leuk dat ik zo memorabel ben zegquote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik kan me eerlijk niet meer herinneren dat we Moblo hebben ontmoet
DE zie ik nog zitten op het gras
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leuk dat ik zo memorabel ben zeg
Blond welquote:Op donderdag 6 december 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, DE, ben je in het echt ook slank en blond?
dat weet Tante Bloes als het goed is óókquote:
Zal je nog een keer meenemenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je net zo motorrijdt als auto...![]()
heb nog nooit bij iemand zoveel doodsangsten uitgestaan als bij jou in de auto naar de 5 jaar meet![]()
Je hebt altijd van die knappe avatarsquote:
whehe.. vond 't echt éng, maar zielig om te zeggen, want ik was zo dankbaar dat ik mee mocht rijdenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal je nog een keer meenemenen toen had je geen commentaar.
Woon je in de buurt? Dan kom ik zéker op ziekenbezoekquote:Op donderdag 6 december 2007 15:57 schreef Euc- het volgende:
Ik ken heulemaal niemand hier![]()
Naja, karper, maar die komt bijna nooit meer
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe.. vond 't echt éng, maar zielig om te zeggen, want ik was zo dankbaar dat ik mee mocht rijden
Heb al zo ongeveer zolang ik op fok rondhuppel dezelfde persoon erin staanquote:Op donderdag 6 december 2007 15:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die knappe avatars
Pfff, ik moet over anderhalve week college geven aan de vierdejaars... Best spannend. Ik ben nu een presentatie aan het maken. Dat moet natuurlijk beginnen met een grapje enzo... Maar ook goed opgebouwd zijn, want de hele wetenschappelijke staf van de sectie zit erbij
Kennen is ook een groot woord hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 15:57 schreef Euc- het volgende:
Ik ken heulemaal niemand hier![]()
Naja, karper, maar die komt bijna nooit meer
Ligt eraan, in amerika is 2,5 uur rijden vlakbij..quote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woon je in de buurt? Dan kom ik zéker op ziekenbezoek
ja, zélf..quote:
Misschien heb je er een specifieke reden voor? Is het je zus, ofzoquote:Op donderdag 6 december 2007 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb al zo ongeveer zolang ik op fok rondhuppel dezelfde persoon erin staan(peta wilson)
Je moest eens weten hoe vaak mensen me gevraagd hebben of ik het ben.![]()
Pfff, dat is best ver als je geen rijbewijs hebt hoor!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ligt eraan, in amerika is 2,5 uur rijden vlakbij..
woon tussen Weert en Roermond in, maar je bent altijd welkom om heerlijke limburgse vlaai te komen eten!
Oh nee hoor, we zijn allebei blond met blauwe ogen (lekker standaardquote:Op donderdag 6 december 2007 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien heb je er een specifieke reden voor? Is het je zus, ofzoOf jullie lijken erg op elkaar?
Als jij dat niet vertelt, ga ik natuurlijk raden
2.5 uur is niets men, die Hollanders doen altijd zo moeilijk over afstanden..quote:Op donderdag 6 december 2007 16:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ligt eraan, in amerika is 2,5 uur rijden vlakbij..
Godzijdank niet, ben wel geboren in Limburg, maar heb de hele basisschool op Curaçao gedaan (6 jaar gewoond), toen terugverhuisd naar Nederland en hier verder gegaan. Heeft dus erg geholpen kwa accent, spreek gewoon fatsoenlijk ABNquote:Op donderdag 6 december 2007 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pfff, dat is best ver als je geen rijbewijs hebt hoor!
Ben je een authentieke Limbo, met accent enzo?
Ik vind het altijd wel liefquote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef Euc- het volgende:
[..]
Godzijdank niet, ben wel geboren in Limburg, maar heb de hele basisschool op Curaçao gedaan (6 jaar gewoond), toen terugverhuisd naar Nederland en hier verder gegaan. Heeft dus erg geholpen kwa accent, spreek gewoon fatsoenlijk ABN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |