quote:Op zondag 9 september 2007 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, maar meeten dus. Stereo en jij staan hoog op mijn verlanglijstje. Date plannen?
Zoiets van: 2 voor de prijs van 1?quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik jou er dan gratis bijkrijg
Schat, als je wist wat een prima pasta's en risotto's ik maak, zou je niet zulke grote praatjes hebbenquote:Op zondag 9 september 2007 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets van: 2 voor de prijs van 1?
Nou, zo goedkoop verkoop ik mijzelf nou ook weer niet.
Je zult er enige moeite voor moeten doen.![]()
Kijk, dat begint er al een beetje op te lijken.quote:Op zondag 9 september 2007 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Schat, als je wist wat een prima pasta's en risotto's ik maak, zou je niet zulke grote praatjes hebben
Zie het als een eerquote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Stereotomy het volgende:
Oh oh, ik sta op een verlanglijstje
Je MOET hem echt zienquote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef beunkster het volgende:
Bluezz, vertel eens wat meer over de nieuwe Tarantino? Is het weer een typische Tarantino?
Sounds good and like an invitation, dearquote:Op zondag 9 september 2007 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Schat, als je wist wat een prima pasta's en risotto's ik maak, zou je niet zulke grote praatjes hebben
Trouwens, als je zoal leest wat er voor 35 euro op het menu staat, zijn er dan misschien nog meer CUL-ers geinteresseerd om er een mini-meet van te maken?quote:Op zondag 9 september 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Van ons verlanglijstje:
http://www.holiday-inn-le(...)als/kreeftenfestival
Voor a.s. donderdagavond alvast gereserveerd.![]()
Sure!quote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sounds good and like an invitation, dear![]()
Nou nee, ik hou het liever bij kreeft dan pompoenen en kalkoen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, golfer, ik zag daar op die site een thanksgivingdinner staan! Dat lijkt me nog wel eens leuk!
Oké, ben hem aan het downenquote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je MOET hem echt zien
Lees maar ff HIER en HIER
De kritiek w.b. de dialogen ben ik het wel mee eens, duurde me nét iets te lang... maar die vergeet je meteen als de aktie begint. Vooral het 2e deel van de film vind ik geweldig
Ik ben echt DOL op pompoenquote:Op maandag 10 september 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nee, ik hou het liever bij kreeft dan pompoenen en kalkoen.
Veel plezier dan met de pompoenen van Bluezz, die is er ook gek van en ik vind het weeïge zoete troep.quote:
En ik wilde nog wel zo graag mijn befaamde pompoen&salie-risotto voor je makenquote:Op maandag 10 september 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier dan met de pompoenen van Bluezz, die is er ook gek van en ik vind het weeïge zoete troep.
Ik heb zaterdag bij die mega-toko pumpkin-cakes gehaaldquote:Op maandag 10 september 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier dan met de pompoenen van Bluezz, die is er ook gek van en ik vind het weeïge zoete troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |