IK zag dat het culinaire festival Leiden weer van start gaat morgen.
Gaat er nog iemand van jullie gastronomen dit festival met een bezoek (en een zeer goedgevulde portomenee) vereren? Ik denk dat ik het maar oversla dit jaar...
Ter info:
quote:
Op 7, 8, 9 en 10 juli zal wederom de Garenmarkt worden omgetoverd tot een plek waar de diverse restaurateurs uit Leiden en directe omgeving hun kunsten komen vertonen. Op dit moment is het Culinaire plein grotendeels verpacht, echter, een paar plekjes zijn nog vrij en zal men snel moeten reserveren voor een restaurantplaats.
We zijn dan ook in drukke doen om naast het aantrekken van horeca, u ook te kunnen voorzien van uitstekende artiesten en daarmee een passende sfeer voor deze vier culinaire dagen te verwezenlijken.
Vanzelfsprekend kost het organiseren van soortgelijke evenementen geld en zijn we erg blij met onze twee hoofdsponsors zijnde Grolsch en ING. Daarnaast zijn we druk bezig overige sponsors voor dit evenement te interesseren om zodoende voor de komende jaren het festival te kunnen blijven organiseren.
Een uitstekende stap in die richting is reeds gezet door de gemeente Leiden die ons voor 2005 de Garenmarkt om niet heeft verhuurd. We hebben dan ook goede hoop een voor beiden geschikte afspraak voor de toekomst te kunnen maken.
Voor meer info:
http://www.culinairfestival.nl/Ik ben wel benieuwd naar jullie bevindingen....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis