M, gedráág jequote:Op zondag 18 november 2007 17:58 schreef MPG het volgende:
*Lekkere man meldt zich voor lekkere hapjes
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 18 november 2007 18:23 schreef Muck het volgende:
En als je het dan toch doet, alsjeblieft geen Sonja![]()
![]()
Bluezz, bedoel je met wat lang de uren dat ik werk??? Nou, ik werk er maar 22 op kantoor (onder schooltijd) en de rest thuis (wat ongeveer anderhalf uur per dag thuiswerken betekent. Goed te doen!)quote:Op zondag 18 november 2007 19:15 schreef Bluezz het volgende:![]()
Wat lang Tezz, dat moet ook niet altijd even leuk zijn (geweest).
En jezelf op een foto/film zien suckt sowieso altijd hoor, al heet je Karen Carpenter
Ik heb een kruidnotenbus gekocht.
Lekker vaut
je lengte lieerd, je lengtequote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bluezz, bedoel je met wat lang de uren dat ik werk??? Nou, ik werk er maar 22 op kantoor (onder schooltijd) en de rest thuis (wat ongeveer anderhalf uur per dag thuiswerken betekent. Goed te doen!)
En ach, Karen Carpenter was sowieso maatje-onder-de-deur-door en die had ook echt wel een bigproblem!
ahhhhhhhhhhhhhhhh (tijd om op de bank te gaan liggen, ahum)quote:
die lengtematen zijn inderdaad ideaalquote:Op zondag 18 november 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhh (tijd om op de bank te gaan liggen, ahum)
Nou dat was lichtelijk overdreven. Ik ben wel erg lang (zeker 1.85) maar de 1.90 zal ik niet halen denk ik.......Was in de pubertijd inderdaad wel lastig. Vooral ook omdat meisjes over het algemeen toch al eerder gaan groeien dan jongens..........ik zat dus altijd met het probleem dat ik gewoon een hele kop boven de jongens uit stak.
Nu is het helemaal geen probleem meer, hooguit met het kopen van een spijkerbroek. Maar ook daar is tegenwoordig rekening mee gehouden en er worden aparte lengtematen gemaakt...
Goh wat grappig! Ik heb daar echt nog nooit op die manier moeite mee gehad (op die ene spijkerbroek na dan die niet past). Ik vind het wel een voordeel, zo lang zijn. Ik maak daar altijd handig gebruik van als ik in situaties kom waar ik mijn zelfvertrouwen op moet vijzelen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja balen is dat idd muck.
Ik ben dan niet zó lang, 1.77 of zo, maar wel vaak de langste vrouw... bij familie, onder collega's...ik had graag een kopje kleiner geweest.
Heb ook last met broeken, zijn vaak te kort
ach, zo hebben we alemaal wat...quote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja balen is dat idd muck.
Ik ben dan niet zó lang, 1.77 of zo, maar wel vaak de langste vrouw... bij familie, onder collega's...ik had graag een kopje kleiner geweest.
Heb ook last met broeken, zijn vaak te kort
awwwwwquote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo ik ga het schoentje van mijn dochter maar eens vullen en dan op de bank hangen.
Heel lief: er ligt een verlanglijstje bij en een suikerklontje en een bakje water voor het paard....En voor ze naar bed ging heeft ze heel hard door de schoorsteen staan schreeuwen: "zwarte Piieeeeeettttt, ik ben Bente en woon op de <piep>straat nummer <piep> en heb mijn schoentje gezet!!!!!!!!!!!!!"""" Hihihihi geweldig..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |