abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 13:05:59 #276
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55076639

Eindelijk m'n wireless thuis aan de praat
Zometeen gezamenlijk met n vriendin 'spijbelen' door thuis aan n ander vak te werken... Toch nog iets voor studie doen, dus weer niet spijbelen
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_55076666
Sja, DE, iemand die houdt van lekker eten (runderstoofpotjes ) en ook nog eens van cosmo's en fancy hapjes, die moet wel leuk zijn....

Heel grappig trouwens, rijd je in Zuid-Afrika over zo'n M-weg, zie je ineens een prikkeldraadafzetting langs de weg lopen... Dat is de grens met Swaziland. Ik kan dus niet beweren dat ik er geweest ben, wel dat ik op 5 meter afstand ervan ben geweest
  donderdag 6 december 2007 @ 13:15:38 #278
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55076905
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Afgelopen weekend nog hockeyfeestje gehad. En volgende week weer
Ben toen ik in maastricht woonde met mn huisgenoten naar een paar hockeyfeestjes geweest, en moet zeggen, de vooroordelen zijn 100% waar
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  donderdag 6 december 2007 @ 13:16:42 #279
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55076932
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ben toen ik in maastricht woonde met mn huisgenoten naar een paar hockeyfeestjes geweest, en moet zeggen, de vooroordelen zijn 100% waar
Mijn ex was een hockeytrut en hoewel ze zei dat ze nog maagd was heb ik er achteraf niet zo meer in geloofd.
Confidence through competence
pi_55077575
oh.. dit is geen hockeyfeest maar een feest van de beta-faculteit Nijmegen
Ja doei.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:56:28 #281
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55077756
He, jammer

Wat studeer jij eigenlijk dan? Ik wou altijd wiskunde studeren, uiteindelijk ging het vwo niet zo goed, niet omdat ik het niveau niet aan kon maar omdat ik echt totaal geen fuck uitvoerde, dus daar ging de uni
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55077946
quote:
Geen probleem hoor. Tankpas.

Bluezz, uurtje of 5?

Net nog even extra wijn gekocht (die de appie natuurlijk niet had dus ik moest door de regen naar de spar ) en lunsj
quote:
Sja, DE, iemand die houdt van lekker eten (runderstoofpotjes ) en ook nog eens van cosmo's en fancy hapjes, die moet wel leuk zijn....

Heel grappig trouwens, rijd je in Zuid-Afrika over zo'n M-weg, zie je ineens een prikkeldraadafzetting langs de weg lopen... Dat is de grens met Swaziland. Ik kan dus niet beweren dat ik er geweest ben, wel dat ik op 5 meter afstand ervan ben geweest
Ik weet niet of ik leuk ben. Ik denk wel dat jij leuk bent want je kookt lekker, en je houdt van cosmo's en lekkere dingen maken ... Positieve elementen in een mens Maar goed je weet nooit wie je voor je hebt met internet he?

Het enige wat ik ooit van Afrika gezien heb is Tunesië ... Wil wel graag een keer naar Zuid Afrika trouwens...

Hehe swaziland, was het eerste wat me te binnen schoot
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55078304
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Euc- het volgende:
He, jammer

Wat studeer jij eigenlijk dan? Ik wou altijd wiskunde studeren, uiteindelijk ging het vwo niet zo goed, niet omdat ik het niveau niet aan kon maar omdat ik echt totaal geen fuck uitvoerde, dus daar ging de uni
Nu HBO Bedrijfskundige Informatica, binnenkort WO Informatiekunde (is gewoon de WO variant op BI) omdat ik toch meer dingen zelf wil bedenken aan oplossingen etc. dan dat ik voorgekauwde dingen toepas.. wat ik opzich wel goed kan overigens, maar iets meer uitdaging later is wel gewenst ben ik achter gekomen
Ja doei.
  donderdag 6 december 2007 @ 14:32:06 #284
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_55078471
wel potverdorie!
nou heb ik espressopads voor mijn vriend gehaald, blijkt mijn senseo niet geschikt te zijn
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_55078615
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:04 schreef DarkElf het volgende:

Maar goed je weet nooit wie je voor je hebt met internet he?
CF is helemaal leuk hoor, maandag ga ik weer bij haar eten ook

Eigenlijk iedereen die ik van FOK! heb ontmoet is tof en eigenlijk net zo als ze op i-net zijn.
Maar ik spreek ook alleen maar af met mensen van i-net waar ik een goed gevoel bij heb en dat is dus altijd terecht gebleken achteraf

Ook vriendlief, die helemaal niks met FOK! heeft (behalve die 2 posts van hem vannacht ) vond de mini-meet en het etentje bij Bloes en Golfer erg leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2007 14:42:26 ]
pi_55078689
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

CF is helemaal leuk hoor, maandag ga ik weer bij haar eten ook

Eigenlijk iedereen die ik van FOK! heb ontmoet is tof en eigenlijk net zo als ze op i-net zijn.
Maar ik spreek ook alleen maar af met mensen van i-net waar ik een goed gevoel bij heb en dat is dus altijd terecht gebleken achteraf

Ook vriendlief, die helemaal niks met FOK! heeft (behalve die 2 posts van hem vannacht ) vond de mini-meet en het etentje bij Bloes en Golfer erg leuk.
Oeh wat staat er op het menu??

Ik ken ook wat mensen via fok en dat is nooit tegengevallen Ik denk dat als iemand heel gewoon overkomt in je posts iemand ook gewoon een normaal mens is, ipv een eng sujet

Minimeet lijkt me trouwens wel enger dan een grote meet... Veel persoonlijker meteen wat juist ook weer een voordeel is...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55078807
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Minimeet lijkt me trouwens wel enger dan een grote meet... Veel persoonlijker meteen wat juist ook weer een voordeel is...
Toen SoL voor het eerst hier kwam eten, was ik vantevoren ook echt een beetje zenuwachtig... Wat als je nou in het echt geen enkele klik hebt?

Gelukkig viel dat alleszins mee en was het reuze gezellig
pi_55078933
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oeh wat staat er op het menu??

Ik ken ook wat mensen via fok en dat is nooit tegengevallen Ik denk dat als iemand heel gewoon overkomt in je posts iemand ook gewoon een normaal mens is, ipv een eng sujet

We gaan een traditie maken van risotto en als dessert die crumble-pie

Mini-meet viel ookwel mee, maargoed Stereotomy was de enige die ik nog niet eerder irl had ontmoet.

De enige meet die ik eng vond was de eerste Delft-meet. Waren nl allemaal studenten van 19 en 20 jaar en 2 scholieren
Mensen waar ik normaal dus echt nooit mee om zou gaan en sowieso al nooit mee in contact zou komen.

Nu ruim een jaar later hebben we nog steeds wel contact. In mei hebben we zelfs een dinermeet bij mij gehad, in de zomer een bbq bij hun. En laatst werd ik weer gebeld of ik meeging een biertje drinken. Best grappig dus.
  donderdag 6 december 2007 @ 14:58:19 #289
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_55078963
toen mPG hier voor het eerst kwam vond ik dat ook doodeng
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_55079006
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toen SoL voor het eerst hier kwam eten, was ik vantevoren ook echt een beetje zenuwachtig... Wat als je nou in het echt geen enkele klik hebt?

Gelukkig viel dat alleszins mee en was het reuze gezellig
Ja idd, wat nou als je elkaar niets te vertellen hebt? Of dat je, als je binnenkomt, al denkt: oh nee

Had ik ook toen ik voor het eerst met twee fokkers afgesproken had.... Helemaal nerveus Maar het viel helemaal mee
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:57 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

We gaan een traditie maken van risotto en als dessert die crumble-pie

Mini-meet viel ookwel mee, maargoed Stereotomy was de enige die ik nog niet eerder irl had ontmoet.

De enige meet die ik eng vond was de eerste Delft-meet. Waren nl allemaal studenten van 19 en 20 jaar en 2 scholieren
Mensen waar ik normaal dus echt nooit mee om zou gaan en sowieso al nooit mee in contact zou komen.

Nu ruim een jaar later hebben we nog steeds wel contact. In mei hebben we zelfs een dinermeet bij mij gehad, in de zomer een bbq bij hun. En laatst werd ik weer gebeld of ik meeging een biertje drinken. Best grappig dus.
Mm klinkt lekker

Ach het is zeker wel leuk om mensen te leren kennen zo vind ik... Je hoort heel erg vaak dat mensen elkaar zien en dat het echt heel leuk is... Maar ik ben er wel een schijterd in hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55079021
`Zoooooooooo net op slinkse wijze bij mijn moeder het avondeten afgetroggeld dus ik hoeft niet meer naar de supermarkt. Ik moet zo meteen naar de kapper en mag rond etenstijd bij haar binnenvallen voor spaghetti carbonara met een italiaanse salade. Wat heb ik het toch weer goed...........

Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55079028
* motorbloempje kent teveel mensen van Fok! om nog écht zenuwachtig te zijn, maar het van CUL nog nooit mensen ontmoet

Ja, bloes en golfer even gesproken paar jaar geleden, maar verder eik niet

ben wel benieuwd

zal na 't weekend even de animocheck weer omhoog gooien en even met Tezz overleggen ivm haar eventuele operatie
Ja doei.
pi_55079097
DE heeft extra wijn gekocht dus ik sta op het hoekje om 5 uur
pi_55079138
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Je weet me toch niet te vinden en mocht dat wel lukken; ik doe niet open hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55079292
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ik ga al mijn hele leven naar die feestjes. Maar ja, ik hockey dan ook
pi_55079312
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[
zal na 't weekend even de animocheck weer omhoog gooien en even met Tezz overleggen ivm haar eventuele operatie
Komt goed uit want ik moet morgen weer naar mijn vriend de chirurg voor een check.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55079339
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Bluezz het volgende:
De route staat ingepland

En Moblo, straks als het weer mooi weer is meeten op de motor
pi_55079427
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

De route staat ingepland

En Moblo, straks als het weer mooi weer is meeten op de motor
als je net zo motorrijdt als auto...

heb nog nooit bij iemand zoveel doodsangsten uitgestaan als bij jou in de auto naar de 5 jaar meet
Ja doei.
pi_55079582
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:

Wij vonden het ook best 'eng' ook omdat jullie eventueel bleven slapen.
Het was haske gezellig Ook bij CF en meneer CF met Steer erbij wat het helemaal leuk en ineens heel laat voor mijn gevoel.
Eigenlijk hebben we nog nooit echt mindere ervaringen met meeten gehad.

En ik kan me eerlijk niet meer herinneren dat we Moblo hebben ontmoet
DE zie ik nog zitten op het gras
pi_55079735
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef Bluezz het volgende:

DE zie ik nog zitten op het gras
Ik weet ook wie jullie zijn (was in 2005 ofzo?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')