Eigenlijk niet nee. Maar om nou als 24 jarige alleen Sinterklaas te gaan zitten vierenquote:BBQ-kip
iets met nooit stoppen met sinterklaas vieren
Gewoon met vrienden doen, bijvoorbeeld die Engelse vrienden, lachen man!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Maar om nou als 24 jarige alleen Sinterklaas te gaan zitten vieren
Wat gaat U maken, mevr. Troel?quote:
Das nou juist het punt...die verklaren met gewoon voor gekquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon met vrienden doen, bijvoorbeeld die Engelse vrienden, lachen man!
Biertje erbij, helemaal leuk!
Gewoon andere vrienden uitzoekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Das nou juist het punt...die verklaren met gewoon voor gek
Oh je hebt het over NL vrienden? Daar vier ik het de 10e(!!) meequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon andere vrienden uitzoeken![]()
Of ze kinderen laten krijgen, dan gaan ze ook wel weer mee doen![]()
Dat ziet er echt..uh...onaantrekkelijk uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik gooi hier even een TVP-oester in
[afbeelding]
Wij doen niet echt aan kerst... maar er komen vaak wel erg lekkere dingetjes voorbij
ALTIJD? Hmmm...ja Schotland of Ierland misschien. Maar daar ben ik nooit geweest. Voor ALTIJD in Engeland zou ik je in ieder geval nooit aanraden hahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ieuwwww, die oester!
Nem: ik bedoelde inderdaad je Nederlandse vrinden, was alweer vergeten dat je in the UK zat... komt vast omdat ik jaloers op je ben en het liefst nu (en altijd) daar zou verblijven...
Schotland natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ALTIJD? Hmmm...ja Schotland of Ierland misschien. Maar daar ben ik nooit geweest. Voor ALTIJD in Engeland zou ik je in ieder geval nooit aanraden haha
Kerstdinerquote:
Nee, naast het wrakkige lijf heb ik ook nog een allergie voor dat soort handel, het trouwens ook geen kwestie van spieren maar van versleten botten die soms opspelenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je ook al tijgerbalsam geprobeerd Bluezz?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Schotland natuurlijk
Wat zou ik daar graag zijn, 's zomers, 's winters, altijd![]()
Jouw post aan het lezen, met een droog wit wijntjequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef Euc- het volgende:
Zo, en ik zit weer aan de malibu cola, halfom uiteraard
Zijn jullie nog iets bijzonders aan het doen?
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
Euc, voor een hardwerkende chef heb je nu nog wel glamourmomenten he
Laat ons dan wel weten waar je bent. Dan kom ik langs als ik in de buurt benquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef Euc- het volgende:
Ik denk dat als ik later afgestudeerd ben en alles, zie ik mijzelf best wel heel europa afreizen, en op elke plaats maximaal een jaar ben. Uiteraard in dienst van een of andere topkokHoop ik dan
Ach, misschien trakteerd hij ons wel op een etentje als hij afgestudeerd isquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij komt half CUL langs, we hebben altijd in hem geloofd he![]()
Ik weet niet wat dat betekend maar ik kan het wel raden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn: mijn kelts beperkt zich tot: uisce beatha en dat is voorlopig genoeg![]()
Idd, na 8 maanden versta ik ze redelijk. Maar het blijft toch een raar taaltje als ze tegen elkaar beginnen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
Het eerste deel klinkt vast als wat je collega's zeggen....
ahhquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
En het betekent, als zoveel gedestilleerd, levenswater....![]()
Ik weet eigenlijk niet precies waar ze uit Schotland komen. Zal het ze morgen eens vragen als ik ze spreekquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Als ze uit Glasgow komen, dan verstaat bijna niemand ze in Engeland.....![]()
Heb je een link voor mij?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef krakkemieke het volgende:
Als je indruk wil maken of plezier wil hebben, check de site van de schotse cabaretier Billy Connoly.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:57 schreef krakkemieke het volgende:
Geen link, billy connoly moet te googlen zijn?
Dus hij ondersteund nog een goed doel ook!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef krakkemieke het volgende:
En zijn thee is een soort max havelaar thee
Volgens mij heb ik hem zien lopen op het zomerfestival in Edinburgh vorig jaar... Zo'n markante kop vergeet je natuurlijk niet snelquote:Op woensdag 7 december 2005 00:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.billyconnolly.com
Ga ik zeker doenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:17 schreef Troel het volgende:
Probeer tegen die tijd eens een kapotte senseo te vinden en stop daar het kadootje in
* BBQ-kip koffie aanreiktquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
slapeloze meldt zich, op zoek naar kop koffie!
Ik heb hier een lekker bakkie, maar volgens mij ben ik te laat.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:57 schreef Nembrionic het volgende:
slapeloze meldt zich, op zoek naar kop koffie!
Als je het over zijn hoofd giet wordt hij vast wel wakker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip koffie aanreikt![]()
Maar je zal nu wel lekker liggen tukken...
Het is ook leuk als je een bakje uitjes op je aanrecht vergeet op te ruimen. Had jij nou die koken met aschwin site ontdekt? Daar stond een tip met een bakje met een laagje spiritus als middel tegen nare luchtjes.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn arm reikt niet tot Engeland helaasch...
Waar hij normaal uithangt zou ik nog net halen denk ik
Ik was vergeten de zalm op te ruimen van gisteren (stond nog wat in een bakje), erg smerig, zo'n vislucht als je wakker wordt en de kamer in loopt
Met/zonder suiker/melk?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:35 schreef Nembrionic het volgende:
nee hoor, niet te laat. Maar heb zelf al een bak gemaakt
Ik drink altijd teveel koffie.. ik wil minderen maar het lukt niet, ik ben echt verslaafd. 's Avonds heb je dan al je energie verbruikt en zit je als een bejaarde op de bank te zappen en aan een flesje bier te lurken in de hoop dat de alcohol je zenuwen enigzins tot rust brengt. Oh wat is mijn leven toch zwaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met/zonder suiker/melk?
Ik zit hier aan mijn derde bak met suiker en melk, ben sinds ik werk echt flink "hooked" aan de koffie...![]()
'Uiteraard' met melk en suikerquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met/zonder suiker/melk?
Ik zit hier aan mijn derde bak met suiker en melk, ben sinds ik werk echt flink "hooked" aan de koffie...![]()
Mja...het is ook half een plezierreisje hoor. Dus tot 6:00u doorhalen enz zit er dan ook in. Als het goed is ben ik volgende week gewoon 'op ritme'quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Godsamme, jouw ritme en slaappatroon is nog erger als het mijne
En dat heb ik echt nog NOOIT eerder meegemaakt, serieus!
Maar ik werk nu 3 dagen in de week naast het afstuderen, dus ik "moet" nu wel meer een ritme aanhouden van vroeg op en vroeg naar bed, jammer, want ik ben 's avonds (en 's nachts) op mijn best...
Misschien toch maar een eigen praktijkje beginnen voor mensen die 's avonds en 's nachts willen revalideren
Shoot is gelukt, maar die kleren heb ik verder nergens kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Is het nog gelukt met die shoot met die metallic-kleding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |