Ach, sterren horen wel bij kerst, dus dat is weer een goed tekenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb er nog niet echt over nagedacht
wat ik wel weet, is dat ik het eigenlijk dit jaar niet met moeders wil vieren, voor het eerst [oh oh oh, wat zal ze uit haar ster gaan als ze dit hoort]
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, sterren horen wel bij kerst, dus dat is weer een goed teken
Succes met het vertellen
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb er nog niet echt over nagedacht
wat ik wel weet, is dat ik het eigenlijk dit jaar niet met moeders wil vieren, voor het eerst [oh oh oh, wat zal ze uit haar ster gaan als ze dit hoort]
Ik ga met een groep vrienden de 22e gourmetten, daar heb ik ook al wel zin in. Leuk om te zien hoe anderen dat doen enzo en lekker in je eigen pannetje roeren. Heerlijk!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]![]()
dank je
ik ga nog nadenken over wat ik wil eten, en laat t hier wel weten
ik vind het altijd wel leuk om relaxed te gaan gourmetten emt kerst
Wat ongezellig, waarom alleen? Ga dan lekker uit eten ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:59 schreef FRaGMaN het volgende:
Ben toch alleen. Gooi wel een pizza in de oven.. en 2de kerstdag de restjes van de pizza.
Bied je aan om mee te gaan? in je eentje uit eten met kerst is ook niet alles.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:24 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat ongezellig, waarom alleen? Ga dan lekker uit eten ofzo.
Bij ons zal het wel standaard 1 dag ouders en 1 dag schoonouders zijn...
Wat is marequote:Op donderdag 17 november 2005 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
ieder kind maakt bij ons een gang. ik doe voorgerecht met zelfgemaakte krab/saffraanravioli. mijn vader zorgt voor wilde fazant. een broertje maakt een spoom met mare. van de rest weet ik het nog niet.
gedestilleerd druivenpitjes en velletjes, kan het verkeerd geschreven hebben.quote:
zoals ik al zei. ik kan het verkeerd geschreven hebben, ik maak het dan ook niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:41 schreef krakkemieke het volgende:
Marc is een drank die gedestilleerd wordt van pitjes en schillen ja
maak je het zelf of doet iedereen waar hij of zij goed in is?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef RedRoses het volgende:
Ik heb er wel al over nagedacht:
Voorgerecht: Piepklein mini quiche-je met zalm en room
Soep: Heldere champignonsoep, op tafel stokbrood en kruidenboter
Hoofdgerecht: Draadjesvlees, aardappelgratin, gefrituurde aardappelkroketjes, sperziebonen in spek gewikkeld uit de oven, ronde worteltjes (hoe heten die ook alweer..), prei à la creme en kikkererwten. (Groenten in bakjes op tafel)
Nagerecht: Mini-chocoladesouffle's
En dan koffie met wat koekjes en bonbons, al denk ik niet dat die nog veel aangeraakt zullen worden
Ik maak het zelf, is allemaal maar simpel.. Toch lekker vind ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je het zelf of doet iedereen waar hij of zij goed in is?
Het plannen is begonnen!!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Zo gaat het ieder jaar al een zo zal het dit jaar ook wel weer gaan. Ben alleen benieuwd welk ouder paar dit jaar als eerste belt om wat te plannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |