Tis ook een indrukwekkende kast hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maar hij past niet meer in mijn kookboekenkast
door wie gemacht?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:49 schreef cul_non_kul het volgende:
met dit snertweer besloot ik snert te eten ..
Zender schijnt RNN7 te heten (nooit van gehoord of gezien).quote:Op donderdag 6 december 2007 00:47 schreef MissHobje het volgende:
golfer..om welke zender gaat het? Wat voor een spotje en zeg je wanneer het te zien is ??
Lachen
Veel plezier
jah hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 6 december 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Zender schijnt RNN7 te heten (nooit van gehoord of gezien).
Script heb ik gelezen, wordt morgen een halve dag opnemen om er uiteindelijk een 30 sec. spot van te maken.
Uitzenddata zijn mij nu nog niet bekend.
Zodra ik dat weet horen jullie het.
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:53 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
speciale snert ... voor HEM
Nog een bijzonder gelegenheid om te feesten?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond even snel wat gezonds en makkelijks in elkaar flansen, vanavond feesten
Voor mij geen probleem. Mijn kantoor zit in antwerpenquote:Op donderdag 6 december 2007 08:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben Fokkerschuwen ik woon in Vlaanderen dus das toch niet handig
ben gewoon studentquote:Op donderdag 6 december 2007 10:28 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Nog een bijzonder gelegenheid om te feesten?
Ik moet maar eens huiswerk gaan maken...
Afgelopen weekend nog hockeyfeestje gehad. En volgende week weerquote:
Geen probleem hoor. Tankpas.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:47 schreef DarkElf het volgende:
Oh zei ik Vlaanderen? Ik bedoelde Swaziland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |