Thee Vaatdoek Patatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ongegeneerde TVP.
Weet je hoe lang het duurt voor ik die vreselijke dreun weer uit mijn kop heb?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:09 schreef Euc- het volgende:
Eins, zwei, Polizei,
Drei, vier, Grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Sieben, acht, gute Nacht.
Neun, zehn, schlafen geh'n.
Personeels Verenigingquote:
Ook goeienavond!quote:
Ik was het net aan het schrijven maar je bent me voor...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Personeels Vereniging
Had er ook de naam neer kunnen zetten maar dat had ook niet zoveel mensen iets gezegd
Lijkt me echt leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:55 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedenavond allemaal!!
Heb van het weekend een kookclinic met de PV
Lijkt me wel verstandig...!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef Bluezz het volgende:
DM, heb je alles in de keuken afgedekt met schilderplastic
Van Tapas tot fingerfood is de titel.......quote:
Van HG hebben ze heel goed spul om je stukwerk / wit schilderwerk weer wit mee te makenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb zelf trouwens zondag 1/2 liter tomatensaus (zelfgemaakt) uit mijn kladden laten vallen... het zat tot aan het plafond [afbeelding]
Schoon na een confrontatie met saus waarin dubbelgeconcentreerde tomatenpuree zat verwerkt...? Wow...!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van Tapas tot fingerfood is de titel.......![]()
[..]
Van HG hebben ze heel goed spul om je stukwerk / wit schilderwerk weer wit mee te maken![]()
Schoonmaakspulmerkquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef NoSigar het volgende:
HG? (PV kwam ik zelf uit.)
Ja dat is echt zeer goed spul.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Schoon na een confrontatie met saus waarin dubbelgeconcentreerde tomatenpuree zat verwerkt...? Wow...!
Ben er in september komen wonen... :|quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef NoSigar het volgende:
Ouch, in een niet zolang geleden geschilderde keuken ?!
Heb je daar al die moeite voor gedaan? Had je net zogoed een blikje puree kunnen kopen, daar was nog een heel topic overquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig...!
Ik heb zelf trouwens zondag 1/2 liter tomatensaus (zelfgemaakt) uit mijn kladden laten vallen... het zat tot aan het plafond [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja dat is echt zeer goed spul.
Dit spul bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |