abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35999956
Ik en mijn vriend hebben een optie op een reis voor 8 dagen naar gran canaria naar het hotel eugenia victoria.

Nu heb ik gehoord, maar zelf niet gezien, dat gisteren in het programma SMAAKPOLITIE dit hotel voorbij kwam.

ik was opzoek naar link of herhaling maar vond niets.

iemand ervaringen met dit hotel of de uitzending gezien?
zo ja wat is je mening... wij zijn nu aan het twijfelen of we wel naar dit hotel moeten gaan.
En dat kan zomaar.....?
pi_36000169
Ik heb t grootste gedeelte gezien. Als je me een plaatje kan laten zien van t gebouw kan ik zeggen of dat ook het hotel was waar hij zo ontevreden over was. Hij noemde met opzet namelijk geen namen bij het ergste hotel vanwege dreigementen van het hotel.
(:
pi_36000190
Ga je toch ergens anders eten als het niet goed was (en dat is meestal zo bij de smaakpolitie)
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_36000270
Hij durfde er niet naar binnen,
prettige vakantie verder
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36000431
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef nein het volgende:
Ik heb t grootste gedeelte gezien. Als je me een plaatje kan laten zien van t gebouw kan ik zeggen of dat ook het hotel was waar hij zo ontevreden over was. Hij noemde met opzet namelijk geen namen bij het ergste hotel vanwege dreigementen van het hotel.
Ik zal even 3 foto's posten (allemaal van hetzelfde hotel)

En dat kan zomaar.....?
pi_36000661
Ik zag t hotel alleen van de buitenkant, maar dit ziet er eigenlijk wel netjes uit
(:
  maandag 13 maart 2006 @ 19:53:03 #7
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_36000860
Ik ben er toevallig vorig jaar geweest dus vraag maar alles wat je wil weten en ik zal t zo goed mogelijk beantwoorden !!!
  maandag 13 maart 2006 @ 19:55:23 #8
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_36000955
Wij waren er vorig jaar van 28 augustus t/m 10 september !!!
  maandag 13 maart 2006 @ 20:02:31 #9
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_36001192
Ik kijk straks naar je vragen dit zal wat later op de avond zijn, maar ik zal er zekers naar kijken.

Ik zal bij voorbaat zeggen dat het een aanrader is het hotel.

Vriendelijk personeel dat je erg van dienst wil zijn.
Het enige dat wij minder vonden was dat er heel veel 55 plussers zijn, zeg maar 60 % maar dat was in september, weet niet hoe t nu is natuurlijk.

Voor de rest top hotel, het eten is redelijk divers maar keert wel meerdere keren per week terug.
Je hebt de keuze uit vlees en visgerechten en het is altijd goed te eten.
Vind je t niks dan zet je t weg (moet je natuurlijk wel all-inclsive hebben) en pak je wat nieuws !!!

Ik heb t er 2 weken uitstekend naar mijn zin gehad met mijn vriendin (wij zijn 28 en 25 jaar.
Aan het zwembad is het goed toeven, alleen is het heel irritant dat je elke dag naar een stoel moet zoeken omdat er simpelweg niet genoeg zijn, maar dat is in elke hotel in de omgeving, dus daar hoef je 't niet om te laten !!! Drankjes kan je zowat de hele dag buiten halen (all-incl.) en je hebt ook snacks zoals broodjes kroket, patatje etc...)

Nog meer vragen?
  maandag 13 maart 2006 @ 20:05:00 #10
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_36001297
Van het entertaiment hoef je niet al teveel te verwachten dit is een bandje dat speelt in een soort koepeltje, (2 verschillende bands) en dat de hele week.
Maar wees niet bevreesd, in de omgeving heb je zat te doen.

Twee winkelcentra een is de sita en de tweede de Jumbo die is heel groot, en heeft zekers zo'n 150 winkels, wel afdingen anders wordt je genaaid !!
  maandag 13 maart 2006 @ 20:12:46 #11
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_36001564
ons grootste probleem was dat het op smaakpolitie slecht werd beoordeeld

was smerig, douche zat vol schimmel, dak in de kamer was ingezakt.

maarja dat kan ook suggestief overdreven zijn of louter toeval..

vragen die we hebben:

is het een goed hotel? goede service? goed eten? etc.

voor de rest wil ik graag alle commentaar horen wat jullie hebben, zowel positief als negatief.

en vraagje over de prijs. wij betalen via thomas cook 800 euro per persoon (1600 samen) voor 8 dagen, vliegen en halfpension dit hotel.

sommige zeiden ons dat dit te duur was... is dit zo? we gaan trouwens wel in de bouwvak.
En dat kan zomaar.....?
  maandag 13 maart 2006 @ 21:13:07 #12
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_36003795
Wat op de smaakpolitie werd gezegd kan volgens mij niet over dit hotel gaan althans onze kamer was tip top in orde !!!

800 euro vind ik iets aa de dure kant. Wij betaalde in het naseizoen 900 euro per persoon voor 14 dagen.

DE service die je mag verwachten voor wat je betaald is perfect.
De negatieve dingen die heb ik je al genoemd.

Ik zou dit hotel zeker boeken niks mis mee !!

Wij zaten alleen op de bovenste etage en aangezien er geen airco is in het hotel, louter een fan boven het bed is dat soms wel warm.

Savond koelt het gelukkig snel af, dus dan is het wel weer oke !!

Makkelijk he als je zo vraagjes kan stellen.

Mail me anders maar op jurjenpolderman51@msn.com dan kan ik je nog wel wat meer info geven, en je vragen beantwoorden.

Groeten...
  maandag 13 maart 2006 @ 21:14:23 #13
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_36003837
Het is trouwens in 2002 gerenoveerd dus doorzakkende plafonds kan ik me nauwelijks voorstellen, ik heb ze namelijk niet gezien en we hadden ook 2 kennissen in het hotel en die hadden daar ook geen last van heb ze er net nog ff over gebeld.

Zei hebben ook zekers verder geen negatieve punten te melden !!

[ Bericht 0% gewijzigd door Diego27 op 14-03-2006 12:56:55 ]
pi_36021583
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef Diego27 het volgende:

Het enige dat wij minder vonden was dat er heel veel 55 plussers zijn, zeg maar 60 % maar dat was in september, weet niet hoe t nu is natuurlijk.
Dat komt ervan als je een ouwe lullen vakantie boekt.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:20:53 #15
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_36026301
Op www.vakantiereiswijzer.nl en www.tripadvisor.com kan je veel ervaringen van gasten terug vinden.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:41:14 #16
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_36039939
we hebben besloten om er toch gewoon naar toe te gaan....mocht het echt niet bevallen....dan kunnen we alsnog een klacht indienen bij de reisorganisatie.
Ik zal als ik terug ben vertellen hoe we het gehad hebben!!!
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:43:25 #17
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36056365
Ik ben er ook geweest begin juli 2003. Ik vond het een mooi hotel met belachelijk grote kamers en ook de badkamer was bij ons erg mooi. Lekker zwembad, ik vond het alleen wel wat ver lopen naar het strand, maar je kunt voor 2,5 euro een taxi pakken (of met het 'busje' van het hotel gaan, maar die gaat maar op bepaalde tijden). Het eten vond ik eignelijk wel lekker, alleen de varieteit in de salade bar viel beetje tegen (maar eigenlijk is dat overal in Spanje zo). Nee al met al een goed hotel, waar ik best wel terug zou gaan. Alleen viel Gran Canaria mij een beetje tegen, dus teruggaan zou ik toch niet zo snel doen.

En oh ja: als je wilt squashen moet je wel eerst het stof van de vloer vegen met een handdoek van het hotel anders vlieg je echt op je bek! haha, dat is ons dus gebeurd.... *schaam*
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:37:19 #18
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_36062114
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef Droeke het volgende:
Ik ben er ook geweest begin juli 2003. Ik vond het een mooi hotel met belachelijk grote kamers en ook de badkamer was bij ons erg mooi. Lekker zwembad, ik vond het alleen wel wat ver lopen naar het strand, maar je kunt voor 2,5 euro een taxi pakken (of met het 'busje' van het hotel gaan, maar die gaat maar op bepaalde tijden). Het eten vond ik eignelijk wel lekker, alleen de varieteit in de salade bar viel beetje tegen (maar eigenlijk is dat overal in Spanje zo). Nee al met al een goed hotel, waar ik best wel terug zou gaan. Alleen viel Gran Canaria mij een beetje tegen, dus teruggaan zou ik toch niet zo snel doen.

En oh ja: als je wilt squashen moet je wel eerst het stof van de vloer vegen met een handdoek van het hotel anders vlieg je echt op je bek! haha, dat is ons dus gebeurd.... *schaam*
bedankt voor de info....
vraagje: ik heb gehoord dat Gran Canaria heel duur is geworden, dat je b.v. voor een glaasje fris gemiddeld 6 euro betaald, klopt dat?
En dat kan zomaar.....?
pi_36068643
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:37 schreef Lienzz het volgende:

[..]

bedankt voor de info....
vraagje: ik heb gehoord dat Gran Canaria heel duur is geworden, dat je b.v. voor een glaasje fris gemiddeld 6 euro betaald, klopt dat?
Ik weet in welke tenten die mensen komen waarvan je dit gehoord hebt, maar het klopt dus niet. Ik ben er de afgelopen drie zomers op vakantie geweest en de prijzen vielen best mee. Voor een glaasje fris betaal je ongeveer 2 euro.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:00:55 #20
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_36072311
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Ik weet in welke tenten die mensen komen waarvan je dit gehoord hebt, maar het klopt dus niet. Ik ben er de afgelopen drie zomers op vakantie geweest en de prijzen vielen best mee. Voor een glaasje fris betaal je ongeveer 2 euro.
Oke dankjewel...
En dat kan zomaar.....?
  zondag 16 april 2006 @ 16:33:50 #21
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_37008974
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Idd, ik kom er al mijn hele leven en afgelopen november zaten we steeds in nederlands kroegje te poolen en daar koste bier/fris zelfs maar 1.20
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_37010999
Ik ga samen met een vriend, zijn zusje en z'n ouders naar Playa del Ingles deze zomer ( hotel Ifa Continental )

Iemand tips wat betreft kroegen/discotheken enzo? Of algemene tips over deze plek?

En wat betaal je voor een biertje? Dan weet ik ongeveer hoeveel geld ik mee moet nemen
  maandag 17 april 2006 @ 13:10:36 #23
123984 Heidi-
pi_37029905
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:38 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ga samen met een vriend, zijn zusje en z'n ouders naar Playa del Ingles deze zomer ( hotel Ifa Continental )

Iemand tips wat betreft kroegen/discotheken enzo? Of algemene tips over deze plek?

En wat betaal je voor een biertje? Dan weet ik ongeveer hoeveel geld ik mee moet nemen
Hierboven wordt het ook al genoemd maar het is heel verschillend.
Waar ik altijd kom als ik er ben, dat is "winkel" centrum Gran chaparral, daar zit ook het Nederlands restaurant Broodje Amsterdam (Waar Rob van de smaak politie ook is geweest en die kregen een sticker!)

Daar heb je een kroegje genaamd "Double Dutch", daar gingen wij na het eten altijd even poolen, daar betaal je voor bier/fris 1.20.

Gemiddeld zal het in de café's iets van 2 euro zijn, gran canaria is iig niet duur! vaak goedkoper dan uitgaan in Nederland

Gran Chaparral (straat heet trouwens : Avenida de Gran Canaria)

In Gran Chapparal heb je ook het heineken café enz, ik weet niet van wat voor uitgaan je precies houdt. Qua gezellige discotheken moet je naar de KASBAH of PLAZA

(Plaza)

Winkelen is ook erg leuk in de YUMBO (uitgaan vind ik zelf daar iets minder, is meer een "gay-uitgaan centrum" en je hebt stuk verder nog de CITA.
pi_37030750
Ziet er gezellig uit

ook fijn om te horen dat het niet zo heel duur is allemaal, ik had meer prijzen verwacht zoals je die in bv Salou vindt

Ben iig van plan om elke avond uit te gaan, dus dat Nederlandse Café zullen we zeker langs gaan.

Hou zelf meer van discotheken ipv café's dat wel, maar zal volgens mij wel goed komen daar denk ik.

Wat voor mensen komen er vooral daar? Nederlanders/Duitsers/Engelsen? En is het druk met jongeren in de zomermaanden? Beter wel

[ Bericht 11% gewijzigd door Gebleekte op 17-04-2006 13:48:06 ]
  maandag 17 april 2006 @ 14:27:08 #25
123984 Heidi-
pi_37032114
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:42 schreef Gebleekte het volgende:
Ziet er gezellig uit

ook fijn om te horen dat het niet zo heel duur is allemaal, ik had meer prijzen verwacht zoals je die in bv Salou vindt

Ben iig van plan om elke avond uit te gaan, dus dat Nederlandse Café zullen we zeker langs gaan.

Hou zelf meer van discotheken ipv café's dat wel, maar zal volgens mij wel goed komen daar denk ik.

Wat voor mensen komen er vooral daar? Nederlanders/Duitsers/Engelsen? En is het druk met jongeren in de zomermaanden? Beter wel
Ja in Gran Chaparral zitten veel gezellige café's

Uhh heel veel Nederlanders ja, in de zomermaanden weet ik niet precies wat er komt want wij zijn elk jr in oktober/november geweest, vorig jaar november ook nog. Maar in die tijd zit er echt van alles. Dus ik denk in de zomer alleen nog maar meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')