De Berepot in Nieuwkuijkquote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef Annemiek78 het volgende:
Oooh, pannekoeken....... Wil ik ook!!!
Hier in de buurt zit een pannenkoekenhuis die echt de lekkerste heeft!
Zo klinkt ook erg goedquote:Op zondag 5 maart 2006 13:32 schreef krakkemieke het volgende:
Hier in de buurt zit ook een goede pannekoekenboerderij. In de zomer kan je er in de boomgaard eten!![]()
Dát kan je wel zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef Annemiek78 het volgende:
Alles beter dan die zalm van gisteren.
Ja de bediening was erg aardig idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dát kan je wel zeggen
Dom dat we het niet gezegd hebben eigenlijk, de serveerster was hardstikke aardig, daar lag het niet aan
VTPquote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
Vieze Terugvind Post
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef Annemiek78 het volgende:
Alles beter dan die zalm van gisteren.
Dat klinkt ook niet echt samen in een zin eigenlijk... de lamsspies was jummiequote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Haaaai
Ik neem dan ook nooit meer zalm in een steakhouse
De Steak ook , rare was okequote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De plakjes vlees op toast met champignon-pepersaus was wel goed te doen
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil het niet weten!
*Vingers in oren stopt en *lalalaalaaaa* zingt*
Klopt dat was best goed weg te krijgen..quote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De plakjes vlees op toast met champignon-pepersaus was wel goed te doen
![]()
Dat vond mister Paperhead ookquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Klopt dat was best goed weg te krijgen..![]()
Net als de cholademousse!![]()
O, ja mister paperheadquote:
He DM ook weer in the house?quote:
Onkruid vergaat niet, hequote:
Hier welquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet, he
Ik lurk vooral de laatste weken in CUL![]()
Alles OK bij iedereen?
ahah nee!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?
[24 uurs topic] Nembrionic
Ahah Jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
ahah nee!
Ja, want SBS doe geloof ik niet aan uitzending gemist op internetquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
Effe mailen naar de omroep?
Dan zit er geen smaak in de deksel enzoquote:Op maandag 13 maart 2006 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom ongebruikt trouwens?
Open er een topic over, dat valt meer op dan hier in de (slecht gelezen) SCquote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef DutchTrain het volgende:
Wie van de CUL'ers heeft toevallig deze aflevering van de Smaakpolitie gezien en kan deze reiziger verder helpen:
Smaakpolitie gran canaria (Eugenia Victoria) ?
Iets traditioneler?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Leuk bedacht Martijn, maar ik zoek het iets traditioneler.....
Maar je heoeft niet altijd uitgebreid te koken om iets lekkers te maken. Maar hoe gaat het met je vader?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Vandaag heeft me pa me appeltaart gegeten. Hij moet veel eten voor zijn doen, hij mag niet afvallen ivm chemotherapie. Ik neem me voor om vaak voor me pa en ma te koken. Me ma kookt altijd, dus me pa vindt het speciaal als ik kook.
Daar ben ik even stil van.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
Ga effe zitten Martijn.........
Me pa heeft longkanker en hij wordt niet beter.
Chemotherapie kan hem hooguit een beter leven geven.
Maar afvallen is slecht.
Vergeef me als ik zo koel klink. Me p a was al 1 1/2 jaar zo kortademig, ik hield al rekening met kanker.
ben jij wel gezond? (gezien je naam)quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
Nu ga ik es lekker schreeuwen! GVD! ME zus is al dood! En nu gaat me andere maat ook nog dood!
ok, nou schreeuw maar lekker en heel veel sterkte nogmaals.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:15 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn nick komt van mijn naam en een gebroken been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |