quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb mijn eerste kadootje van HEM gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een fluitketelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhhh en vanochtend was ik in de badkamer en komt er zo een muis voorbij razen, ikke gillend op de badrand gaan zitten met mijn benen in de luchtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nou mocht die kat eens echt nuttig werk gaan verrichten, laat het beest het afweten, dus nu durf ik niet meer in de badkamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
altijd handigquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed ik kook al 2 jaar ofzo water in een pannetje voor de thee, en ik zag die fluitketel en vond 'm zo lief en toen had hij het ding voor me gekocht... keteltje is lime-groen met lichte glittertjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb mijn fototoestel niet bj mequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
En nu wil ik de fluitketel zien van SOLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, onder de naam roerzeef ken ik het welquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Passe vite, roerzeef, passeermolenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
wij gebruikten die vroeger op school om soep mee te passerenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Passe vite, roerzeef, passeermolenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Ideaal om gazpacho mee te maken.quote:Op zondag 23 september 2007 00:32 schreef justmattie het volgende:
wij gebruikten die vroeger op school om soep mee te passerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor de appelmoesquote:Op zondag 23 september 2007 00:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
wij gebruikten die vroeger op school om soep mee te passerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 23 september 2007 01:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hup AZom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie niet springt die is een Joodquote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spreek je na die wedstrijd wel weer, jankbal.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop