quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de cavia's al ingepakt in de koffer?![]()
dat zei ik, die zijn al leegquote:
Niks, maar die auto moet terug naar zijn vorige werkgeverquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat hebben jullie daar gedaan dan
Zit ie nu tussen twee banen (projecten) in of is ie al begonnen aan een nieuw project?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Niks, maar die auto moet terug naar zijn vorige werkgever![]()
hij is maandag geliijk begonnen bij een ander bedrijf , waar hij nog meer verantwoordelijkheid heeft geloof ik:)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit ie nu tussen twee banen (projecten) in of is ie al begonnen aan een nieuw project?
Alle vlekjes even wegwerken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou auto is leegeruimd, zal er nu maar ff een lappie doorheen halen![]()
Vergeet ook niet onder je stoel op te ruimenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij is maandag geliijk begonnen bij een ander bedrijf , waar hij nog meer verantwoordelijkheid heeft geloof ik:)
Nou auto is leegeruimd, zal er nu maar ff een lappie doorheen halen![]()
Wat valt er te klagen over een stralend zonnetje en een prima temperatuur?quote:
ah dus jij hebt alle zon!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat valt er te klagen over een stralend zonnetje en een prima temperatuur?
Alle as wegpoetsenquote:
ik moet ook nog, eerst maar wachten tot het droog isquote:
Das niet toffquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef justmattie het volgende:
kutd mn popcorn is ook al verbrand.
4 minuten is te kort, 5 te lang![]()
dat heb ik ook weleens jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef justmattie het volgende:
kutd mn popcorn is ook al verbrand.
4 minuten is te kort, 5 te lang![]()
Nou ik was wel binnen, maar de deurklink van de deur waar je de rest van het huis binnenkomt was geen beweging in te krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Was ik ook weer
Hoe ben je je huis weer inge(kl)om(m)en dan, SOL?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:30 schreef Muck het volgende:
haha, dat deed mijn buurvrouw vroeger om de week SOL
kon ik weer met de ladder door het raam op de bovenverdieping, omdat zij zo'n hoogtevrees had
dat heb ik ook weleens gehad ja...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Ik vorig jaar ofzo, Milou lag in de huiskamer te slapen en ik wilde evn bellen...dus ik loop naar buiten en trek de deur heeeeeeeeeel zachtjes 8er me dicht om haar niet wakker te maken...jammer dat ik mijn sleutels binnen had laten liggen.
Maargoed ik had wel mijn foon, dus mijn moeder vanuit Voorburg naar Delft met de reserve-sleutels![]()
Ik heb nog een piccolo en een doedelzak in de aanbieding om het orkest te completeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:05 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove haalt haar blokfluit te voorschijn
Dan wil ik zingenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |