Woensdag vaste drinkdagquote:Op donderdag 8 december 2005 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Zuip dan ook niet zoveel....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
amenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
koop gewoon een senseo
En die lucht draag je nog bij je?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Woensdag vaste drinkdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo welverdiend is het niet als ik dit leesquote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef sr_firewire het volgende:
Sta je net voor de koffiezetautomaat om je welverdiende bakkie op te halen,
Ja das toch altijd als je wat gedronken hebt ? Ik krijg hier wel vaker klachten overquote:Op donderdag 8 december 2005 10:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En die lucht draag je nog bij je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zuipt echt teveelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je daar een tekening bij om het geheel te verduidelijken?
Whahaha, hij weerquote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je daar een tekening bij om het geheel te verduidelijken?
laat je baas een senseo kopenquote:
Oja... het is vandaag donderdagquote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja das toch altijd als je wat gedronken hebt ? Ik krijg hier wel vaker klachten overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tekenen zal je!!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Whahaha, hij weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nee dit keer niet, heb een fucking kater.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een Autobar Sevillaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat voor koffiezetautomaat was het dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop