quote:Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen! [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten! [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten! [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè! [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen! [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar! [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek. [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!! [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken. [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten! [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten! [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms! [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen! [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers! [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt! [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken! [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie! [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay! [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook? [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum! [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan! [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2 [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer? [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de.. [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?... [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag.. [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel! [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :( [CUL SC #39] Ober, refill! [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969 [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7 [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes [CUL SC #44] Nu met 35% korting! [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair. [CUL SC #46] Fris en fruitig [CUL SC #47] Met SoL op reis! [CUL SC] Deeltje #48 alweer [CUL SC #49] Op naar de 50 !! [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!! [CUL SC # 51] Wat zeggie!? [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army! [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O* CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9 CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!? [CUL-SC] #60 Hondenweer! CUL SC #61 met een glaasje gluhwein PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ... [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question! CUL-SC #64 met kerstballen [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!! [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9 [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag.... [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk [CUL SC # 72] We hyven wat af! [CUL SC #73] Taart! [CUL SC #74] Met liefde bereid [CUL SC #75] Albasten jubileum [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever [CUL SC #77] The single or not show [CUL SC #78] Bier is ook eten. [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard! [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;) [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet! [CUL SC] Deel 84 no perfume! [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen. [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer! [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag! [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg [CUL SC Deel 89] Het Walhalla [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
Mooi dat de begrafenis toch mooi was.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Hee steer, jetlag maar dan anders lekker weggeslapen?
De begrafenis was vooral met predikant..... dus niet ons ding.
Maar wel zoals Tante Cor het wilde, haar dochter, mijn nicht dus las in vogelvlucht haar leven voor, erg mooi, veel herkenbare goede dingen.
Mijn moedertje in de rolstoel bij het graf : Dag Cor, tot ziens.![]()
Die tuin MY GOD, ik heb updates in mijn blog van hoe we het net aantroffen. BBQ meet bij ons in de zomer?
Leuk idee
En dan niet met hamburgers en frikandellen, oh nee, met tonijnsteaks en lekkere kebabs enzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:47 schreef golfer het volgende:
BBQ-meet is leuk idee voor hartje zomer.
Ik doe niet zo moeilijk, geef mij maar een hamburger op een broodje en wat remiasaus + uitjes + sla erop hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan niet met hamburgers en frikandellen, oh nee, met tonijnsteaks en lekkere kebabs enzo
En natuurlijk niet met van die vieze remiasausjes
oeh, en nu heb ik officieel honger!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan niet met hamburgers en frikandellen, oh nee, met tonijnsteaks en lekkere kebabs enzo
En natuurlijk niet met van die vieze remiasausjes
Heb je je nieuwe MD aan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:Bedankt voor jullie gelukswensen. T begint om 7 uur vanavond, dus ter voorbereiding ga ik nu even douchen en daarna spring ik in de auto. Vanavond weer een afspraak met Mr. Rebound *yay*
Ik zoek nog een mr. geen rebound, want dat zou dan wel heel laat komen..!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Succes Lein en ook succes met Mr. Rebound
Ik zoek nog een Ms. Rebound.
Wanneer heb jij de laatste uitgemaakt dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zoek nog een mr. geen rebound, want dat zou dan wel heel laat komen..!
Jaja, nieuwe MD presentquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je je nieuwe MD aan?succes met je tentamen!
Zo ongeveer een jaar geleden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de laatste uitgemaakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |