Eigenlijk niet nee. Maar om nou als 24 jarige alleen Sinterklaas te gaan zitten vierenquote:BBQ-kip
iets met nooit stoppen met sinterklaas vieren
Gewoon met vrienden doen, bijvoorbeeld die Engelse vrienden, lachen man!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Maar om nou als 24 jarige alleen Sinterklaas te gaan zitten vieren
Wat gaat U maken, mevr. Troel?quote:
Das nou juist het punt...die verklaren met gewoon voor gekquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon met vrienden doen, bijvoorbeeld die Engelse vrienden, lachen man!
Biertje erbij, helemaal leuk!
Gewoon andere vrienden uitzoekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Das nou juist het punt...die verklaren met gewoon voor gek
Oh je hebt het over NL vrienden? Daar vier ik het de 10e(!!) meequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon andere vrienden uitzoeken![]()
Of ze kinderen laten krijgen, dan gaan ze ook wel weer mee doen![]()
Dat ziet er echt..uh...onaantrekkelijk uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik gooi hier even een TVP-oester in
[afbeelding]
Wij doen niet echt aan kerst... maar er komen vaak wel erg lekkere dingetjes voorbij
ALTIJD? Hmmm...ja Schotland of Ierland misschien. Maar daar ben ik nooit geweest. Voor ALTIJD in Engeland zou ik je in ieder geval nooit aanraden hahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ieuwwww, die oester!
Nem: ik bedoelde inderdaad je Nederlandse vrinden, was alweer vergeten dat je in the UK zat... komt vast omdat ik jaloers op je ben en het liefst nu (en altijd) daar zou verblijven...
Schotland natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ALTIJD? Hmmm...ja Schotland of Ierland misschien. Maar daar ben ik nooit geweest. Voor ALTIJD in Engeland zou ik je in ieder geval nooit aanraden haha
Kerstdinerquote:
Nee, naast het wrakkige lijf heb ik ook nog een allergie voor dat soort handel, het trouwens ook geen kwestie van spieren maar van versleten botten die soms opspelenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je ook al tijgerbalsam geprobeerd Bluezz?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Schotland natuurlijk
Wat zou ik daar graag zijn, 's zomers, 's winters, altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |