doe je ze in de oven om af te bakken, vergeet je ze![]()
![]()
Iemand een zwart hard (echt hard) bolletje?![]()
De warme bakker wilde me vanmorgen anders echt een zwart saucijzenbroodje verkopenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:18 schreef Chielus het volgende:
tja, das natuurlijk gewoon Kl&^%&te, maar ja daarom bestaat de warme bakker nog steeds voor dit soort momenten.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:04 schreef Euc- het volgende:
Godsamme, doe je de halve morge moeit om zelf broodjes te maken, doe je ze in de oven om af te bakken, vergeet je ze![]()
![]()
Iemand een zwart hard (echt hard) bolletje?![]()
Je bent toch wel terug gegaan...?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wilde een keer een brownie kopen bij een banketbakkertje hier in de buurt, hij zat me helemaal blij aan te kijken van "neem me mee naar huis, eet me op!".
Maar toen ik hem uit het zakje pakte zag ik dat de hele onderkant en achterkant beschimmeld waren
Was dus niet bepaald vers... bleh
Groot gelijk....wat een prutser!quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, ik was al thuis en had geen zin terug te gaan...
In plaats daarvan ben ik er gewoon nooit meer heen gegaan
Want rotte zooi verkopen doen ze maar aan een ander, mij zie je er niet meer.
Hoe ziet je lijstje er tot nu uit?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga weer even verder met mijn lijstje maken van wat ik allemaal mee terug moet nemen hehe
Daar heb je gelijk in, je bent zelfs te lui om 's avonds naar bed te gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben gewoon honds lui.... heeft niks met aardig zijn te maken....
- Mix voor chocoladetaartquote:
Mijn dag en nachtrimte is een beetje verstoord, heeft ook zijn redenenquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, je bent zelfs te lui om 's avonds naar bed te gaan![]()
Hoef je niet voor naar schotland hoor...quote:
Ohhhhhhhhhhquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:24 schreef Oblivion het volgende:
Kip?
Ik hou niet eens van chocolade taart..![]()
Staat hier in de kast...![]()
*kuch*quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh![]()
Neem die maar mee als we een meet hebben![]()
(heb er nu al zin in)
Op mijn gevoel. Gewoon zijn hele manier van doen en denken, als je eten lekker vind wilt nog niet zeggen dat je automatisch veel van koken afweet. Zoals ik net al zei, gewoon zijn hele manier van praten duid erop dat ie er echt geen kaas van gegeten heeft.quote:
Ja, maar als iemand hier een recept vraagt en je weet het niet dan reageer jij er niet op, of geeft andere suggesties. Ik heb het gevoel dat hij het dan gauw opzoekt, opschrijft alsof die het zelf wist om tof te lijken ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ach, wat geeft dat nou
uik sta ook altijd maar te goochelen met potten en pannen omdat ik dat leuk vind
projectie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef Euc- het volgende:
Waarom krijg ik bij jou toch zo erg het gevoel dat je echt geen ene DROL van koken afweet, en als je iets gevraagd wordt je het gaat opzoeken op google ofzo.
euhm,quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand hier een recept vraagt en je weet het niet dan reageer jij er niet op, of geeft andere suggesties. Ik heb het gevoel dat hij het dan gauw opzoekt, opschrijft alsof die het zelf wist om tof te lijken ofzo.
Er zijn veel culturen op dees aard, met veel gerechten. ik ken er een paar van. Ik ben met indisch eten opgegroeid (dankzij moeder) ken een beetje 'ollands eten, hoor hier en daar wat, maar ik ken ws nog minder over gerechten dan Pietquote:
Neemt natuurlijk niet weg dat je wel een stuk mag komen halen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ohhhh, nee dan moet je het maar lekker voor je ventje maken
ik wilde eerst opschrijven:quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef Euc- het volgende:
Waarom krijg ik bij jou toch zo erg het gevoel dat je echt geen ene DROL van koken afweet, en als je iets gevraagd wordt je het gaat opzoeken op google ofzo.
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik wilde eerst opschrijven:
Waarom krijg ik bij jou toch zo erg het gevoel dat je een lekker wijf bent dat mannen probeert te lokken door zichzelf in haar avatar te ontkleden?
sorry, moest er ff uit
gegoogledquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:49 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 gooit de bar open en vraagt zich af of er iemand binnenkort nog iets culiniars gaat doen
Is wel erg lekker idd. Kun je hier in Nederland ergens goede kopen dat je weet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:53 schreef Chielus het volgende:
Doe mij maar een Limoncello.....
Die heeft er standaard wel een paar staan maar wil graag weten welk merk echt goed is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef Chielus het volgende:
ik heb 2 flessen uit rome mee genomen.
misschien wel bij die slijter van jou.
Hij moet zeker niet te zoet zijn want dat vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Chielus het volgende:
ben helaas nog geen kenner
Tis een vrij land, NP. Zolang je maar verder probeert te kijken dan mijn posts in 1 of 2 topics hier op CUL. Als je dan die mening blijft houden, och... dan zij het zo.quote:
Ook hier hoef je het niet verder uit te vechten dat doe je maar via de MSN of zo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis een vrij land, NP. Zolang je maar verder probeert te kijken dan mijn posts in 1 of 2 topics hier op CUL. Als je dan die mening blijft houden, och... dan zij het zo.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neemt natuurlijk niet weg dat je wel een stuk mag komen halen...![]()
Toch?![]()
Ah, dan moet je Sophie's Weekends missenquote:
Oh, dus ik heb het weer gedaan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Ook hier hoef je het niet verder uit te vechten dat doe je maar via de MSN of zo.
Nee, zie reactie BBQ - Kipquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Oh, dus ik heb het weer gedaan?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Was volgens mij tegen jullie beide Shark.
Moet zo mijn vrouw naar het ziekenhuis brengen ivm de operatie van morgen. Ze moet om 14:00 binnen zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben je niet op je werk Martijn?
(Meestal Fok je niet overdag toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |