Welke? Er zijn er verscheidene...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:44 schreef rashudo het volgende:
Ik ga straks eens een Chimay uitproberen. Verder is BURPen niet beleefd EUC.
Ik weet niet precies welke het was maar het was die van 9% in een fles van 75CL met een champagnekurk. Ik vond hem tegenvallen! Had er meer van verwacht, maar hij was niet vies.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er verscheidene...
Juist dat is hem. Ik vind hem een beetje te "gisterig" als je dat zo noemt. Ik vind die smaak best lekker, maar dit keer ging het iets te ver. Verder had het wel iets pittigs, wat ik niet eerder geproeft heb in een biertje.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:00 schreef Nembrionic het volgende:
Das de Chimay Grand Reserve denk ik? Met het blauwe etiket. En een grote fles lijkt me ook?
Ja, het Kurhaus he! En Smit vis in Veghelquote:Op donderdag 3 november 2005 09:00 schreef NoSigar het volgende:
Heb je nou al iets voor een excursie in Scheveningen Euc?
zelfs al gebeurd dat, dat maakt me nog niets uit. Je staat er in een kleine keuken met veel koks om je heen die allerlei dingen an het doen zijn. Kun je vragen, vragen, vragen en nog eens vragenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:58 schreef NoSigar het volgende:
Lekker, dagje aardappels schillen bij Cees![]()
whahahahaha, nee man. Over 10 jaar ga ik misschien eens denken aan een eigen bedrijf.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:01 schreef rashudo het volgende:
Gaaf man. Over 5 jaar sta jij daar als chefkok? En dan krijgen wij speciale FOK!Korting.
Moet je je telefoon maar op trillen hebben!quote:Op donderdag 3 november 2005 11:33 schreef karper het volgende:
euc leuk voor je!![]()
en zo vroeg smsen! ik moet gvd een avond blok draaien vanavond
Ja een Fok! Cul meeting bij Euc in de keukenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:01 schreef rashudo het volgende:
Gaaf man. Over 5 jaar sta jij daar als chefkok? En dan krijgen wij speciale FOK!Korting.
Vergeet Simonis in de haven niet... Toch een van de meest bekende vishandels in Nederland en lekkere spullen... Kurhaus vind ik zelf behoorlijk vergane glorie, maar in Scheveningen zou ik niet direct heel veel andere dingen weten...quote:Op donderdag 3 november 2005 09:00 schreef NoSigar het volgende:
Heb je nou al iets voor een excursie in Scheveningen Euc?
We gaan naar Smit Vis en naar het Kurhaus. We zijn alleen van plan in scheveningen iets te gaan uit eten: lees: studenten waarvan de meeste geen cent te makken hebben zijn van plan om een simpel broodje ergens in scheveningen te eten. Zit er een subway of bakkerij bart in de buurt van het Kurhaus? Zit er iets in de buurt van het kurhaus? Of zijn we aangewezen op stranttenten?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Vergeet Simonis in de haven niet... Toch een van de meest bekende vishandels in Nederland en lekkere spullen... Kurhaus vind ik zelf behoorlijk vergane glorie, maar in Scheveningen zou ik niet direct heel veel andere dingen weten...
Sorry, ik begreep de eerder post verkeerd. Ik kom niet heel vaak in Scheveningen en Simonis is niet echt in de buurt (daar kun je lekker ook wat eten). Maar goed, het Kurhaus is omringd door allerhande goedkope tenten volgens mij, te beginnen met Burger King... Je hebt er de promenade, etc, zal vast iets goedkoops zitten...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
We gaan naar Smit Vis en naar het Kurhaus. We zijn alleen van plan in scheveningen iets te gaan uit eten: lees: studenten waarvan de meeste geen cent te makken hebben zijn van plan om een simpel broodje ergens in scheveningen te eten. Zit er een subway of bakkerij bart in de buurt van het Kurhaus? Zit er iets in de buurt van het kurhaus? Of zijn we aangewezen op stranttenten?
pssst, Ekersrijt..... Maistro, Ken je Stad.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef Euc- het volgende:
Oe oe! Burger King! Die hebben wij hier in het zuiden niet! (Zelfs in Eindhoven niet)
Daar gaan we dus heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |