Ben toen ik in maastricht woonde met mn huisgenoten naar een paar hockeyfeestjes geweest, en moet zeggen, de vooroordelen zijn 100% waarquote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog hockeyfeestje gehad. En volgende week weer
Mijn ex was een hockeytrut en hoewel ze zei dat ze nog maagd was heb ik er achteraf niet zo meer in geloofd.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ben toen ik in maastricht woonde met mn huisgenoten naar een paar hockeyfeestjes geweest, en moet zeggen, de vooroordelen zijn 100% waar
quote:Geen probleem hoor. Tankpas.
Bluezz, uurtje of 5?
Ik weet niet of ik leuk ben. Ik denk wel dat jij leuk bent want je kookt lekker, en je houdt van cosmo's en lekkere dingen maken ... Positieve elementen in een mensquote:Sja, DE, iemand die houdt van lekker eten (runderstoofpotjes) en ook nog eens van cosmo's en fancy hapjes, die moet wel leuk zijn....
Heel grappig trouwens, rijd je in Zuid-Afrika over zo'n M-weg, zie je ineens een prikkeldraadafzetting langs de weg lopen... Dat is de grens met Swaziland. Ik kan dus niet beweren dat ik er geweest ben, wel dat ik op 5 meter afstand ervan ben geweest
Nu HBO Bedrijfskundige Informatica, binnenkort WO Informatiekunde (is gewoon de WO variant op BI) omdat ik toch meer dingen zelf wil bedenken aan oplossingen etc. dan dat ik voorgekauwde dingen toepas.. wat ik opzich wel goed kan overigens, maar iets meer uitdaging later is wel gewenstquote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Euc- het volgende:
He, jammer
Wat studeer jij eigenlijk dan? Ik wou altijd wiskunde studeren, uiteindelijk ging het vwo niet zo goed, niet omdat ik het niveau niet aan kon maar omdat ik echt totaal geen fuck uitvoerde, dus daar ging de uni
CF is helemaal leuk hoor, maandag ga ik weer bij haar eten ookquote:Op donderdag 6 december 2007 14:04 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed je weet nooit wie je voor je hebt met internet he?
Oeh wat staat er op het menu??quote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
CF is helemaal leuk hoor, maandag ga ik weer bij haar eten ook![]()
Eigenlijk iedereen die ik van FOK! heb ontmoet is tof en eigenlijk net zo als ze op i-net zijn.
Maar ik spreek ook alleen maar af met mensen van i-net waar ik een goed gevoel bij heb en dat is dus altijd terecht gebleken achteraf![]()
Ook vriendlief, die helemaal niks met FOK! heeft (behalve die 2 posts van hem vannacht) vond de mini-meet en het etentje bij Bloes en Golfer erg leuk.
Toen SoL voor het eerst hier kwam eten, was ik vantevoren ook echt een beetje zenuwachtig... Wat als je nou in het echt geen enkele klik hebt?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Minimeet lijkt me trouwens wel enger dan een grote meet...Veel persoonlijker meteen wat juist ook weer een voordeel is...
We gaan een traditie maken van risotto en als dessert die crumble-piequote:Op donderdag 6 december 2007 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oeh wat staat er op het menu??
Ik ken ook wat mensen via fok en dat is nooit tegengevallenIk denk dat als iemand heel gewoon overkomt in je posts iemand ook gewoon een normaal mens is, ipv een eng sujet
Minimeet lijkt me trouwens wel enger dan een grote meet...Veel persoonlijker meteen wat juist ook weer een voordeel is...
Ja idd, wat nou als je elkaar niets te vertellen hebt? Of dat je, als je binnenkomt, al denkt: oh neequote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen SoL voor het eerst hier kwam eten, was ik vantevoren ook echt een beetje zenuwachtig... Wat als je nou in het echt geen enkele klik hebt?
Gelukkig viel dat alleszins mee en was het reuze gezellig
Mm klinkt lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 14:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We gaan een traditie maken van risotto en als dessert die crumble-pie![]()
Mini-meet viel ookwel mee, maargoed Stereotomy was de enige die ik nog niet eerder irl had ontmoet.
De enige meet die ik eng vond was de eerste Delft-meet. Waren nl allemaal studenten van 19 en 20 jaar en 2 scholieren![]()
Mensen waar ik normaal dus echt nooit mee om zou gaan en sowieso al nooit mee in contact zou komen.
Nu ruim een jaar later hebben we nog steeds wel contact. In mei hebben we zelfs een dinermeet bij mij gehad, in de zomer een bbq bij hun. En laatst werd ik weer gebeld of ik meeging een biertje drinken. Best grappig dus.
Je weet me toch niet te vinden en mocht dat wel lukken; ik doe niet open hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Bluezz het volgende:
DE heeft extra wijn gekochtdus ik sta op het hoekje om 5 uur
Ik ga al mijn hele leven naar die feestjes. Maar ja, ik hockey dan ookquote:Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ben toen ik in maastricht woonde met mn huisgenoten naar een paar hockeyfeestjes geweest, en moet zeggen, de vooroordelen zijn 100% waar
Komt goed uit want ik moet morgen weer naar mijn vriend de chirurg voor een check.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[
zal na 't weekend even de animocheck weer omhoog gooien en even met Tezz overleggen ivm haar eventuele operatie
De route staat ingeplandquote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Bluezz het volgende:
DE heeft extra wijn gekochtdus ik sta op het hoekje om 5 uur
als je net zo motorrijdt als auto...quote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De route staat ingepland
En Moblo, straks als het weer mooi weer is meeten op de motor
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Ook vriendlief, die helemaal niks met FOK! heeft (behalve die 2 posts van hem vannacht) vond de mini-meet en het etentje bij Bloes en Golfer erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |