dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon zelf op eten, moblo
Goh da's toevallig! In mijn fantasie komen mannen-die-iets-aan-de-deur brengen altijd ook in spijkerbroek met ontbloot bovenlijf en strandzand in het haar. Oh ja en nog druppels op zijn borst. Oh ja en mooi gebruind natuurlijk. Oh ja en op blote voeten. Oh ja en met donker wat langer haar............quote:Op woensdag 5 december 2007 14:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh das jammer dangeen gespierde jongeman met enkel een spijkerbroek over zijn gespierde benen... Die jou het mobieltje overhandigd en daarbij even goed zijn borstspieren spant...
tsss zoveel gevraagd is dat ook weer niet toch?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh da's toevallig! In mijn fantasie komen mannen-die-iets-aan-de-deur brengen altijd ook in spijkerbroek met ontbloot bovenlijf en strandzand in het haar. Oh ja en nog druppels op zijn borst. Oh ja en mooi gebruind natuurlijk. Oh ja en op blote voeten. Oh ja en met donker wat langer haar............
aaaaaaaaahhhhhhhhhh
Ik ken het probleem. Helaas vind ik ook alles lekker. En ik ben helemaal een sucker voor lekkere hartige hapjes 's avonds voor de buis.......hmmm. Maar vanavond mag het! Want het is pakjesavond. Dus feest!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijkals ik alles wat ik zo lekker vind opeet, dan gaat er nooit een grammetje af natuurlijk
Ja, opkikkers zijn goed!! Ik heb ze ook altijd in huis.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef DarkElf het volgende:
Wat bij mij altijd wel helpt als ik omval is een opkikker met extra zout nemen
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn dochtertje lust namelijk geen frietjes (gek kind)
Zo eet ik altijd heel de (koel)kast leeg tijdens expeditie Robinson op tv. Stom he, zit tussen mijn oren denk ik....Een soort van instinct: eten wat je eten kunt want voordat je het weet zit je op een onbewoond eiland op een stuk droge kokos te kauwen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
waarom bedenk je je altijd de lekkerste dingen als je honger hebt.. dat is toch helemaal niet praktisch in overlevingssituaties?
Meelwormen met een bechamelsausje en wat basilicum eroverquote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
waarom bedenk je je altijd de lekkerste dingen als je honger hebt.. dat is toch helemaal niet praktisch in overlevingssituaties?
Wat ze dan wel weer lust zijn 'stinkfrietjes' (zo noemt zij ze, ikke niet). Wat ze dan bedoelt zijn patatas bravas uit de oven: aardappelpartjes in de schil op een stuk alufolie in de oven doen, wat olijf olie er over sprenkelen, grof zeezout en wat tijm er over strooien en dan hele stukken knoflook er tussen steken. Het ruikt dan altijd zoooooooo lekker in huis tijdens die 45 minuten dat ze in de oven staan te garen! Mijn dochter vind het blijkbaar stinken, maar die 'frietjes' lust ze wel!quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, opkikkers zijn goed!! Ik heb ze ook altijd in huis.
Ook handig voor als we frietjes eten. Mijn dochtertje lust namelijk geen frietjes (gek kind) en dan maak ik voor haar altijd soep op basis van een opkikker. Water in een steelpannetje, zakje opkikker erbij, wat groentes (net wat ik heb liggen), een aardappel, ff koken en voila: soep.
erg he, heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
Yepzzz...vaak zijn het ook de kleine simpele dingetjes die het 'm doenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:53 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt gezellig
Zondag waren we naar oma geweest en toen we 's avonds thuiskwamen had ik nog salami en manchego en olijven... Wijntje erbij, en lekker op de bank duiken samen
Toevallig komt mijn man net thuis met heel zijn auto vol met openhaard hout! Even bij mijn ouders 'gejat'. Het vuurtje wordt as we speak aangemaakt!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef DarkElf het volgende:
Openhaard, die staat op mijn verlanglijstje...
maar een gashaard met afstandsbediening is ook ok hoor
Oh ja natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoort er ook wel bij he, op pakjesavond! Hoewel mijn dochter waarschijnlijk in paniek gaat raken omdat zwarte Piet dan zijn billen verbrand. De openhaard is dus drie weken niet aan geweest, hahaha. Maar vanavond komt ie door de voordeur he, dus dan mag het.
Leuk hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 16:10 schreef Tezz het volgende:
Hier is ie trouwens (mijn openhaard):
[ afbeelding ]
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb geen pakjesavond
Ga maar weer de sportschool in.
nicequote:Op woensdag 5 december 2007 16:10 schreef Tezz het volgende:
Hier is ie trouwens (mijn openhaard):
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 5 december 2007 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Dus ik was net bij de lokale Rabobank om wat geld te storten, staan er een klein groepje Marokkanen* met verheven stem tegen een baliemedewerkster te praten. Dus ik stort netjes mijn geld terwijl ik met een half oog naar dat tafereel kijk, begint een van die jongens echt helemaal te flippen, zo van: "... de deurwaarder is bij onsj langsjgeweest, iek heb geld betaald, joellie hebben gien geld overgemakt!" etc. etc. en begint klappen te geven tegen de computermonitor van de vrouw.Z'n maten grepen hem toen vast met iets van: "Roestig, roestig, dit helpt niet..." en ondertussen kwamen wat mannelijke bankmedewerkers zich er ook mee bemoeien, en verzochtten de meest aggresieve van het stel de bank te verlaten. Dat deed hij ook, maar niet voordat hij een ster in de schuifdeur van de bank schoptte.
Mja. ***![]()
* hadden ook Turken of Tunesiërs kunnen zijn
** is maar een klein wijkkantoortje van de Rabo
*** een klein groepje verpest het voor de rest van de allochtonen
Jeetje.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:44 schreef Euc- het volgende:
Zo snel kan het gaan, ik ben net weer thuisgekomen! Zet het hele verhaal hier straks wel neer, komt erop neer dat ik weer 3 maanden in het gips zit..
ah wat ontzettend klote voor jequote:Op woensdag 5 december 2007 19:44 schreef Euc- het volgende:
Zo snel kan het gaan, ik ben net weer thuisgekomen! Zet het hele verhaal hier straks wel neer, komt erop neer dat ik weer 3 maanden in het gips zit..
Owjee, heeft er weer iemand verloren?quote:
Wow, wat een leuk boek.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens, ik ben helemaal blij: na een dolle sinterklaasavond (zo'n pakjesspel met dobbelstenen en jacht op de sufste kadootjes) heeft de sint mij nog verblijd met het boek 'Made in Italy' van Locatelli. Echt prachtig vind ik het
whehehe ben benieuwdquote:Op donderdag 6 december 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
Oh ja, lachen morgen/straks op mijn werk.
We hebben 30 secondes gratis zendtijd gewonnen bij een TV-zender en mogen dat invullen met een commercial.
Morgen worden daarvan de opnames opgenomen en ik word geacht daarin mee te figureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |