Het is geen receptenboek, het is een boek dat uitlegt waar ingrediënten vandaan komen en welke soorten er zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is toch vooral bekend als voedselfotograaf en niet als kok?
Dat zeg ik ook altijd, vroeg naar bed. Maar het lukt meestal niet, haha! Hoewel..........de laatste tijd ben ik wel een slaapmuts, hihi.quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:56 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh![]()
we hebben ons niet verslapen
vanaaf vroeg in bed
Nou vanavond echt hoor, desnoods geen Law&Order kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, vroeg naar bed. Maar het lukt meestal niet, haha! Hoewel..........de laatste tijd ben ik wel een slaapmuts, hihi.
Bleek een Marokkaan te zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet morgen om 10:00 langs bij die Turk van wie de auto mijn fiets heeft opgevangen
Heeft steer klop gekregen omdat hij een marokkaan uit heeft gemaakt voor turkquote:
Oei oeiquote:
Maargoed, ik geloof niet dat jij downsyndroom hebt netals Milouquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
Met de taxi naar school? Ik moest altijd fietsen.
yepzz in het kader van vrolijk SOL op en laat CF een goed excuus hebben om crumble-pie te etenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Is er weer een minimiet
Lekker die crumble
En wat vindt de arbeidsmarkt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:16 schreef KrnKje het volgende:
Zucht...ik zit met m'n studie in m'n maag![]()
Ben nu al n maand aan t dubben of ik gelukkig ben met wat ik aan t doen ben en of ik niet al genoeg ervaring heb voor de arbeidsmarkt... hmmmz
Gezelliequote:Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef SeaOfLove het volgende:
yepzz in het kader van vrolijk SOL op en laat CF een goed excuus hebben om crumble-pie te eten![]()
quote:Wat voor mobieltje had je besteld?
Sorry, verkeerde compuquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:30 schreef latislos het volgende:
[..]
En wat vindt de arbeidsmarkt?
(dat is toch een prima check?)
Hmja, heb je inderdaad gelijk in... Dat is dus op dit moment ook mijn grootste twijfel; of ik me ga focussen op m'n schakeljaar en nog 2 jaar master of me in de tussentijd ook ga orienteren op andere mogelijkheden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:30 schreef latislos maar eigenlijk ColdFeet het volgende:
[..]
En wat vindt de arbeidsmarkt?
(dat is toch een prima check?)
In welke hoek studeer je? Misschien dat ik er wat zinnigs over kan zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Hmja, heb je inderdaad gelijk in... Dat is dus op dit moment ook mijn grootste twijfel; of ik me ga focussen op m'n schakeljaar en nog 2 jaar master of me in de tussentijd ook ga orienteren op andere mogelijkheden.
Nahjah, ik slaap er nog een nachtje over...
Heb bachelor Industrial Design afgerond aan de TU/e, in de afronding een jaar bestuur gedaan bij de verwante studievereniging als penningmeester. Nu aan het schakelen naar Innovation Management, ook aan de TU/e.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
In welke hoek studeer je? Misschien dat ik er wat zinnigs over kan zeggen.
En SOL, soms zit het er niet ver naast![]()
De reden dat ik Innovation Management ben gaan studeren is dat ik de management-kant op wil en daar een innocatieve slag aan wil geven waar de basis van Industrial Design me bij ondersteunt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
En wat staat je voor ogen na je studie? En nog belangrijker, wat weet je zeker dat je nooit wilt doen?
Bijv..ik heb chemische technologie/proceskunde gedaan en ik wist zeker dat ik nooit als engineer aan de slag wou. Maar zijdelings er mee te maken wou hebben.
Ik denk dat men moeite heeft met het gebrek aan praktijkervaring als je met alleen je TU bachelor aan komt zetten bij een bedrijfquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
De reden dat ik Innovation Management ben gaan studeren is dat ik de management-kant op wil en daar een innocatieve slag aan wil geven waar de basis van Industrial Design me bij ondersteunt.
Een ontwerper wil ik niet worden,wat ook de reden is om geen master bij ID te gaan doen.
Misschien moet ik eens gaan solliciteren op een management-traineeship en sowieso kijken of ze me daar al dan niet willen hebben met bepaalde redenen.
Waarom wil je de managementkant op en hoe denk je daar een innovatieve slag aan te kunnen geven? (gewoon een paar vragen om je motivatie te leren kennen)quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
De reden dat ik Innovation Management ben gaan studeren is dat ik de management-kant op wil en daar een innocatieve slag aan wil geven waar de basis van Industrial Design me bij ondersteunt.
Een ontwerper wil ik niet worden,wat ook de reden is om geen master bij ID te gaan doen.
Misschien moet ik eens gaan solliciteren op een management-traineeship en sowieso kijken of ze me daar al dan niet willen hebben met bepaalde redenen.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Een TU/e-CUL-lunch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien kunnen we een keer een TU-meet houden met MPG erbij.
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo! ik heb lekker ge-sinterklaas-shopt, en een iPod gekocht en een leren jekkie, en een heel tof sinterklaaskado voor mezelf dat ik pas morgen mag verklappen
Heb dan wel niks met kleine kinderen maar ik ga mijn nichtje wel verwennen. Ze wordt eind december 1quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
Awww, Den_Haag, wat lief!
Ik heb een neefje van anderhalf, lekker ventje johquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb dan wel niks met kleine kinderen maar ik ga mijn nichtje wel verwennen. Ze wordt eind december 1
Vind zo die paar keer per jaar meer dan genoegquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een neefje van anderhalf, lekker ventje joh![]()
Helaas woont hij in Spanje, maar ik zie m binnenkort weer!
Die woont lekker dicht bij Sinterklaas.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een neefje van anderhalf, lekker ventje joh![]()
Helaas woont hij in Spanje, maar ik zie m binnenkort weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |