abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55058899
Gewoon zelf op eten, moblo
pi_55058951
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon zelf op eten, moblo
dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijk als ik alles wat ik zo lekker vind opeet, dan gaat er nooit een grammetje af natuurlijk
Ja doei.
pi_55058978
quote:
Op woensdag 5 december 2007 14:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh das jammer dan geen gespierde jongeman met enkel een spijkerbroek over zijn gespierde benen... Die jou het mobieltje overhandigd en daarbij even goed zijn borstspieren spant...

tsss zoveel gevraagd is dat ook weer niet toch?
Goh da's toevallig! In mijn fantasie komen mannen-die-iets-aan-de-deur brengen altijd ook in spijkerbroek met ontbloot bovenlijf en strandzand in het haar. Oh ja en nog druppels op zijn borst. Oh ja en mooi gebruind natuurlijk. Oh ja en op blote voeten. Oh ja en met donker wat langer haar............

aaaaaaaaahhhhhhhhhh
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55059008
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:33 schreef Tezz het volgende:

[..]

Goh da's toevallig! In mijn fantasie komen mannen-die-iets-aan-de-deur brengen altijd ook in spijkerbroek met ontbloot bovenlijf en strandzand in het haar. Oh ja en nog druppels op zijn borst. Oh ja en mooi gebruind natuurlijk. Oh ja en op blote voeten. Oh ja en met donker wat langer haar............

aaaaaaaaahhhhhhhhhh
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55059026
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijk als ik alles wat ik zo lekker vind opeet, dan gaat er nooit een grammetje af natuurlijk
Ik ken het probleem. Helaas vind ik ook alles lekker. En ik ben helemaal een sucker voor lekkere hartige hapjes 's avonds voor de buis.......hmmm. Maar vanavond mag het! Want het is pakjesavond. Dus feest!

Ik heb chorizo, oude brokkelkaas, gerookte zalm, coctailgarnalen, goede brie, noten, druiven, stokbrood en salades!!!!!!! Oh ja en ook nog een bosvruchten-notentaart van de hema.
En ook nog pepernoten, schuimpjes, gevulde speculaas en ander sintsnoep.

Hmm. Dat worden weer drie kilo's extra....
pi_55059069
* motorbloempje is ook niet zozeer van het zoete, maar het hartige

lekkere hapjes met kaas, worst en vis gaan er áltijd in

en val nu ook om van de honger, ondanks dat ik toch wel 5 boterhammen op heb vandaag stomme stofwisseling
Ja doei.
pi_55059092
Wat bij mij altijd wel helpt als ik omval is een opkikker met extra zout nemen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55059138
zit nu op school, waar alles in de kantine mega duur is, als deze al nog open is..

ga zo richting en hoop dat hij iets heeft liggen om op te peuzelen. Al is het maar een cracker met kaas ofzo

kaas.. daar kun je me voor wakker maken... zacht belegen Beemster kaas heerlijk..

of hele oude kaas, met een zachte mosterd...

waarom bedenk je je altijd de lekkerste dingen als je honger hebt.. dat is toch helemaal niet praktisch in overlevingssituaties?
Ja doei.
pi_55059152
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef DarkElf het volgende:
Wat bij mij altijd wel helpt als ik omval is een opkikker met extra zout nemen
Ja, opkikkers zijn goed!! Ik heb ze ook altijd in huis.

Ook handig voor als we frietjes eten. Mijn dochtertje lust namelijk geen frietjes (gek kind) en dan maak ik voor haar altijd soep op basis van een opkikker. Water in een steelpannetje, zakje opkikker erbij, wat groentes (net wat ik heb liggen), een aardappel, ff koken en voila: soep.
pi_55059199
oeiii lekker hapjes

in de boodschappen vd plus staan allemaal errug lekkere dingetjes, en ook erg simpel om te maken
  woensdag 5 december 2007 @ 15:44:13 #211
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55059220
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef Tezz het volgende:

[..]

Mijn dochtertje lust namelijk geen frietjes (gek kind)
Confidence through competence
pi_55059234
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:

waarom bedenk je je altijd de lekkerste dingen als je honger hebt.. dat is toch helemaal niet praktisch in overlevingssituaties?
Zo eet ik altijd heel de (koel)kast leeg tijdens expeditie Robinson op tv. Stom he, zit tussen mijn oren denk ik....Een soort van instinct: eten wat je eten kunt want voordat je het weet zit je op een onbewoond eiland op een stuk droge kokos te kauwen.
  woensdag 5 december 2007 @ 15:45:15 #213
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55059238
quote:

Meelwormen met een bechamelsausje en wat basilicum erover
Confidence through competence
pi_55059244
zo lekker zijn frietjes ook niet hoor
(als ik het drie keer per jaar eet is het veel denk ik)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55059292
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat ze dan wel weer lust zijn 'stinkfrietjes' (zo noemt zij ze, ikke niet). Wat ze dan bedoelt zijn patatas bravas uit de oven: aardappelpartjes in de schil op een stuk alufolie in de oven doen, wat olijf olie er over sprenkelen, grof zeezout en wat tijm er over strooien en dan hele stukken knoflook er tussen steken. Het ruikt dan altijd zoooooooo lekker in huis tijdens die 45 minuten dat ze in de oven staan te garen! Mijn dochter vind het blijkbaar stinken, maar die 'frietjes' lust ze wel!
pi_55059305
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja, opkikkers zijn goed!! Ik heb ze ook altijd in huis.

Ook handig voor als we frietjes eten. Mijn dochtertje lust namelijk geen frietjes (gek kind) en dan maak ik voor haar altijd soep op basis van een opkikker. Water in een steelpannetje, zakje opkikker erbij, wat groentes (net wat ik heb liggen), een aardappel, ff koken en voila: soep.
dat doe ik voor Milou ook weleens
pi_55059395
quote:

erg he, heb ik ook altijd last van

gister wel leuk met HEM in de stad en hij had erge trek, dus een flink blok emmenthaler gehaald, en cocktailgarnalen en olijven gevuld met kruidenkaas....lekker gesmuld gisteraaf.
Hadden de banken ook tegen elkaar aangeschoven, in de boekenkast achter de bank zo'n tankje met rosé gezet, zo hebben we heerlijk heel de aaf tv gekeken en lekker geklept
pi_55059436
Klinkt gezellig

Zondag waren we naar oma geweest en toen we 's avonds thuiskwamen had ik nog salami en manchego en olijven... Wijntje erbij, en lekker op de bank duiken samen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55059495
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:53 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt gezellig

Zondag waren we naar oma geweest en toen we 's avonds thuiskwamen had ik nog salami en manchego en olijven... Wijntje erbij, en lekker op de bank duiken samen
Yepzzz...vaak zijn het ook de kleine simpele dingetjes die het 'm doen

Nu ben ik ookwel een behoorlijke huismiep geworden hoor Aan uitgaan hoef ik nieteens te denken, maar een gezellig wiijn-avondje met vrienden en lekkere hapjes voor de open haard....
pi_55059545
Ja heeeeeerlijke avondjes zijn dat: de bankhangavondjes! Bij ons gaat de openhaard dan nog aan en voor hem een pilsje en voor mij een wijntje, lekkere hapjes erbij en een goede film in de dvdspeler.

En dan 's morgens op de bank wakker worden met z'n tweetjes.
pi_55059623
Openhaard, die staat op mijn verlanglijstje...

maar een gashaard met afstandsbediening is ook ok hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55059725
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef DarkElf het volgende:
Openhaard, die staat op mijn verlanglijstje...

maar een gashaard met afstandsbediening is ook ok hoor
Toevallig komt mijn man net thuis met heel zijn auto vol met openhaard hout! Even bij mijn ouders 'gejat'. Het vuurtje wordt as we speak aangemaakt!!!!!!!!
Hoort er ook wel bij he, op pakjesavond! Hoewel mijn dochter waarschijnlijk in paniek gaat raken omdat zwarte Piet dan zijn billen verbrand. De openhaard is dus drie weken niet aan geweest, hahaha. Maar vanavond komt ie door de voordeur he, dus dan mag het.
pi_55059761
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hoort er ook wel bij he, op pakjesavond! Hoewel mijn dochter waarschijnlijk in paniek gaat raken omdat zwarte Piet dan zijn billen verbrand. De openhaard is dus drie weken niet aan geweest, hahaha. Maar vanavond komt ie door de voordeur he, dus dan mag het.
Oh ja natuurlijk (hehe wat schattig)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_55059786
Hier is ie trouwens (mijn openhaard):

pi_55060016
Ik heb geen pakjesavond

Ga maar weer de sportschool in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: