De Berepot in Nieuwkuijkquote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef Annemiek78 het volgende:
Oooh, pannekoeken....... Wil ik ook!!!
Hier in de buurt zit een pannenkoekenhuis die echt de lekkerste heeft!
Zo klinkt ook erg goedquote:Op zondag 5 maart 2006 13:32 schreef krakkemieke het volgende:
Hier in de buurt zit ook een goede pannekoekenboerderij. In de zomer kan je er in de boomgaard eten!![]()
Dát kan je wel zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef Annemiek78 het volgende:
Alles beter dan die zalm van gisteren.
Ja de bediening was erg aardig idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dát kan je wel zeggen
Dom dat we het niet gezegd hebben eigenlijk, de serveerster was hardstikke aardig, daar lag het niet aan
VTPquote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
Vieze Terugvind Post
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef Annemiek78 het volgende:
Alles beter dan die zalm van gisteren.
Dat klinkt ook niet echt samen in een zin eigenlijk... de lamsspies was jummiequote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Haaaai
Ik neem dan ook nooit meer zalm in een steakhouse
De Steak ook , rare was okequote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De plakjes vlees op toast met champignon-pepersaus was wel goed te doen
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil het niet weten!
*Vingers in oren stopt en *lalalaalaaaa* zingt*
Klopt dat was best goed weg te krijgen..quote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De plakjes vlees op toast met champignon-pepersaus was wel goed te doen
![]()
Dat vond mister Paperhead ookquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Klopt dat was best goed weg te krijgen..![]()
Net als de cholademousse!![]()
O, ja mister paperheadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |