Ik heb gewoon worstevingers, of de knopjes zijn te klein!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:44 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Euc
"De komende en de gaande, zij treffen elkaar op de heuvelpas der ontmoetingen"
@ knynk: dat gebeurde mij in't begin ook, vlgs. mij begin ik nu het FOK-gebeuren een beetje te snappen
ik kon geen leuke vinden!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
He, waar is de titelsubject foto????
Ach joh geeft niet, iedere genie maakt wel eens een foutje toch!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:40 schreef AKnynke het volgende:
Ik druk steeds op quote in plaats van edit. Wat een dork ben ik toch ook!
al duttend hardlopen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff, ik ben nog steeds een beetje katterig... Wat zal ik eerst gaan doen: hardlopen, of een middagdutje doen?
Vertel anders aan ons in je eigen woorden wat je leest! Win-win situatie, jij begrijpt t en wij leren ervanquote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zit naast het werk het boek Strategy and the Business Landscape door te nemen. Taaie kost. Het voordeel van het boek is dat het dun is, het nadeel van het boek is dat het dun is. Extreem compact geschreven. Je kunt de tekst niet scannen
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vertel anders aan ons in je eigen woorden wat je leest! Win-win situatie, jij begrijpt t en wij leren ervan
he bah, saai! Niets geen win-win. Ik ga wel verder met absolute en relative poverty lines.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
By the mid-1970's, PIMS contained dataon 620 SBU's drawn from 75 diversified corporations. These data were originally used to explore the determinants of returns on investment by regressing historical returns on several dozen variables, including market share, product quality, investment intensity, and markteing and R&D expenditures. The regressions established what were supposed to be benchmarks for the potential performance of SBUs with particular charecteristics against which their actual performance might be compared.
Zoiets.
Eitje, die PIMS data is gewoon superbelangrijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
By the mid-1970's, PIMS contained dataon 620 SBU's drawn from 75 diversified corporations. These data were originally used to explore the determinants of returns on investment by regressing historical returns on several dozen variables, including market share, product quality, investment intensity, and markteing and R&D expenditures. The regressions established what were supposed to be benchmarks for the potential performance of SBUs with particular charecteristics against which their actual performance might be compared.
Zoiets.
Het eitje en de pims (van LU) kan ik nog wel onder culinair scharen, het overige niet bepaaldquote:Op maandag 7 januari 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Eitje, die PIMS data is gewoon superbelangrijk.
Er zijn 2 begrippen die bij mij een belletje doen rinkelen, PIMS (van LU) en SBU (studie belastings uren)... Maar t zal wel volledig ergens anders over gaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Den_Haag het volgende:
Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |