ze zijn gewoon te dom om het te snappenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef SeaOfLove het volgende:
eetze mb.
Jammer btw dat je macguyver-topic niet echt loopt![]()
lol je hoeft 't mij niet uit te leggen, ik begreep 'm welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze zijn gewoon te dom om het te snappen
zó moeilijk is het idee toch niet?
je zegt dat je nog in huis hebt
een pak melba-toast
een halve courgette
een beter creme fraiche
paar plakken ham
een restje pasta
en dan maken we da lol je hoeft 't mij niet uit te leggen, ik begreep 'm welar een heerlijke pasta-met courgettesausje van voor de CUL-leek![]()
![]()
*zucht*
trustequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
hahaweet ik SOL
![]()
maar ik uit dan liever hier even mn frustratie![]()
Mn laptop gaat het qua stroom zo begeven, en ik ben te lui om er wat aan te doen, en ga zo lekker tukken denk ik.. even kijken of ikachter zijn 'voetbalmanagerspelletje' vandaan kan halen
![]()
truste alvast![]()
okee, ik zag het voor me, en moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Zit ik zo lekker 8er de comp hier op de grond....loopt er een spin voorbij![]()
Dus ik zo van: whaaaaaa spinnnn!!!!!
En heb 'm dus met de draadloze muis geplet![]()
graag gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx voor het weghalen van mijn stotterpost Muck
groot gelijk heb jequote:Ik heb uit frustratie over de video van den Blijker die ik net gezien heb, die Adriaan![]()
peper in zijn reet
![]()
nog maar een wijntje ingeschonken
Morgen frei, dus het mag
Ieuw. En zit ie er nu nog onder? Ik moet er niet aan denken dat ik dat met een wc-papiertje eraf moet vegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Zit ik zo lekker 8er de comp hier op de grond....loopt er een spin voorbij![]()
Dus ik zo van: whaaaaaa spinnnn!!!!!
En heb 'm dus met de draadloze muis geplet![]()
whehehe ik heb de muis aan HEM geggeven om schoon te makenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw. En zit ie er nu nog onder? Ik moet er niet aan denken dat ik dat met een wc-papiertje eraf moet vegen.
Oh heerlijk, pubersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef Muck het volgende:
ik heb morgen 3 pubers (15, 15 en 16) over de vloer
hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik me afvraag wat me bezielde
jongensquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh heerlijk, pubers'die van mij' zijn te snel opgegroeid tot 'volwassen mannen' trouwens
![]()
Krijg je meisjes of jongens over de vloer? Dat scheelt ook nogal trouwens
Ocherm menneke toch.......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef Euc- het volgende:
Nog maar 8 nachtjes slapen en dan mag ik voor het eerst heel even uit het gips (en ff douchen, eindelijk! Heerlijk!)
Daarna nog maar 26 nachtjes slapen en dan weet ik wat er over dan nog ongeveer 20 nachtjes slapen gaat gebeuren; weer gips of mogen we heel langzaam af gaan bouwen?
Maar verder ben ik niet aan het aftellen hoor.
ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:13 schreef Bluezz het volgende:
EucjeEngelengeduld gevraagd
Muck : leef je nog?
Dr. Oetker Mozarella met groene pestoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd wat er in de 35% korting is bij de AH zodadelijk
ik heb jarenlang blokfluit gespeeldquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dr. Oetker Mozarella met groene pesto
Trouwens, is hier iemand die dwarsfluit speelt? Ik speel al piano en gitaar, maar wil ook een blaasinstrument leren bespelen, en dwarsfluit leek me wel een leuke, goedkope kandidaat.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb jarenlang blokfluit gespeeldsopraan, alt en tenor
speelde ook mee in een orkest en we hadden voorstellingen enzo
waarom deel ik dit met jullie
![]()
Golfert, ik wil voor 100 EUR een goedkoop (Yamaha) studiemodel van Marktplaats/eBay afplukken en daarmee gaan pielen, maar ik had wel gezien dat dwarsfluiten goed onderhoud nodig hebben. Is dat echt zo erg of kunnen tweedehandse ook goed zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog een aardige verzameling fluiten (stuk of 30) hier liggen, variërend van piccolo's tot blokfluiten (sopraan tot tenor ook), dwarsfluiten en bagpipes.
En ik kon ze allemaal aardig bespelen.![]()
Goh, wat leuk. Wat speel je zoal? En wat moet ik me voorstellen bij tango op een dwarsfluit? Mijn kennis van de tango reikt nauwelijks verder dan Piazollaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik wil er ook Tango en Jazz mee kunnen spelen, dus dan voldoet blokfluit wat minderIs trouwens wel een nog goedkoper instrument, blokfluit. Misschien ooit nog eentje voor erbij.
Dat is wel erg standaard.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Solliciteren is leuk. Vertel eens waar je trots op bent? Heb je ergens spijt van? Wat zijn je goede en slechte eigenschappen? EN WAAROM WIL JE HIER WERKEN?
Volgens mij kan je prima een tweedehandsje aanschaffen om mee te beginnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
Golfert, ik wil voor 100 EUR een goedkoop (Yamaha) studiemodel van Marktplaats/eBay afplukken en daarmee gaan pielen, maar ik had wel gezien dat dwarsfluiten goed onderhoud nodig hebben. Is dat echt zo erg of kunnen tweedehandse ook goed zijn?
Ben je mal joh. Dat soort gesprekken, daar doe ik dus echt niet aan. Ze willen me desondanks graag hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik speel van allesEn Piazzolla heeft wel een paar stukken voor fluit en gitaar geschreven.
Piazzolla's Nuevo Tango is imho ook veel leuker dan de ouderwetse hoempapa Tango's zoals die aan het begin van vorige eeuw werden gespeeld in Argentinië.
Solliciteren is leuk. Vertel eens waar je trots op bent? Heb je ergens spijt van? Wat zijn je goede en slechte eigenschappen? EN WAAROM WIL JE HIER WERKEN?
Blegh, competenties. Ik heb een tijd bij een onderwijsprojec gewerkt, competentiegericht leren voor en naquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel erg standaard.
Tegenwoordig is het meer de STAR-methode en competenties wat de klok slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |