quote:inkie1010 - woensdag 29 juni 2005 @ 00:07
Je zou bijna denken dat we dit topic moeten sluiten en een nieuwe moeten beginnen, want het is allemaal niet niks zeg... Arme Rock ik hoop dat alles weer OK gaat en blijft gaan!!!!
Ozzie, wat een snoet zeg!! Gelukkig gaat het daar ook weer beter!!
Obelix is gelukkig weer happy, speelt met Mick en zag ze net tegen elkaar aan dutten!
Obelix heeft vanmiddag een lekker bad gehad! Dat vond ie echt geweldig
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:13 schreef Spindizzy het volgende:
Go caviaatjes, Rock en Ozzieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:03 schreef lady-wrb het volgende:
dat is schrikken zeg, als je dier zo heftig reageert op een medicijn. ik heb ooit mijn katten ontwormd waarbij er eentje zo heftig op het middel reageerde dattie bewusteloos raakte en schuimbekte.
Aww!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:42 schreef inkie1010 het volgende:
Kijk eens wat ik gisteren gekregen hebom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Nog 4 cavia's erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeetje Spin...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Smekje eet al een poosje niet meer zo goed. Het is begonnen met het hele warme weer dus ik dacht eerst dat het daaraan lag. Zelf heb je dan ook niet veel trek in eten. Hij is helemaal niet meer enthousiast over zijn eten en eet echt heel traag en met lange tanden. Normaal was het in recordtijd op, echt secondenwerk. Nu laat hij de helft of meer liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als hij vandaag nog niet goed dooreet ga ik vanavond even met hem langs de dierenarts om uit te sluiten dat het echt niks lichamelijks is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop