Wij luisterden dat vroeger altijd, voordat pakjesavond begonquote:
Dat was dus een abalone.quote:Op maandag 3 december 2007 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Dat uit zee was een of andere mossel ofzo. De structuur was iets steviger dan een champigon.
en ik dan?!quote:
apart....quote:Enne, dat uit zee was geen kwal. Dat hadden we precies een gang ervoor, herinner ik me nu! Vergeten foto van te maken. Kwal wordt bij de Chinees meestal in reepjes geserveert, en ziet eruit als doorzichtige elastiekjes. Zo smaakt het ook trouwens.
Dat uit zee was een of andere mossel ofzo. De structuur was iets steviger dan een champigon.
quote:Similar to shark fin soup, it is considered a symbol of wealth and prestige, and is traditionally reserved for special occasions such as weddings and other celebrations.
wat een leuke fotoquote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja Muck
En Golferhet is inderdaad een Abalone, wat goed van je!
[..]
Ja, leer mij de mossel- en oesterachtige vormen maar herkennen.quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
En Golferhet is inderdaad een Abalone, wat goed van je!
helemaal mee eensquote:Op maandag 3 december 2007 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Stereo, jij en je zus lijken op elkaar, zegt meneer CF, en ik vind het ook.
Wat een mooie bruiden een trotse broer
quote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leer mij de mossel- en oesterachtige vormen maar herkennen.
Of blind aan de geur herkennenquote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leer mij de mossel- en oesterachtige vormen maar herkennen.
'Wedden dat' een keer meedoen?quote:
Ja nou voel ik me zielig dat ik geen pm heb gekregenquote:
noem me gerust geschift, maar dit vind ik er nog lekkerder uitzien dat dat van de chineesquote:Op maandag 3 december 2007 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Op de bruiloftsdag zelf ook nog gewoon westers gegeten.
Was okee, maar niet zo goed als bij de Chinees.
Euhm.... waarom?quote:
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
gaan we nu met zijn allen tegelijk fappen op stereo in kostuum
diegene zonder pak natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:09 schreef SeaOfLove het volgende:
alhoewel ik niet weet welke foto's hij jullie heeft ge-pm-ed
Hij is toch vooral bekend als voedselfotograaf en niet als kok?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zie ik heerlijk eten voorbij komen hier![]()
Wij zijn ook weer terug van La Veluwe. Het was heerlijk, ook in culinair opzicht.
De chef had een goede tip voor ons:
[ afbeelding ]
zie
Prachtig boek dat terug gaat naar de herkomst van ingrediėnten. Het personeel van de Sterrenberg krijgt het als verplichte kost cadeau bij aanstelling.
O en Cornald Maas was er ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |