quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de cavia's al ingepakt in de koffer?![]()
dat zei ik, die zijn al leegquote:
Niks, maar die auto moet terug naar zijn vorige werkgeverquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat hebben jullie daar gedaan dan
Zit ie nu tussen twee banen (projecten) in of is ie al begonnen aan een nieuw project?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Niks, maar die auto moet terug naar zijn vorige werkgever![]()
hij is maandag geliijk begonnen bij een ander bedrijf , waar hij nog meer verantwoordelijkheid heeft geloof ik:)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit ie nu tussen twee banen (projecten) in of is ie al begonnen aan een nieuw project?
Alle vlekjes even wegwerken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou auto is leegeruimd, zal er nu maar ff een lappie doorheen halen![]()
Vergeet ook niet onder je stoel op te ruimenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij is maandag geliijk begonnen bij een ander bedrijf , waar hij nog meer verantwoordelijkheid heeft geloof ik:)
Nou auto is leegeruimd, zal er nu maar ff een lappie doorheen halen![]()
Wat valt er te klagen over een stralend zonnetje en een prima temperatuur?quote:
ah dus jij hebt alle zon!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat valt er te klagen over een stralend zonnetje en een prima temperatuur?
Alle as wegpoetsenquote:
ik moet ook nog, eerst maar wachten tot het droog isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |