Ja, en nu moet ik na gaan denken hoeveel ik van welke cupjes bestelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:07 schreef Annemiek78 het volgende:
![]()
HOERA!!!
![]()
![]()
Ons CUL-Modje word vandaag 29 jaren jong!!
Hij heeft net van mij al een mooie Magimix Nespresso apparaat gekregen.
Die ga ik even regelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:18 schreef Chielus het volgende:
TVP.
Waar is trouwens de Bar gebleven, ik heb behoefte aan een goeie dubbele espresso.
Die dubbele espresso moet ook wel lukken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:18 schreef Chielus het volgende:
TVP.
Waar is trouwens de Bar gebleven, ik heb behoefte aan een goeie dubbele espresso.
O, dat zal best lukken moet alleen nu eens gaan bedenken hoeveel ik van welke smaak wil gaan bestellen. Want ik wil ook graag die presenteer doos bij mijn eerste bestelling er bijquote:
Dat wel maar zit stiekem nog best veel werk in. Maar we hebben gelukkig veel hulp van de keukenmachinequote:
Idd die keukenmachine was een verjaardagscadeau van mij aan Annemiek maar heb er zelf ook veel plezier van.quote:
Ik voel me vooral oudquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef dutch-mamma het volgende:
En, Martijn... voel je je nog een beetje jarig?
Jawel hoor, gewoon 3X in de week afwassenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Annemiek78 het volgende:
De onderdelen van de keukenmachine mogen er alleen jammer genoeg niet in.
Nog geen vaatwasser in huis??? Kan niet meer, he. In deze tijd.
Dat kan ook maar heeft Xena de vaat dan al niet gedaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Jawel hoor, gewoon 3X in de week afwassen
Die kan heel goed voorspoelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat kan ook maar heeft Xena de vaat dan al niet gedaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |