amenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
koop gewoon een senseo
Zo welverdiend is het niet als ik dit leesquote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef sr_firewire het volgende:
Sta je net voor de koffiezetautomaat om je welverdiende bakkie op te halen,
Ja das toch altijd als je wat gedronken hebt ? Ik krijg hier wel vaker klachten overquote:Op donderdag 8 december 2005 10:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En die lucht draag je nog bij je?![]()
Je zuipt echt teveel
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je daar een tekening bij om het geheel te verduidelijken?
Whahaha, hij weerquote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je daar een tekening bij om het geheel te verduidelijken?
Oja... het is vandaag donderdagquote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja das toch altijd als je wat gedronken hebt ? Ik krijg hier wel vaker klachten over![]()
Tekenen zal je!!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Whahaha, hij weerNee dit keer niet, heb een fucking kater.
Een Autobar Sevillaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat voor koffiezetautomaat was het dan?
Als je toch een foto heb, kun je er dan meteen bijtekenen wat er nou aan de hand was?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:25 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Een Autobar Sevilla
[afbeelding]
dan wordt het tijd dat je daar eens wat mee gaat doen...quote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja das toch altijd als je wat gedronken hebt ? Ik krijg hier wel vaker klachten over![]()
Misschien toch tijd om dit vaste patroon te verhuizen? (Een andere dag gaan zuipen dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
jij werkt zeker ook?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef KoudeVrouw het volgende:
Werken is sowieso voor paupers.
Je hebt een wietplantage in de schuur, een parasol bij de voordeur en altijd je achterdeur open ?quote:
Klinkt als werk, dus nee.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je hebt een wietplantage in de schuur, een parasol bij de voordeur en altijd je achterdeur open ?
Kun jij die knopjes met dat kleine kutplaatje goed onderscheiden ? Nee, dus ik teken niks. Hoe denk jij dat de situatie eruit zag ? Draaien we het eens om. Zeg ik je of je goed of fout zat. Tekening !quote:Op donderdag 8 december 2005 10:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Als je toch een foto heb, kun je er dan meteen bijtekenen wat er nou aan de hand was?
Dat weet je helemaal niet, dat verzin je maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Klonk als uitkeringtrekker, dus ja.
Zegt iemand die nieteens weet dat je moet betalen als je de wc doorspoelt.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jezus groep 8? ze worden wel steeds jonger op fok![]()
Dan wordt donderdag in de toekomst je vaste ontslagdag.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan wordt donderdag in de toekomst je vaste ontslagdag.
Duh... wie spoelt er ook door danquote:Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zegt iemand die nieteens weet dat je moet betalen als je de wc doorspoelt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:44 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, dat verzin je maar.
Ik snap je verhaal niet, dus vraag ik of je het uit wil leggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Kun jij die knopjes met dat kleine kutplaatje goed onderscheiden ? Nee, dus ik teken niks. Hoe denk jij dat de situatie eruit zag ? Draaien we het eens om. Zeg ik je of je goed of fout zat. Tekening !
Jij snapt weinig topics als ik de posts van jou eens doorlees, mag ik je doorverwijzen ? --> www.loi.nl . En heb al 2 tekeningen voor je getekend de afgelopen 2 dagen en toen kon je het niet eens waarderen, dus dit keer: NEEquote:Op donderdag 8 december 2005 10:50 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal niet, dus vraag ik of je het uit wil leggen.
wellus, dat wist ik welquote:Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zegt iemand die nieteens weet dat je moet betalen als je de wc doorspoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |