Ik heb een externe stage gedaan in mijn bachelor, dat scheelt al. Daarnaast heb ik in organisatie al behoorlijk wat ervaring; studentassistantschap, eigen bedrijf(je), bestuursjaar, organisatie diverse evenementen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
Ik denk dat men moeite heeft met het gebrek aan praktijkervaring als je met alleen je TU bachelor aan komt zetten bij een bedrijf. Of heb je bij ID wel al een externe stage gehad in de bachelor
Innovatiemanagement gaat over het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Nu rijst bij mij de vraag of dát is wat ik wil doen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
Waarom wil je de managementkant op en hoe denk je daar een innovatieve slag aan te kunnen geven? (gewoon een paar vragen om je motivatie te leren kennen)
In welke sector zou je een management-traineeship willen doen? Wil je internationaal werken?
Oeh, doe 's een recept?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef DarkElf het volgende:
Mijn pastasaus is hartstikke goed geworden
maar nu ik die lucht zolang geroken heb heb ik geen honger meer
Als je internationaal wilt werken zou ik toch doorgaan voor de mastertitel. Heb gemerkt dat in een heleboel landen meer waarde wordt gehecht aan je titel dan de klussen die je hebt gedaan. Ga daarom zelf dit of volgend jaar starten bij Nyenrodequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik heb een externe stage gedaan in mijn bachelor, dat scheelt al. Daarnaast heb ik in organisatie al behoorlijk wat ervaring; studentassistantschap, eigen bedrijf(je), bestuursjaar, organisatie diverse evenementen...
Toch moeilijk...
[..]
Innovatiemanagement gaat over het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Nu rijst bij mij de vraag of dát is wat ik wil doen...
De innovatieve slag aan management geven is een moeilijke, maar ik denk dat ik met mijn gedrevenheid en creativiteit zaken 'eigentijds' aanpak.
Internationaal werk lijkt me erg interessant. De zakelijke dienstverlening of financiele dienstverlening lijken me erg leuke werkgebieden.
Ik ga eerst eens een strak CV opstellen...
Grote ui gesneden en gefruit in olijfolie met in stukjes gesneden bleekselderij (twee/drie stengels) erbij...quote:
Oeh, dat klinkt tamelijk hemelsquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Grote ui gesneden en gefruit in olijfolie met in stukjes gesneden bleekselderij (twee/drie stengels) erbij...
100 ml rode wijn, 500 ml kruidenbouillon, verse tijm, laurierblad, oregano. en basilicum (ik gebruikte pasta)
Verse rijpe tomaten (ik had er een stuk of tien/twaalf) in stukjes (zaadjes verwijderd) erbij en
twee blikken tomaten in sap erbij... en dat uren laten pruttelen, af en toe even roeren, als
het hard gaat wat bouillon erbij.
Als ie goed is, even de staafmixer eroverheen en dan is ie klaar
Morgen even verse pasta halen, parmezaan en dan wat gehaktballetjes erbij maken
quote:Mochten jullie je de afgelopen week hebben afgevraagd, waar is die Euc- toch heen? Ik ben afgelopen dinsdag geheel onverwachts opgenomen in het AZM.
Meeste kennen de geschiedenis wel een beetje, ik ging afgelopen dinsdag terug voor mijn poli afspraak, en vertelde hoe de afgelopen weken waren gegaan, de doc. wou even onder het gips kijken, toen heeft de gipsmeester het gedeeltelijk open gemaakt. Maar toen hij keek zag hij al dat er iets niet in de haak zat, de hele binnenkant van het gips aan de rugkant was volgezogen met bloed, bleek dat alle klachten van de afgelopen weken kwamen doordat de wond opnieuw was open gegaan en misschien geinfecteerd was. Ik werd direct opgenomen en er volgden allerlei onderzoeken. Gelukkig is uiteindelijk gebleken dat de wond niet geinfecteerd was, maar moet waarschijnlijk wel opnieuw onder het mes om de wond opnieuw te dichten.
Wanneer, hoe en wat weet ik verder ook niet, is allemaal afwachten. Zal proberen ergens deze week wel weer een berichtje te posten, zou mooi tussen het doodvervelen in een ziekenhuis bed en de herhalingen van het nieuws kijken door kunnen!
Great A.'s think alikequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik had ook ansjovisjes erdoorheen!even gekneusd en toen erin geworpen... zijn lekker opgelost.
Gehaktballetjes had ik nog niet zo over nagedacht eigenlijk...
Hoe (erg) is het ziekenhuiseten daar?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef Euc- het volgende:
En ja, ik verveel me he-le-maal de hondetyfus. Nog erger dan thuis hier.
Ja!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb je toevallig smakelijke ideetjes voor de gehaktballetjes?
http://www.newyorkpizza.nl (Het gezicht van de verpleging toen er een grote neger met helm nog op en pizzadoos in de hand binnen kwam was een echt priceless moment.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe (erg) is het ziekenhuiseten daar?
Aha, erg dus.quote:
Zit illegaal op de pc van de dokterquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha, erg dus.![]()
En nog beterschap Euc. O en tegen de verveling:
http://www.mygames.to/?show=163#show
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Even zoeken...
Hebbes:
http://www.kookjij.nl/rec(...)n_Jamie_Oliver_.html
Za-lig!!
En die heerlijke geur in huis!!!!!! Ik ben op vrijdag echt een huismus: lekker rommelen en kokkerellen de hele dag!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, mijn vrije dagen worden ook altijd pruttel- en sudderdagen.... Heerlijk. 's Morgens even een half uurtje in de keuken, en dan de rest van de dag af en toe heen en weer lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |