abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:34:25 #151
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55040284
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
Ik denk dat men moeite heeft met het gebrek aan praktijkervaring als je met alleen je TU bachelor aan komt zetten bij een bedrijf . Of heb je bij ID wel al een externe stage gehad in de bachelor
Ik heb een externe stage gedaan in mijn bachelor, dat scheelt al. Daarnaast heb ik in organisatie al behoorlijk wat ervaring; studentassistantschap, eigen bedrijf(je), bestuursjaar, organisatie diverse evenementen...
Toch moeilijk...
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Waarom wil je de managementkant op en hoe denk je daar een innovatieve slag aan te kunnen geven? (gewoon een paar vragen om je motivatie te leren kennen)

In welke sector zou je een management-traineeship willen doen? Wil je internationaal werken?
Innovatiemanagement gaat over het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Nu rijst bij mij de vraag of dát is wat ik wil doen...
De innovatieve slag aan management geven is een moeilijke, maar ik denk dat ik met mijn gedrevenheid en creativiteit zaken 'eigentijds' aanpak.

Internationaal werk lijkt me erg interessant. De zakelijke dienstverlening of financiele dienstverlening lijken me erg leuke werkgebieden.

Ik ga eerst eens een strak CV opstellen...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_55040580
Mijn pastasaus is hartstikke goed geworden

maar nu ik die lucht zolang geroken heb heb ik geen honger meer

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:00:38 #153
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55040913
Je lijkt mij wel KrnKje, maar dan wel met een diploma

Raad je echt aan om een business course te doen bij een bedrijf. Je doet ervaring op met 'echt' solliciteren, gaat een paar assessment centers langs (ook weer gehad) en als je alle rechtenstudenten, economiestudenten, psychologiestudenten enorm pwnz op de business course dan is dat altijd goed voor je ego.
Confidence through competence
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:13:33 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55042685
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef DarkElf het volgende:
Mijn pastasaus is hartstikke goed geworden

maar nu ik die lucht zolang geroken heb heb ik geen honger meer

Oeh, doe 's een recept?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55042704
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef KrnKje het volgende:

[..]

Ik heb een externe stage gedaan in mijn bachelor, dat scheelt al. Daarnaast heb ik in organisatie al behoorlijk wat ervaring; studentassistantschap, eigen bedrijf(je), bestuursjaar, organisatie diverse evenementen...
Toch moeilijk...
[..]

Innovatiemanagement gaat over het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Nu rijst bij mij de vraag of dát is wat ik wil doen...
De innovatieve slag aan management geven is een moeilijke, maar ik denk dat ik met mijn gedrevenheid en creativiteit zaken 'eigentijds' aanpak.

Internationaal werk lijkt me erg interessant. De zakelijke dienstverlening of financiele dienstverlening lijken me erg leuke werkgebieden.

Ik ga eerst eens een strak CV opstellen...
Als je internationaal wilt werken zou ik toch doorgaan voor de mastertitel. Heb gemerkt dat in een heleboel landen meer waarde wordt gehecht aan je titel dan de klussen die je hebt gedaan. Ga daarom zelf dit of volgend jaar starten bij Nyenrode

Wil je als consultant aan het werk of binnen een groot bedrijf aan de slag? Als je innovatief wilt managen is het handiger om meerdere bedrijfsvormen gezien te hebben om zo een referentiekader te creeeren.
pi_55042866
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oeh, doe 's een recept?
Grote ui gesneden en gefruit in olijfolie met in stukjes gesneden bleekselderij (twee/drie stengels) erbij...
100 ml rode wijn, 500 ml kruidenbouillon, verse tijm, laurierblad, oregano. en basilicum (ik gebruikte pasta)
Verse rijpe tomaten (ik had er een stuk of tien/twaalf) in stukjes (zaadjes verwijderd) erbij en
twee blikken tomaten in sap erbij... en dat uren laten pruttelen, af en toe even roeren, als
het hard gaat wat bouillon erbij.

Als ie goed is, even de staafmixer eroverheen en dan is ie klaar

Morgen even verse pasta halen, parmezaan en dan wat gehaktballetjes erbij maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:40:42 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55043330
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Grote ui gesneden en gefruit in olijfolie met in stukjes gesneden bleekselderij (twee/drie stengels) erbij...
100 ml rode wijn, 500 ml kruidenbouillon, verse tijm, laurierblad, oregano. en basilicum (ik gebruikte pasta)
Verse rijpe tomaten (ik had er een stuk of tien/twaalf) in stukjes (zaadjes verwijderd) erbij en
twee blikken tomaten in sap erbij... en dat uren laten pruttelen, af en toe even roeren, als
het hard gaat wat bouillon erbij.

Als ie goed is, even de staafmixer eroverheen en dan is ie klaar

Morgen even verse pasta halen, parmezaan en dan wat gehaktballetjes erbij maken
Oeh, dat klinkt tamelijk hemels
Ik zou er zelf nog een ansjovisje of vier doorheen smijten denk ik.

En hoe maak je die gehaktballetjes? Ook op zijn Italiaans?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55043402
Oh ik had ook ansjovisjes erdoorheen! even gekneusd en toen erin geworpen... zijn lekker opgelost.

Gehaktballetjes had ik nog niet zo over nagedacht eigenlijk...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:07:13 #159
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55044041
Heeeuuujjj, live vanuit het AZM! Had op een ander forum al een berichtje geplaatst, ff copy paste:
quote:
Mochten jullie je de afgelopen week hebben afgevraagd, waar is die Euc- toch heen? Ik ben afgelopen dinsdag geheel onverwachts opgenomen in het AZM.

Meeste kennen de geschiedenis wel een beetje, ik ging afgelopen dinsdag terug voor mijn poli afspraak, en vertelde hoe de afgelopen weken waren gegaan, de doc. wou even onder het gips kijken, toen heeft de gipsmeester het gedeeltelijk open gemaakt. Maar toen hij keek zag hij al dat er iets niet in de haak zat, de hele binnenkant van het gips aan de rugkant was volgezogen met bloed, bleek dat alle klachten van de afgelopen weken kwamen doordat de wond opnieuw was open gegaan en misschien geinfecteerd was. Ik werd direct opgenomen en er volgden allerlei onderzoeken. Gelukkig is uiteindelijk gebleken dat de wond niet geinfecteerd was, maar moet waarschijnlijk wel opnieuw onder het mes om de wond opnieuw te dichten.

Wanneer, hoe en wat weet ik verder ook niet, is allemaal afwachten. Zal proberen ergens deze week wel weer een berichtje te posten, zou mooi tussen het doodvervelen in een ziekenhuis bed en de herhalingen van het nieuws kijken door kunnen!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:09:58 #160
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55044130
En ja, ik verveel me he-le-maal de hondetyfus. Nog erger dan thuis hier.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:49:09 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55045074
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik had ook ansjovisjes erdoorheen! even gekneusd en toen erin geworpen... zijn lekker opgelost.

Gehaktballetjes had ik nog niet zo over nagedacht eigenlijk...
Great A.'s think alike
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:50:51 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55045108
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef Euc- het volgende:
En ja, ik verveel me he-le-maal de hondetyfus. Nog erger dan thuis hier.
Hoe (erg) is het ziekenhuiseten daar?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55045120
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Great A.'s think alike

Heb je toevallig smakelijke ideetjes voor de gehaktballetjes?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:53:04 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55045153
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Heb je toevallig smakelijke ideetjes voor de gehaktballetjes?
Ja!

Even zoeken...

Hebbes:

http://www.kookjij.nl/rec(...)n_Jamie_Oliver_.html

Dat deel onder 'Opmerking' is de verse tomatensaus trouwens.

Za-lig!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:53:15 #165
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55045156
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoe (erg) is het ziekenhuiseten daar?
http://www.newyorkpizza.nl (Het gezicht van de verpleging toen er een grote neger met helm nog op en pizzadoos in de hand binnen kwam was een echt priceless moment.

Verder zijn de broodjes gezond uit het bezoekersrestaurant en de mac 3 straten verder echte aanraders.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:55:13 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55045209
quote:
Aha, erg dus.

En nog beterschap Euc. O en tegen de verveling:

http://www.mygames.to/?show=163#show
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:55:35 #167
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55045221
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Aha, erg dus.

En nog beterschap Euc. O en tegen de verveling:

http://www.mygames.to/?show=163#show
Zit illegaal op de pc van de dokter
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:56:21 #168
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55045252
Maar ik zit hier alweer een uur ofzo, ik ga wat tv kijken, een goede nachtrust toegewenst, en wie weet tot binnenkort.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55045261
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja!

Even zoeken...

Hebbes:

http://www.kookjij.nl/rec(...)n_Jamie_Oliver_.html

Za-lig!!
Zo kan je alles lekker maken!

ik zal eens zien wat ik ga doen... dank je iig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:59:35 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55045338
Bye bye Euc, sterkte daar!

@ DE: ze zijn echt priceless hoor, die ballen van Jamie.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55045728
Slaap lekker Euc! en beterschap
pi_55046702
Ohhhhh Euc- net gemist! Beterschap!!!!!!!!

En hier gaat het lichtje uit, lekker pitten. Thx voor de pastasaus-tip, die ga ik vrijdag maken! (vrijdag is mijn vrije dag altijd, dus dat is meestal een lekkere pruttel dag).....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55046802
Ja, mijn vrije dagen worden ook altijd pruttel- en sudderdagen.... Heerlijk. 's Morgens even een half uurtje in de keuken, en dan de rest van de dag af en toe heen en weer lopen
pi_55046858
Oh! Ik moet nog wel even vertellen dat ik vandaag echt superlekker gegeten heb! Het recept is het vermelden even waard!

Ontbijtspek in grote reepjes uitbakken en ff uit laten lekken op een keukenpapiertje.
In dezelfde pan (beetje olie toevoegen) kipfilet (een stuk of drie) in grove stukken krokant bakken met peper en zout. Uit de pan halen. In dezelfde pan een stuk of vijf uien in repen fruiten met verse tijm en peterselie. Dan 2/3e deel van de uien in een ovenschaal doen, daarboven op de kip en daarboven op de spekreepjes. Dan bij de achtergebleven uien wat bloem strooien, even meebakken en er een plens witte wijn overheen. Daarna nog een kartonnetje kookroom er bij, een half blokje kippebouillon en eventueel wat melk (als het te dik wordt). Dat sausje ook in de ovenschaal en dan wat geraspte kaas er over en een half uurtje de oven in.

Was echt heeeeeeel simpel maar echt lekker! Ik at er gegrilde groentes bij (courgette, gele paprika en champ's ) en gepofte aardappel. Jammie!

Zo. En nu ga ik echt slapen. trusten allemaal!
pi_55046881
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, mijn vrije dagen worden ook altijd pruttel- en sudderdagen.... Heerlijk. 's Morgens even een half uurtje in de keuken, en dan de rest van de dag af en toe heen en weer lopen
En die heerlijke geur in huis!!!!!! Ik ben op vrijdag echt een huismus: lekker rommelen en kokkerellen de hele dag!

Oh ja ik ging naar bed....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')