Vertelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Je zou je dood lachen als je wist wat ik dat weekend ga doen, het is echt té erg
Wat is de OWee, ik heb geen ideequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga denk ik stiekum toch nog even in de stad rondlopen in de OWee. Eigenlijk ben ik daar natuurlijk te oud voor, maar het is altijd zo leuk en gezellig
je bent 25, dus OWee zou een puber discotheek zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga denk ik stiekum toch nog even in de stad rondlopen in de OWee. Eigenlijk ben ik daar natuurlijk te oud voor, maar het is altijd zo leuk en gezellig
Introductieweek van de universiteitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is de OWee, ik heb geen idee
Excuse me zeg. Ik ben een Zeer Volwassen Vrouw ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
je bent 25, dus OWee zou een puber discotheek zijn?![]()
sorry mevrouwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Excuse me zeg. Ik ben een Zeer Volwassen Vrouw ja!![]()
Wat ga je vanavond eten, toch niet weer iets dat over de datum is?
Hee, dat is een meevaller! Geen last gehad van de biefstuk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
sorry mevrouw![]()
nee heb geen idee wat ik ga eten... mn zusje kookt![]()
Ach, laten we zeggen: vooral diarree, véél en langdurigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:34 schreef justmattie het volgende:
nope, nergens last van
en ik hou me niet zo bezig met die ziektes![]()
vertel es
Klap op onderkant of even met een (oude) theelepel of schroevedraaier onder de rand wrikken zodat het vacuum opgeheven wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg die ***** pot bieten niet open
Ga zweedse ballekes maken
Ach, wat rotquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft voel me even kut.
Ik had Milou vanmiddag even, ze is net opgehaald en nu ga ik haar dus echt ruim 2 weken niet meer zien.
Had eigenlijk gedacht veel met mijn zusje op te trekken net als eigenlijk alle andere jaren, maar die kreeg vorige week de kolder in haar kop en had een vakantie naar Spanje geboekt voor 3 weken om daar naar Spaanse les te gaan, en is zondag dus vertrokken.
En zij belde net dus. En ik mis haar zo. En als ze het nu nog super naar haar zin had oké, maar dat is dus niet zo, het valt een beetje tegen.
Klacht: de 2 mensen die ik het liefste om me heen heb, moet ik 2 en een halve week missen![]()
Zit hier ook gewoon ook nog echt te janken![]()
Ik bel altijd bij de buurman aan als ik iets niet open krijgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
ach meissie toch.......ik kan het me gewoon zo goed voorstellen!!!!! Snif snotter!! Hier:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft voel me even kut.
Ik had Milou vanmiddag even, ze is net opgehaald en nu ga ik haar dus echt ruim 2 weken niet meer zien.
Had eigenlijk gedacht veel met mijn zusje op te trekken net als eigenlijk alle andere jaren, maar die kreeg vorige week de kolder in haar kop en had een vakantie naar Spanje geboekt voor 3 weken om daar naar Spaanse les te gaan, en is zondag dus vertrokken.
En zij belde net dus. En ik mis haar zo. En als ze het nu nog super naar haar zin had oké, maar dat is dus niet zo, het valt een beetje tegen.
Klacht: de 2 mensen die ik het liefste om me heen heb, moet ik 2 en een halve week missen![]()
Zit hier ook gewoon ook nog echt te janken![]()
* golfer is ook weer thuis na een dagje hard werken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Hee SoL, gaan we binnenkort een keer samen koken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed, ik ga sowieso vlgnd week naar een vriendin een paar dagen die vlak bij het strand woont, ws ook nog een paar dagen Brabant bij mijn vader en ik heb HEM ook nog natuurlijk iig aankomend weekend.
Pfffft klote-dipjes![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Sollie![]()
![]()
Dipje kan af en toe best hoor... ik zou helemaal freaken als ik mijn kind zo lang moest missen. Ik zou al freaken als ik mijn Palm zo lang moest missen, nerd die ik ben.
Hier een leuk plaatje voor jou:
[afbeelding]
mjam.
Tnxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Lieve SeaOfLove een dikke knuffel voor je!!![]()
ben jij dan degene die steeds aan het f5-en is zodat we aan zoveel views komenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef justmattie het volgende:
dont worrie, waarschijnlijk willen de anderen niet eens komen hier![]()
![]()
Neeeee, niet in dat grote hoekbad!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Gatver zou ik ongesteld moeten worden ofzo... wat een emo ben ik opeens![]()
nee ik check via MyaTquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben jij dan degene die steeds aan het f5-en is zodat we aan zoveel views komen![]()
Dan worden je views ook opgeteld hoor.quote:
oh crapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan worden je views ook opgeteld hoor.![]()
Maareh, jij bent dus alleen thuis. Hoe oud ben je, heb je de vallen al gezet en komt Robert DeNiro zo langs?![]()
Views worden alleen opgeteld als je in het topic zelf neust, kneusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef justmattie het volgende:
en druk 6x op MyaT, geen nieuwe berichten, geen extra views dus
Nou dat zou niet zo lekker uitkomen danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Gatver zou ik ongesteld moeten worden ofzo...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
i-spy, editor21, sanni... dat zijn er al 3... maal 40x...
ohquote:
Nee, plassert (met de deur open).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten trouwens een occulte thriller te kijken, nu ff plaspauze... doe ik alle deuren open, lichten aan
Schijterd 1e klas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |