Ik zal even 3 foto's posten (allemaal van hetzelfde hotel)quote:Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef nein het volgende:
Ik heb t grootste gedeelte gezien. Als je me een plaatje kan laten zien van t gebouw kan ik zeggen of dat ook het hotel was waar hij zo ontevreden over was. Hij noemde met opzet namelijk geen namen bij het ergste hotel vanwege dreigementen van het hotel.
Dat komt ervan als je een ouwe lullen vakantie boekt.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef Diego27 het volgende:
Het enige dat wij minder vonden was dat er heel veel 55 plussers zijn, zeg maar 60 % maar dat was in september, weet niet hoe t nu is natuurlijk.
bedankt voor de info....quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef Droeke het volgende:
Ik ben er ook geweest begin juli 2003. Ik vond het een mooi hotel met belachelijk grote kamers en ook de badkamer was bij ons erg mooi. Lekker zwembad, ik vond het alleen wel wat ver lopen naar het strand, maar je kunt voor 2,5 euro een taxi pakken (of met het 'busje' van het hotel gaan, maar die gaat maar op bepaalde tijden). Het eten vond ik eignelijk wel lekker, alleen de varieteit in de salade bar viel beetje tegen (maar eigenlijk is dat overal in Spanje zo). Nee al met al een goed hotel, waar ik best wel terug zou gaan. Alleen viel Gran Canaria mij een beetje tegen, dus teruggaan zou ik toch niet zo snel doen.
En oh ja: als je wilt squashen moet je wel eerst het stof van de vloer vegen met een handdoek van het hotel anders vlieg je echt op je bek! haha, dat is ons dus gebeurd.... *schaam*
Ik weet in welke tenten die mensen komen waarvan je dit gehoord hebt, maar het klopt dus niet. Ik ben er de afgelopen drie zomers op vakantie geweest en de prijzen vielen best mee. Voor een glaasje fris betaal je ongeveer 2 euro.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:37 schreef Lienzz het volgende:
[..]
bedankt voor de info....
vraagje: ik heb gehoord dat Gran Canaria heel duur is geworden, dat je b.v. voor een glaasje fris gemiddeld 6 euro betaald, klopt dat?
Oke dankjewel...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik weet in welke tenten die mensen komen waarvan je dit gehoord hebt, maar het klopt dus niet. Ik ben er de afgelopen drie zomers op vakantie geweest en de prijzen vielen best mee. Voor een glaasje fris betaal je ongeveer 2 euro.
Idd, ik kom er al mijn hele leven en afgelopen november zaten we steeds in nederlands kroegje te poolen en daar koste bier/fris zelfs maar 1.20quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik weet in welke tenten die mensen komen waarvan je dit gehoord hebt, maar het klopt dus niet. Ik ben er de afgelopen drie zomers op vakantie geweest en de prijzen vielen best mee. Voor een glaasje fris betaal je ongeveer 2 euro.
Hierboven wordt het ook al genoemd maar het is heel verschillend.quote:Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ga samen met een vriend, zijn zusje en z'n ouders naar Playa del Ingles deze zomer ( hotel Ifa Continental )
Iemand tips wat betreft kroegen/discotheken enzo? Of algemene tips over deze plek?
En wat betaal je voor een biertje?Dan weet ik ongeveer hoeveel geld ik mee moet nemen
![]()
Ja in Gran Chaparral zitten veel gezellige café'squote:Op maandag 17 april 2006 13:42 schreef Gebleekte het volgende:
Ziet er gezellig uit![]()
ook fijn om te horen dat het niet zo heel duur is allemaal, ik had meer prijzen verwacht zoals je die in bv Salou vindt![]()
Ben iig van plan om elke avond uit te gaan, dus dat Nederlandse Café zullen we zeker langs gaan.
Hou zelf meer van discotheken ipv café's dat wel, maar zal volgens mij wel goed komen daar denk ik.
Wat voor mensen komen er vooral daar? Nederlanders/Duitsers/Engelsen? En is het druk met jongeren in de zomermaanden? Beter wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |