Nou sorry hoor, maar nee, daarvoor ben ik toch nog steeds te veel een echte hetero.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Je zou toch spontaan je staf in het holletje van de dichtsbijzijnde piet steken.
ahh joh, gaat het hier ook eens een keer over etenquote:Op maandag 3 december 2007 17:40 schreef DarkElf het volgende:
-zucht, zit weer eens in het verkeerde topic.... waar zijn de knopjes als je ze nodig hebt?
voor mij nietquote:
Ik had een korte samenvatting ingestuurd van wat ik zou willen presenteren op die conferentie (deel van mijn afstudeerwerk, dus). Dat is door de selectie nheengekomen, wat betekent dat ik een paper ga schrijven en dat op de conferentie ga presenteren/verdedigen tegenover een zaal vol vakidioten. Leuk en spannend dus.quote:Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Je abstract is geaccepteerd
eeehhhh dat klinkt nogal abstractWat is het?
Heeft ie last van weeën en ontsluiting?quote:Op maandag 3 december 2007 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Even met zijn allen mee-puffen met Steer
Uhuh en dat is de schuld van zijn vriendin...ik zeg: gewoon uitmakenquote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ie last van weeën en ontsluiting?
Even je paper gecorrigeerdquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hallo allen, het gaat wel weer een beetje beter met mij![]()
CF![]()
SOL ongesteld rode zee tomaten SP
ah gelukkig maarquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Niet te snel de hoop verliezen Stereootje. Geef het wat tijd!quote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
CF![]()
SOL ongesteld rode zee tomaten SP
Wij luisterden dat vroeger altijd, voordat pakjesavond begonquote:
Dat was dus een abalone.quote:Op maandag 3 december 2007 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Dat uit zee was een of andere mossel ofzo. De structuur was iets steviger dan een champigon.
en ik dan?!quote:
apart....quote:Enne, dat uit zee was geen kwal. Dat hadden we precies een gang ervoor, herinner ik me nu! Vergeten foto van te maken. Kwal wordt bij de Chinees meestal in reepjes geserveert, en ziet eruit als doorzichtige elastiekjes. Zo smaakt het ook trouwens.
Dat uit zee was een of andere mossel ofzo. De structuur was iets steviger dan een champigon.
quote:Similar to shark fin soup, it is considered a symbol of wealth and prestige, and is traditionally reserved for special occasions such as weddings and other celebrations.
wat een leuke fotoquote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja Muck
En Golferhet is inderdaad een Abalone, wat goed van je!
[..]
Ja, leer mij de mossel- en oesterachtige vormen maar herkennen.quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
En Golferhet is inderdaad een Abalone, wat goed van je!
helemaal mee eensquote:Op maandag 3 december 2007 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Stereo, jij en je zus lijken op elkaar, zegt meneer CF, en ik vind het ook.
Wat een mooie bruiden een trotse broer
quote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leer mij de mossel- en oesterachtige vormen maar herkennen.
Of blind aan de geur herkennenquote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leer mij de mossel- en oesterachtige vormen maar herkennen.
'Wedden dat' een keer meedoen?quote:
Ja nou voel ik me zielig dat ik geen pm heb gekregenquote:
noem me gerust geschift, maar dit vind ik er nog lekkerder uitzien dat dat van de chineesquote:Op maandag 3 december 2007 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Op de bruiloftsdag zelf ook nog gewoon westers gegeten.
Was okee, maar niet zo goed als bij de Chinees.
Euhm.... waarom?quote:
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
gaan we nu met zijn allen tegelijk fappen op stereo in kostuum
diegene zonder pak natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:09 schreef SeaOfLove het volgende:
alhoewel ik niet weet welke foto's hij jullie heeft ge-pm-ed
Hij is toch vooral bekend als voedselfotograaf en niet als kok?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zie ik heerlijk eten voorbij komen hier![]()
Wij zijn ook weer terug van La Veluwe. Het was heerlijk, ook in culinair opzicht.
De chef had een goede tip voor ons:
[ afbeelding ]
zie
Prachtig boek dat terug gaat naar de herkomst van ingrediënten. Het personeel van de Sterrenberg krijgt het als verplichte kost cadeau bij aanstelling.
O en Cornald Maas was er ook.
Het is geen receptenboek, het is een boek dat uitlegt waar ingrediënten vandaan komen en welke soorten er zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is toch vooral bekend als voedselfotograaf en niet als kok?
Dat zeg ik ook altijd, vroeg naar bed. Maar het lukt meestal niet, haha! Hoewel..........de laatste tijd ben ik wel een slaapmuts, hihi.quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:56 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh![]()
we hebben ons niet verslapen
vanaaf vroeg in bed
Nou vanavond echt hoor, desnoods geen Law&Order kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, vroeg naar bed. Maar het lukt meestal niet, haha! Hoewel..........de laatste tijd ben ik wel een slaapmuts, hihi.
Bleek een Marokkaan te zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet morgen om 10:00 langs bij die Turk van wie de auto mijn fiets heeft opgevangen
Heeft steer klop gekregen omdat hij een marokkaan uit heeft gemaakt voor turkquote:
Oei oeiquote:
Maargoed, ik geloof niet dat jij downsyndroom hebt netals Milouquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
Met de taxi naar school? Ik moest altijd fietsen.
yepzz in het kader van vrolijk SOL op en laat CF een goed excuus hebben om crumble-pie te etenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Is er weer een minimiet
Lekker die crumble
En wat vindt de arbeidsmarkt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef KrnKje het volgende:
Zucht...ik zit met m'n studie in m'n maag![]()
Ben nu al n maand aan t dubben of ik gelukkig ben met wat ik aan t doen ben en of ik niet al genoeg ervaring heb voor de arbeidsmarkt... hmmmz
Gezelliequote:Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef SeaOfLove het volgende:
yepzz in het kader van vrolijk SOL op en laat CF een goed excuus hebben om crumble-pie te eten![]()
quote:Wat voor mobieltje had je besteld?
Sorry, verkeerde compuquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:30 schreef latislos het volgende:
[..]
En wat vindt de arbeidsmarkt?
(dat is toch een prima check?)
Hmja, heb je inderdaad gelijk in... Dat is dus op dit moment ook mijn grootste twijfel; of ik me ga focussen op m'n schakeljaar en nog 2 jaar master of me in de tussentijd ook ga orienteren op andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:30 schreef latislos maar eigenlijk ColdFeet het volgende:
[..]
En wat vindt de arbeidsmarkt?
(dat is toch een prima check?)
In welke hoek studeer je? Misschien dat ik er wat zinnigs over kan zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Hmja, heb je inderdaad gelijk in... Dat is dus op dit moment ook mijn grootste twijfel; of ik me ga focussen op m'n schakeljaar en nog 2 jaar master of me in de tussentijd ook ga orienteren op andere mogelijkheden.
Nahjah, ik slaap er nog een nachtje over...
Heb bachelor Industrial Design afgerond aan de TU/e, in de afronding een jaar bestuur gedaan bij de verwante studievereniging als penningmeester. Nu aan het schakelen naar Innovation Management, ook aan de TU/e.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
In welke hoek studeer je? Misschien dat ik er wat zinnigs over kan zeggen.
En SOL, soms zit het er niet ver naast![]()
De reden dat ik Innovation Management ben gaan studeren is dat ik de management-kant op wil en daar een innocatieve slag aan wil geven waar de basis van Industrial Design me bij ondersteunt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
En wat staat je voor ogen na je studie? En nog belangrijker, wat weet je zeker dat je nooit wilt doen?
Bijv..ik heb chemische technologie/proceskunde gedaan en ik wist zeker dat ik nooit als engineer aan de slag wou. Maar zijdelings er mee te maken wou hebben.
Ik denk dat men moeite heeft met het gebrek aan praktijkervaring als je met alleen je TU bachelor aan komt zetten bij een bedrijfquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
De reden dat ik Innovation Management ben gaan studeren is dat ik de management-kant op wil en daar een innocatieve slag aan wil geven waar de basis van Industrial Design me bij ondersteunt.
Een ontwerper wil ik niet worden,wat ook de reden is om geen master bij ID te gaan doen.
Misschien moet ik eens gaan solliciteren op een management-traineeship en sowieso kijken of ze me daar al dan niet willen hebben met bepaalde redenen.
Waarom wil je de managementkant op en hoe denk je daar een innovatieve slag aan te kunnen geven? (gewoon een paar vragen om je motivatie te leren kennen)quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
De reden dat ik Innovation Management ben gaan studeren is dat ik de management-kant op wil en daar een innocatieve slag aan wil geven waar de basis van Industrial Design me bij ondersteunt.
Een ontwerper wil ik niet worden,wat ook de reden is om geen master bij ID te gaan doen.
Misschien moet ik eens gaan solliciteren op een management-traineeship en sowieso kijken of ze me daar al dan niet willen hebben met bepaalde redenen.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Een TU/e-CUL-lunch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien kunnen we een keer een TU-meet houden met MPG erbij.
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo! ik heb lekker ge-sinterklaas-shopt, en een iPod gekocht en een leren jekkie, en een heel tof sinterklaaskado voor mezelf dat ik pas morgen mag verklappen
Heb dan wel niks met kleine kinderen maar ik ga mijn nichtje wel verwennen. Ze wordt eind december 1quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
Awww, Den_Haag, wat lief!
Ik heb een neefje van anderhalf, lekker ventje johquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb dan wel niks met kleine kinderen maar ik ga mijn nichtje wel verwennen. Ze wordt eind december 1
Vind zo die paar keer per jaar meer dan genoegquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een neefje van anderhalf, lekker ventje joh![]()
Helaas woont hij in Spanje, maar ik zie m binnenkort weer!
Die woont lekker dicht bij Sinterklaas.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een neefje van anderhalf, lekker ventje joh![]()
Helaas woont hij in Spanje, maar ik zie m binnenkort weer!
Ik heb een externe stage gedaan in mijn bachelor, dat scheelt al. Daarnaast heb ik in organisatie al behoorlijk wat ervaring; studentassistantschap, eigen bedrijf(je), bestuursjaar, organisatie diverse evenementen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
Ik denk dat men moeite heeft met het gebrek aan praktijkervaring als je met alleen je TU bachelor aan komt zetten bij een bedrijf. Of heb je bij ID wel al een externe stage gehad in de bachelor
Innovatiemanagement gaat over het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Nu rijst bij mij de vraag of dát is wat ik wil doen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Waarom wil je de managementkant op en hoe denk je daar een innovatieve slag aan te kunnen geven? (gewoon een paar vragen om je motivatie te leren kennen)
In welke sector zou je een management-traineeship willen doen? Wil je internationaal werken?
Oeh, doe 's een recept?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef DarkElf het volgende:
Mijn pastasaus is hartstikke goed geworden
maar nu ik die lucht zolang geroken heb heb ik geen honger meer
Als je internationaal wilt werken zou ik toch doorgaan voor de mastertitel. Heb gemerkt dat in een heleboel landen meer waarde wordt gehecht aan je titel dan de klussen die je hebt gedaan. Ga daarom zelf dit of volgend jaar starten bij Nyenrodequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik heb een externe stage gedaan in mijn bachelor, dat scheelt al. Daarnaast heb ik in organisatie al behoorlijk wat ervaring; studentassistantschap, eigen bedrijf(je), bestuursjaar, organisatie diverse evenementen...
Toch moeilijk...
[..]
Innovatiemanagement gaat over het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Nu rijst bij mij de vraag of dát is wat ik wil doen...
De innovatieve slag aan management geven is een moeilijke, maar ik denk dat ik met mijn gedrevenheid en creativiteit zaken 'eigentijds' aanpak.
Internationaal werk lijkt me erg interessant. De zakelijke dienstverlening of financiele dienstverlening lijken me erg leuke werkgebieden.
Ik ga eerst eens een strak CV opstellen...
Grote ui gesneden en gefruit in olijfolie met in stukjes gesneden bleekselderij (twee/drie stengels) erbij...quote:
Oeh, dat klinkt tamelijk hemelsquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Grote ui gesneden en gefruit in olijfolie met in stukjes gesneden bleekselderij (twee/drie stengels) erbij...
100 ml rode wijn, 500 ml kruidenbouillon, verse tijm, laurierblad, oregano. en basilicum (ik gebruikte pasta)
Verse rijpe tomaten (ik had er een stuk of tien/twaalf) in stukjes (zaadjes verwijderd) erbij en
twee blikken tomaten in sap erbij... en dat uren laten pruttelen, af en toe even roeren, als
het hard gaat wat bouillon erbij.
Als ie goed is, even de staafmixer eroverheen en dan is ie klaar
Morgen even verse pasta halen, parmezaan en dan wat gehaktballetjes erbij maken
quote:Mochten jullie je de afgelopen week hebben afgevraagd, waar is die Euc- toch heen? Ik ben afgelopen dinsdag geheel onverwachts opgenomen in het AZM.
Meeste kennen de geschiedenis wel een beetje, ik ging afgelopen dinsdag terug voor mijn poli afspraak, en vertelde hoe de afgelopen weken waren gegaan, de doc. wou even onder het gips kijken, toen heeft de gipsmeester het gedeeltelijk open gemaakt. Maar toen hij keek zag hij al dat er iets niet in de haak zat, de hele binnenkant van het gips aan de rugkant was volgezogen met bloed, bleek dat alle klachten van de afgelopen weken kwamen doordat de wond opnieuw was open gegaan en misschien geinfecteerd was. Ik werd direct opgenomen en er volgden allerlei onderzoeken. Gelukkig is uiteindelijk gebleken dat de wond niet geinfecteerd was, maar moet waarschijnlijk wel opnieuw onder het mes om de wond opnieuw te dichten.
Wanneer, hoe en wat weet ik verder ook niet, is allemaal afwachten. Zal proberen ergens deze week wel weer een berichtje te posten, zou mooi tussen het doodvervelen in een ziekenhuis bed en de herhalingen van het nieuws kijken door kunnen!
Great A.'s think alikequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik had ook ansjovisjes erdoorheen!even gekneusd en toen erin geworpen... zijn lekker opgelost.
Gehaktballetjes had ik nog niet zo over nagedacht eigenlijk...
Hoe (erg) is het ziekenhuiseten daar?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef Euc- het volgende:
En ja, ik verveel me he-le-maal de hondetyfus. Nog erger dan thuis hier.
Ja!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb je toevallig smakelijke ideetjes voor de gehaktballetjes?
http://www.newyorkpizza.nl (Het gezicht van de verpleging toen er een grote neger met helm nog op en pizzadoos in de hand binnen kwam was een echt priceless moment.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe (erg) is het ziekenhuiseten daar?
Aha, erg dus.quote:
Zit illegaal op de pc van de dokterquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha, erg dus.![]()
En nog beterschap Euc. O en tegen de verveling:
http://www.mygames.to/?show=163#show
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Even zoeken...
Hebbes:
http://www.kookjij.nl/rec(...)n_Jamie_Oliver_.html
Za-lig!!
En die heerlijke geur in huis!!!!!! Ik ben op vrijdag echt een huismus: lekker rommelen en kokkerellen de hele dag!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, mijn vrije dagen worden ook altijd pruttel- en sudderdagen.... Heerlijk. 's Morgens even een half uurtje in de keuken, en dan de rest van de dag af en toe heen en weer lopen
De mijne?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja zeker![]()
Zeg, hoest eigenlijk met jouw stoelen? Zijn die er al? Heb je ze al uitgezocht?
Zalig he? Dat gaat hier morgen gebeurenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Hier staat er een lekkere runderriblap te pruttelen in de rode wijn met een berg grofgehakte uien en knoflook
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:20 schreef DarkElf het volgende:
Zometeen een kopje soep en dan vanmiddag eens Dude' s ballen maken
Is het een lekkere vent?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook zin in stoofpot
Mijn sinterklaaskadootje is zojuist door de schoorsteen gemieterd![]()
![]()
Wat is ie mooooooooooi![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook zin in stoofpot
![]()
En kun je er ook mee bellen of heb je hem alleen maar als assescoire??quote:Op woensdag 5 december 2007 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook zin in stoofpot
![]()
ohhh damz, dat is idd ook een idee, even onthouden voor de volgende keerquote:Op woensdag 5 december 2007 13:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zalig he? Dat gaat hier morgen gebeurenmaar vannacht ga ik eerst de in stukken gesneden riblappen onderdompelen in een marinade van rode wijn met ui, knoflook en peper....
schijnt het vlees nog lekkerder te maken...
dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon zelf op eten, moblo
Goh da's toevallig! In mijn fantasie komen mannen-die-iets-aan-de-deur brengen altijd ook in spijkerbroek met ontbloot bovenlijf en strandzand in het haar. Oh ja en nog druppels op zijn borst. Oh ja en mooi gebruind natuurlijk. Oh ja en op blote voeten. Oh ja en met donker wat langer haar............quote:Op woensdag 5 december 2007 14:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh das jammer dangeen gespierde jongeman met enkel een spijkerbroek over zijn gespierde benen... Die jou het mobieltje overhandigd en daarbij even goed zijn borstspieren spant...
tsss zoveel gevraagd is dat ook weer niet toch?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh da's toevallig! In mijn fantasie komen mannen-die-iets-aan-de-deur brengen altijd ook in spijkerbroek met ontbloot bovenlijf en strandzand in het haar. Oh ja en nog druppels op zijn borst. Oh ja en mooi gebruind natuurlijk. Oh ja en op blote voeten. Oh ja en met donker wat langer haar............
aaaaaaaaahhhhhhhhhh
Ik ken het probleem. Helaas vind ik ook alles lekker. En ik ben helemaal een sucker voor lekkere hartige hapjes 's avonds voor de buis.......hmmm. Maar vanavond mag het! Want het is pakjesavond. Dus feest!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijkals ik alles wat ik zo lekker vind opeet, dan gaat er nooit een grammetje af natuurlijk
Ja, opkikkers zijn goed!! Ik heb ze ook altijd in huis.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef DarkElf het volgende:
Wat bij mij altijd wel helpt als ik omval is een opkikker met extra zout nemen
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn dochtertje lust namelijk geen frietjes (gek kind)
Zo eet ik altijd heel de (koel)kast leeg tijdens expeditie Robinson op tv. Stom he, zit tussen mijn oren denk ik....Een soort van instinct: eten wat je eten kunt want voordat je het weet zit je op een onbewoond eiland op een stuk droge kokos te kauwen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
waarom bedenk je je altijd de lekkerste dingen als je honger hebt.. dat is toch helemaal niet praktisch in overlevingssituaties?
Meelwormen met een bechamelsausje en wat basilicum eroverquote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
waarom bedenk je je altijd de lekkerste dingen als je honger hebt.. dat is toch helemaal niet praktisch in overlevingssituaties?
Wat ze dan wel weer lust zijn 'stinkfrietjes' (zo noemt zij ze, ikke niet). Wat ze dan bedoelt zijn patatas bravas uit de oven: aardappelpartjes in de schil op een stuk alufolie in de oven doen, wat olijf olie er over sprenkelen, grof zeezout en wat tijm er over strooien en dan hele stukken knoflook er tussen steken. Het ruikt dan altijd zoooooooo lekker in huis tijdens die 45 minuten dat ze in de oven staan te garen! Mijn dochter vind het blijkbaar stinken, maar die 'frietjes' lust ze wel!quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, opkikkers zijn goed!! Ik heb ze ook altijd in huis.
Ook handig voor als we frietjes eten. Mijn dochtertje lust namelijk geen frietjes (gek kind) en dan maak ik voor haar altijd soep op basis van een opkikker. Water in een steelpannetje, zakje opkikker erbij, wat groentes (net wat ik heb liggen), een aardappel, ff koken en voila: soep.
erg he, heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
Yepzzz...vaak zijn het ook de kleine simpele dingetjes die het 'm doenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:53 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt gezellig
Zondag waren we naar oma geweest en toen we 's avonds thuiskwamen had ik nog salami en manchego en olijven... Wijntje erbij, en lekker op de bank duiken samen
Toevallig komt mijn man net thuis met heel zijn auto vol met openhaard hout! Even bij mijn ouders 'gejat'. Het vuurtje wordt as we speak aangemaakt!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef DarkElf het volgende:
Openhaard, die staat op mijn verlanglijstje...
maar een gashaard met afstandsbediening is ook ok hoor
Oh ja natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoort er ook wel bij he, op pakjesavond! Hoewel mijn dochter waarschijnlijk in paniek gaat raken omdat zwarte Piet dan zijn billen verbrand. De openhaard is dus drie weken niet aan geweest, hahaha. Maar vanavond komt ie door de voordeur he, dus dan mag het.
Leuk hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 16:10 schreef Tezz het volgende:
Hier is ie trouwens (mijn openhaard):
[ afbeelding ]
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb geen pakjesavond
Ga maar weer de sportschool in.
nicequote:Op woensdag 5 december 2007 16:10 schreef Tezz het volgende:
Hier is ie trouwens (mijn openhaard):
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 5 december 2007 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Dus ik was net bij de lokale Rabobank om wat geld te storten, staan er een klein groepje Marokkanen* met verheven stem tegen een baliemedewerkster te praten. Dus ik stort netjes mijn geld terwijl ik met een half oog naar dat tafereel kijk, begint een van die jongens echt helemaal te flippen, zo van: "... de deurwaarder is bij onsj langsjgeweest, iek heb geld betaald, joellie hebben gien geld overgemakt!" etc. etc. en begint klappen te geven tegen de computermonitor van de vrouw.Z'n maten grepen hem toen vast met iets van: "Roestig, roestig, dit helpt niet..." en ondertussen kwamen wat mannelijke bankmedewerkers zich er ook mee bemoeien, en verzochtten de meest aggresieve van het stel de bank te verlaten. Dat deed hij ook, maar niet voordat hij een ster in de schuifdeur van de bank schoptte.
Mja. ***![]()
* hadden ook Turken of Tunesiërs kunnen zijn
** is maar een klein wijkkantoortje van de Rabo
*** een klein groepje verpest het voor de rest van de allochtonen
Jeetje.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:44 schreef Euc- het volgende:
Zo snel kan het gaan, ik ben net weer thuisgekomen! Zet het hele verhaal hier straks wel neer, komt erop neer dat ik weer 3 maanden in het gips zit..
ah wat ontzettend klote voor jequote:Op woensdag 5 december 2007 19:44 schreef Euc- het volgende:
Zo snel kan het gaan, ik ben net weer thuisgekomen! Zet het hele verhaal hier straks wel neer, komt erop neer dat ik weer 3 maanden in het gips zit..
Owjee, heeft er weer iemand verloren?quote:
Wow, wat een leuk boek.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, ik ben helemaal blij: na een dolle sinterklaasavond (zo'n pakjesspel met dobbelstenen en jacht op de sufste kadootjes) heeft de sint mij nog verblijd met het boek 'Made in Italy' van Locatelli. Echt prachtig vind ik het
whehehe ben benieuwdquote:Op donderdag 6 december 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
Oh ja, lachen morgen/straks op mijn werk.
We hebben 30 secondes gratis zendtijd gewonnen bij een TV-zender en mogen dat invullen met een commercial.
Morgen worden daarvan de opnames opgenomen en ik word geacht daarin mee te figureren.
Tis ook een indrukwekkende kast hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maar hij past niet meer in mijn kookboekenkast
door wie gemacht?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:49 schreef cul_non_kul het volgende:
met dit snertweer besloot ik snert te eten ..
Zender schijnt RNN7 te heten (nooit van gehoord of gezien).quote:Op donderdag 6 december 2007 00:47 schreef MissHobje het volgende:
golfer..om welke zender gaat het? Wat voor een spotje en zeg je wanneer het te zien is ??
Lachen
Veel plezier
jah hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 6 december 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Zender schijnt RNN7 te heten (nooit van gehoord of gezien).
Script heb ik gelezen, wordt morgen een halve dag opnemen om er uiteindelijk een 30 sec. spot van te maken.
Uitzenddata zijn mij nu nog niet bekend.
Zodra ik dat weet horen jullie het.
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:53 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
speciale snert ... voor HEM
Nog een bijzonder gelegenheid om te feesten?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond even snel wat gezonds en makkelijks in elkaar flansen, vanavond feesten
Voor mij geen probleem. Mijn kantoor zit in antwerpenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben Fokkerschuwen ik woon in Vlaanderen dus das toch niet handig
ben gewoon studentquote:Op donderdag 6 december 2007 10:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Nog een bijzonder gelegenheid om te feesten?
Ik moet maar eens huiswerk gaan maken...
Afgelopen weekend nog hockeyfeestje gehad. En volgende week weerquote:
Geen probleem hoor. Tankpas.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh zei ik Vlaanderen? Ik bedoelde Swaziland
Ben toen ik in maastricht woonde met mn huisgenoten naar een paar hockeyfeestjes geweest, en moet zeggen, de vooroordelen zijn 100% waarquote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog hockeyfeestje gehad. En volgende week weer
Mijn ex was een hockeytrut en hoewel ze zei dat ze nog maagd was heb ik er achteraf niet zo meer in geloofd.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ben toen ik in maastricht woonde met mn huisgenoten naar een paar hockeyfeestjes geweest, en moet zeggen, de vooroordelen zijn 100% waar
quote:Geen probleem hoor. Tankpas.
Bluezz, uurtje of 5?
Ik weet niet of ik leuk ben. Ik denk wel dat jij leuk bent want je kookt lekker, en je houdt van cosmo's en lekkere dingen maken ... Positieve elementen in een mensquote:Sja, DE, iemand die houdt van lekker eten (runderstoofpotjes) en ook nog eens van cosmo's en fancy hapjes, die moet wel leuk zijn....
Heel grappig trouwens, rijd je in Zuid-Afrika over zo'n M-weg, zie je ineens een prikkeldraadafzetting langs de weg lopen... Dat is de grens met Swaziland. Ik kan dus niet beweren dat ik er geweest ben, wel dat ik op 5 meter afstand ervan ben geweest
Nu HBO Bedrijfskundige Informatica, binnenkort WO Informatiekunde (is gewoon de WO variant op BI) omdat ik toch meer dingen zelf wil bedenken aan oplossingen etc. dan dat ik voorgekauwde dingen toepas.. wat ik opzich wel goed kan overigens, maar iets meer uitdaging later is wel gewenstquote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Euc- het volgende:
He, jammer
Wat studeer jij eigenlijk dan? Ik wou altijd wiskunde studeren, uiteindelijk ging het vwo niet zo goed, niet omdat ik het niveau niet aan kon maar omdat ik echt totaal geen fuck uitvoerde, dus daar ging de uni
CF is helemaal leuk hoor, maandag ga ik weer bij haar eten ookquote:Op donderdag 6 december 2007 14:04 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed je weet nooit wie je voor je hebt met internet he?
Oeh wat staat er op het menu??quote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
CF is helemaal leuk hoor, maandag ga ik weer bij haar eten ook![]()
Eigenlijk iedereen die ik van FOK! heb ontmoet is tof en eigenlijk net zo als ze op i-net zijn.
Maar ik spreek ook alleen maar af met mensen van i-net waar ik een goed gevoel bij heb en dat is dus altijd terecht gebleken achteraf![]()
Ook vriendlief, die helemaal niks met FOK! heeft (behalve die 2 posts van hem vannacht) vond de mini-meet en het etentje bij Bloes en Golfer erg leuk.
Toen SoL voor het eerst hier kwam eten, was ik vantevoren ook echt een beetje zenuwachtig... Wat als je nou in het echt geen enkele klik hebt?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Minimeet lijkt me trouwens wel enger dan een grote meet...Veel persoonlijker meteen wat juist ook weer een voordeel is...
We gaan een traditie maken van risotto en als dessert die crumble-piequote:Op donderdag 6 december 2007 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oeh wat staat er op het menu??
Ik ken ook wat mensen via fok en dat is nooit tegengevallenIk denk dat als iemand heel gewoon overkomt in je posts iemand ook gewoon een normaal mens is, ipv een eng sujet
Minimeet lijkt me trouwens wel enger dan een grote meet...Veel persoonlijker meteen wat juist ook weer een voordeel is...
Ja idd, wat nou als je elkaar niets te vertellen hebt? Of dat je, als je binnenkomt, al denkt: oh neequote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen SoL voor het eerst hier kwam eten, was ik vantevoren ook echt een beetje zenuwachtig... Wat als je nou in het echt geen enkele klik hebt?
Gelukkig viel dat alleszins mee en was het reuze gezellig
Mm klinkt lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 14:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We gaan een traditie maken van risotto en als dessert die crumble-pie![]()
Mini-meet viel ookwel mee, maargoed Stereotomy was de enige die ik nog niet eerder irl had ontmoet.
De enige meet die ik eng vond was de eerste Delft-meet. Waren nl allemaal studenten van 19 en 20 jaar en 2 scholieren![]()
Mensen waar ik normaal dus echt nooit mee om zou gaan en sowieso al nooit mee in contact zou komen.
Nu ruim een jaar later hebben we nog steeds wel contact. In mei hebben we zelfs een dinermeet bij mij gehad, in de zomer een bbq bij hun. En laatst werd ik weer gebeld of ik meeging een biertje drinken. Best grappig dus.
Je weet me toch niet te vinden en mocht dat wel lukken; ik doe niet open hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Bluezz het volgende:
DE heeft extra wijn gekochtdus ik sta op het hoekje om 5 uur
Ik ga al mijn hele leven naar die feestjes. Maar ja, ik hockey dan ookquote:Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ben toen ik in maastricht woonde met mn huisgenoten naar een paar hockeyfeestjes geweest, en moet zeggen, de vooroordelen zijn 100% waar
Komt goed uit want ik moet morgen weer naar mijn vriend de chirurg voor een check.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[
zal na 't weekend even de animocheck weer omhoog gooien en even met Tezz overleggen ivm haar eventuele operatie
De route staat ingeplandquote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Bluezz het volgende:
DE heeft extra wijn gekochtdus ik sta op het hoekje om 5 uur
als je net zo motorrijdt als auto...quote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De route staat ingepland
En Moblo, straks als het weer mooi weer is meeten op de motor
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Ook vriendlief, die helemaal niks met FOK! heeft (behalve die 2 posts van hem vannacht) vond de mini-meet en het etentje bij Bloes en Golfer erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |