Hier precies hetzelfde met Milou die net jarig is geweest. Verjaardag zijn voor de grote kadootjes en Sinterklaas voor de kleine kadootjesquote:Op maandag 26 november 2007 19:26 schreef Tezz het volgende:
Zoooooo zijn jullie ff hard gegaan vanmiddag in de SC!
Ik ben vandaag behoorlijk druk geweest. Gewerkt en tussen de bedrijven door sinterklaas inkopen gedaan. Kind is net jarig geweest dus wist eigenlijk niet meer zo goed wat ze moest vragen.........
Dus maar een spel gekocht, ondergoed, een pyama en wat goedkoop actionspul erbij. Laat het heerlijk avondje nu maar komen......
(ja OUD stond ook vernoemd in de TT dus ik dacht het is geen punt)
Ik zal het eens gaan lezen, haha.quote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde met Milou die net jarig is geweest. Verjaardag zijn voor de grote kadootjes en Sinterklaas voor de kleine kadootjes![]()
Hier nog een stukje F&F Kippen![]()
Ohja en ik ben dus echt serieus daar
riek is een nederlands woord zover ik weet, maargoed ik ben ook een echte brabantsequote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zal het eens gaan lezen, haha.
Ik ben trouwens bang voor kippen. Ben als kind (van drie) ooit aangevallen door een mega haan, die zowat groter was als ikzelf destijds. Mijn pa kwam me redden en reeg de haan zo aan de riek (is dat een nederlands woord?? Of is het weer iets brabants?? Ik bedoel een hooivork). Haan dood, ikke onder de krassen, buurman (van wie de (prijs)haan was) boos.
Anyway, heb er altijd een gevogelte-fobie aan overgehouden....
wanneer kom je een stukje brengen?quote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef MissHobje het volgende:
Eindelijk vanmiddag beslag kunnen leggen op een doosje koek/speculaas kruiden![]()
Er hingen er wel liefst 3 waarvan ik er 1 heb
Echt als een kind zo blij ben ik al de hele middag enne de cake staat al in de oven
*springt achteropquote:
het is dat je een vrouw bent en ik MPG al heb, maar anders....quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef MissHobje het volgende:
hehe tegen die tijd dat jullie hier zijn dan maak ik er wel een hete choco bij
quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef MissHobje het volgende:
hehe tegen die tijd dat jullie hier zijn dan maak ik er wel een hete choco bij
Kan het me helemaal voorstellen. Voor mij waren vier weken absolute rust (met af en toe een klein wandelingetje) al meeeeeeeeeeeer dan genoeg om tegen de muren omhoog te vliegen, laat staan al die ellende van jou!quote:Op maandag 26 november 2007 23:00 schreef Euc- het volgende:
Ja ik verveelde me, ik verveel me elke dag, de hele dag
Morgen moet ik om 8.45 in het ziekenhuis zijn om foto's te maken en om 9.30 bij de ortho, dan weet ik eindelijk hoelang ik nog in het gips moet.
Als het nog langer is dan 2 weken dan zaag ik het er persoonlijk af, anders draai ik echt door.
jullie hebben wel een heel erg lief klein huis hoorquote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, relaxed! Ook wel spannend, met z'n 2en in een klein huis.... Is mijn ervaring
Gaan jullie een huis zoeken in Nijmegen, als je 'aan de beurt' bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |