Vertelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Je zou je dood lachen als je wist wat ik dat weekend ga doen, het is echt té erg
Wat is de OWee, ik heb geen ideequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga denk ik stiekum toch nog even in de stad rondlopen in de OWee. Eigenlijk ben ik daar natuurlijk te oud voor, maar het is altijd zo leuk en gezellig
je bent 25, dus OWee zou een puber discotheek zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga denk ik stiekum toch nog even in de stad rondlopen in de OWee. Eigenlijk ben ik daar natuurlijk te oud voor, maar het is altijd zo leuk en gezellig
Introductieweek van de universiteitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de OWee, ik heb geen idee
Excuse me zeg. Ik ben een Zeer Volwassen Vrouw ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
je bent 25, dus OWee zou een puber discotheek zijn?![]()
sorry mevrouwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Excuse me zeg. Ik ben een Zeer Volwassen Vrouw ja!![]()
Wat ga je vanavond eten, toch niet weer iets dat over de datum is?
Hee, dat is een meevaller! Geen last gehad van de biefstuk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
sorry mevrouw![]()
nee heb geen idee wat ik ga eten... mn zusje kookt![]()
Ach, laten we zeggen: vooral diarree, véél en langdurigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef justmattie het volgende:
nope, nergens last van
en ik hou me niet zo bezig met die ziektes![]()
vertel es
Klap op onderkant of even met een (oude) theelepel of schroevedraaier onder de rand wrikken zodat het vacuum opgeheven wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg die ***** pot bieten niet open
Ga zweedse ballekes maken
Ach, wat rotquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft voel me even kut.
Ik had Milou vanmiddag even, ze is net opgehaald en nu ga ik haar dus echt ruim 2 weken niet meer zien.
Had eigenlijk gedacht veel met mijn zusje op te trekken net als eigenlijk alle andere jaren, maar die kreeg vorige week de kolder in haar kop en had een vakantie naar Spanje geboekt voor 3 weken om daar naar Spaanse les te gaan, en is zondag dus vertrokken.
En zij belde net dus. En ik mis haar zo. En als ze het nu nog super naar haar zin had oké, maar dat is dus niet zo, het valt een beetje tegen.
Klacht: de 2 mensen die ik het liefste om me heen heb, moet ik 2 en een halve week missen![]()
Zit hier ook gewoon ook nog echt te janken![]()
Ik bel altijd bij de buurman aan als ik iets niet open krijgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg die ***** pot bieten niet open
Ga zweedse ballekes maken
ach meissie toch.......ik kan het me gewoon zo goed voorstellen!!!!! Snif snotter!! Hier:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft voel me even kut.
Ik had Milou vanmiddag even, ze is net opgehaald en nu ga ik haar dus echt ruim 2 weken niet meer zien.
Had eigenlijk gedacht veel met mijn zusje op te trekken net als eigenlijk alle andere jaren, maar die kreeg vorige week de kolder in haar kop en had een vakantie naar Spanje geboekt voor 3 weken om daar naar Spaanse les te gaan, en is zondag dus vertrokken.
En zij belde net dus. En ik mis haar zo. En als ze het nu nog super naar haar zin had oké, maar dat is dus niet zo, het valt een beetje tegen.
Klacht: de 2 mensen die ik het liefste om me heen heb, moet ik 2 en een halve week missen![]()
Zit hier ook gewoon ook nog echt te janken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |