Miniemietquote:
Ik zie hem elke dag huilen als ik wilquote:Ik wou dat het zondagmiddag was, dan kan ik Golfer zien huilen
Ik huil nooit tijdens het uien snijden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat het zondagmiddag was, dan kan ik Golfer zien huilen
Ennnn... soufflé is zojuist ingezakt!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Miniiiiii Gezallich
Oe wat gewaagd een soufflé!
Over zulks een fase groeit men doorgaans wel heen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
...en zijn verdomd lekkere zus die helaas gothic is.
Story of my life
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:02 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ennnn... soufflé is zojuist ingezakt!
Zoals het hoort
Daar voel je niets van als je een krant over haar hoofd gooit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
en zijn verdomd lekkere zus die helaas gothic is.
Story of my life
Ik zie ze dagelijks voor me.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:08 schreef Bluezz het volgende:
Ingezakte soufflé's zijn net zo erg als het woord itself
Kan gebeuren!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren heb ik 6 (!) repen Snickers Ice Cream op gehad. En geen avondeten.
En ja, normaal ben ik ook niet van de zoetigheden, maar dit was een heel pak voor 99 ct. bij de AH
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Pas maar op, anders word je even dik als SOL!
Ha, ik geloof er geen bliksem van dat SoL dik is, als ze schrijft dat ze hoogstens een stukje boven 53 kilo zit. Ik heb al een jaar of twee een soort automatische zelfregulering.. Ik eet echt álles dat ik lekker vind, maar wel vanzelf binnen gewone maaltijden. Chips en koekjes en snoepjes en snacks: zelden zin in.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Euhm.
Hoe groot is die Chocoladetaart dan? Zo'n eentje van bijna een kilo?
Pas maar op, anders word je even dik als SOL!
ff kijken of ze alles terugleest morgenochtend![]()
Daar reken ik juist opquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
OMG, er staat Stereo nu echt wel wat straf te wachten.![]()
Oo, ik dacht zeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:24 schreef Bluezz het volgende:
SOL is al 17 hele kilo's aangekomen sinds ze op het HIJ-dieet zit
Brandt lekker in je mond he op het laatst, moet je wel heel snel weer terug naar de spoelbak.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:26 schreef minilotje het volgende:
[..]
Bwen nwog nwiet weg.. Twanden aan 't pwoetsen.
Alleen op de wereld, danquote:
Zou zo maar kunnen, ware het niet dat we daar niet zo vaak naar keken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ik dit nummer niet eens bij X-Factor gehoord?
Nee, geef mij dan maar Guusquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:42 schreef golfer het volgende:
Ik moet nog even luisteren naar de nieuwste ontdekking van Bluezz:
Jevetta Steel en ze vindt dat dus muziek om keihard hier door het huis te laten galmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |