Nou sorry hoor, maar nee, daarvoor ben ik toch nog steeds te veel een echte hetero.quote:Op zondag 2 december 2007 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Je zou toch spontaan je staf in het holletje van de dichtsbijzijnde piet steken.
ahh joh, gaat het hier ook eens een keer over etenquote:Op maandag 3 december 2007 17:40 schreef DarkElf het volgende:
-zucht, zit weer eens in het verkeerde topic.... waar zijn de knopjes als je ze nodig hebt?
voor mij nietquote:
Ik had een korte samenvatting ingestuurd van wat ik zou willen presenteren op die conferentie (deel van mijn afstudeerwerk, dus). Dat is door de selectie nheengekomen, wat betekent dat ik een paper ga schrijven en dat op de conferentie ga presenteren/verdedigen tegenover een zaal vol vakidioten. Leuk en spannend dus.quote:Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Je abstract is geaccepteerd
eeehhhh dat klinkt nogal abstractWat is het?
Heeft ie last van weeën en ontsluiting?quote:Op maandag 3 december 2007 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Even met zijn allen mee-puffen met Steer
Uhuh en dat is de schuld van zijn vriendin...ik zeg: gewoon uitmakenquote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ie last van weeën en ontsluiting?
Even je paper gecorrigeerdquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hallo allen, het gaat wel weer een beetje beter met mij![]()
CF![]()
SOL ongesteld rode zee tomaten SP
ah gelukkig maarquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Niet te snel de hoop verliezen Stereootje. Geef het wat tijd!quote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
CF![]()
SOL ongesteld rode zee tomaten SP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |